Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Broodje aap verhaal?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Broodje aap verhaal?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    sorry dat ik jullie moet lastig vallen met deze vraag(en) maar ik heb geen idee waar ik ze anders moet stellen dus het moet maar. Onlangs ben ik een vriend gaan helpen met kweken en helaas gaat natuurlijk niet alles als gepland, op een moment was het maar liefst 51 graden in de ruimte waar het werd gekweekt en dit heeft schade opgeleverd volgens deze vriend van mij. De schade werd eerst geschat op zo'n 600 euro, enige tijd later zegt hij echter dat het kweekproces 3 tot 4 weken langer duurt om zo de gemaakte schade te herstellen.

    Ik ben geen expert in kweken, maar van het herstellen van schade door het bloeiproces met 3 tot 4 weken te verlengen heb ik nog nooit gehoord, is dit mogelijk of is dit een broodje aap verhaal?

    (de schade was te zien aan sporen van uitdroging, plekken bij de plant die ruw aanvoelden en meer geneigd waren om oranje te kleuren, vooral op de bladeren onderaan de plant was het zichtbaar)

    #2
    Re: Broodje aap verhaal?

    Ik zou niet weten hoe je schade van een plant in geld kan uitdrukken.
    Is een plant op het begin X aantal waard ofzo?

    Comment


      #3
      Re: Broodje aap verhaal?

      Zonder foto's kan zelfs een aap hier weinig van zeggen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Broodje aap verhaal?

        Als een plant in waarde uigedrukt wordt, gaat het volgens mij niet om eigen gebruik.

        Dus dan zoeken het maar lekker zelf uit.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #5
          Re: Broodje aap verhaal?

          schade 600 euro is 'broodkwekerstaal' en ga ik niet op reageren
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Broodje aap verhaal?

            Broodje AAP
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Broodje aap verhaal?

              Broodjeaapkwekers.

              Comment


                #8
                Re: Broodje aap verhaal?

                Van je vrienden moet je het hebben

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Broodje aap verhaal?

                  Denk dat je maar beter andere "vrienden" moet gaan zoeken.....want die probeerdt gewoon zijn kosten op jouw te verhalen...

                  Comment


                    #10
                    Re: Broodje aap verhaal?

                    Uitbuiters!!!....weg blijven daar!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Broodje aap verhaal?

                      het behalen van 51graden in je kweekruimte levert een kostenpost op van 600 euro, of 3-4 weken langer kweken.

                      Dat klinkt net zoals de ontnemingsvordering : 10K dokken of 1,5 jaar zitten.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                        Comment


                          #13
                          Re: Broodje aap verhaal?

                          Nee hoor gewoon niet dokken.
                          Een thuiskweker praat over een stommiteit, niet over een schadepost.

                          Gewoon zeggen dat hij een andere verzekeringsmaatschappij zoekt.
                          Dat in de huidige dekking, stommiteiten niet vergoed worden.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #14
                            Re: Broodje aap verhaal?

                            Maar hoe krijg je het nou 51 graden heeft ie de kachel aan en geen afzuiging en 3 x 1000W.vertel vertel

                            Comment


                              #15
                              Re: Broodje aap verhaal?

                              Mathias stop er gewoon mee kerel.
                              Je bent gezwicht voor het zogenaamde makkelijke geld van het groene goud.
                              Jij mag alle zooi kopen, en je maat zal wel even zorgen dat er een kilo wiet afkomt.
                              Forget it, met 400W erboven pak je misschien 250 gram 's zomers.
                              En als je bezoek krijgt ben jij de sigaar en mag je op een bankje in het park gaan slapen.

                              Op deze manier worden bijstandsmoedertjes ook vaak geronseld, een tentje op zolder, of 3-4 lampjes in een slaapkamertje.
                              Eerste kweekje is voor de "helper" en de volgende mag je zelf de "winst".
                              En de derde keer wordt je gepakt en heb je de poppen aan het dansen. Je zgn. maat loopt geen risico.

                              Trap er niet in.

                              btw. dit is een hobbysite.
                              We kweken plantjes voor onszelf.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X