Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Brtn dit zijn echt hele mooie planten. Begin je het binnenkweken al leuk te gaan vinden?. Je kan nu kweken wanneer je maar wilt. Geen last van beestjes etc. Je loopt nu om een hoop problemen heen waar je buiten wel mee te maken heb.
Bedankt allemaal. Ze zijn nu 1.80 groot. Ze passen bijna niet in mijn tent van 200 cm hoog. Ik vind t kweken superleuk. Schenk ze ook heel veel aandacht. Merk wel dat ze onder deze lamp n stuk minder drinken. Geef ze om de dag te drinken nu.
@Gamm: Sorry, ik had je vraag niet gelezen. Deze lamp komt van LG led solutions. Maar vergeet niet dat mijn planten eerst vanaf 1 juni buiten hebben staan groeien he, en nu pas de 4e week bloei in zijn gegaan, afgelopen maandag.
Nou, ik zeg dat je niet te klagen mag hebben. Beginnen al lekker dik te worden. Met dat licht erbij waan ik me gewoon ff op de Wallen. Keurig Brtn, dan zijn we nu wel het halverwege punt gepasseerd. Nu gaat het belangrijkste gedeelte beginnen. Keep em Green.
Morgen gaan ze de 5e week bloei in, maar ik heb 'iets' met me bladeren. De bovenste bladeren zijn erg droog en verbrande puntjes volgens mij. Zou haast overvoeding moeten zijn, maar ik volg het schema van Bio. Dus ik laat de aarde maar even goed drogen en dan flushen met regenwater. Of zijn er mensen met meer kennis en andere ideen? Hit me!
Comment