Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Zou ik wel willen Ron, zou ik wel willen.
    Ik woon hier in het meest achterlopende land ter wereld, wat cannabis betreft.

Producten waar een Wietblad opstaan zijn al verboden.
    Growproducten dan, in het tuincdentrum verkopen ze het, tegen 3 keer de prijs.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

IK begrijp het. Misschien ken je als je hier in Nederland bent gewoon eens wat meenemen. De meeste middelen doe je best lang mee.

Comment

Spaans is mn tweede taal. Dus als je hulp nodig hebt....
        voeding kan je ook zelf maken met hydrobuddy best wel goedkoop.
        Groetjes

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
        -

Comment

zo en nu kijken of ik me huiswerk goed heb gedaan Hesi kweekschema coco.jpg

Comment

Nou dat is een dikke 10 Csv. Begrijp je ook waarom ik je hem liet halen? Je hebt nu een simpel schemaatje voor je voeding, kan je een beetje zien wat je per week moet doen. Op een overzichtelijke manier. Maar goed dit is voor mapito, als je besluit met aarde te werken krijg je waarschijnlijk een iets ander schemaatje.

Lovis: Ik denk dat we nog wel eens gebruik van je spaans taligheid kunnen gebruiken, vooral escargot. Top dat je dat ff aanbied. Hydrobuddy? goed daar heb ik nog nooit van gehoord. Ga ik eens naar kijken. Ik neem aan dat jij hiermee werkt, je eigen voeding maken is wel weer iets aparts.

Comment

Hydrobuddy is en beetje ingewikkeld in begin. Maar eens dat je weet hoe het werkt valt het mee. Ik heb het gebruikt voor pepers. Nog niet voor cannabis maar dat komt nog

-

Comment

Enorm interessant, ik ga dit ff bekijken. Misschien als ik weer wat verder ben kan ik daar wel eens over na gaan denken. Leuke tip.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Goed het is een programmaatje, ik vraag me alleen af maak je met dit programma een receptuur wat je dan ze moet mengen met de benodigde stoffen. of stuurt dit programma een mix apparaatje aan waarin in je 1 voo1 een element moet toevoegen of meerdere tegelijk. Het lijkt mij een beetje op een programma wat ze in de kassenbouw gebruiken om voeding te geven dan zit ook de klimaatbeheersing eraan vastgekoppeld. Of zit ik er naast?

Comment

Deze programma is voor en receptuur te maken. Op basis van jou water. Zodat de voeding perfect in evenwicht is. Daarna ingredienten handmatig mengen . Deze programma is enkel voor recepten dat ik weet..

-

Comment

Goedemorgen. Een 10 joepie dat kreeg ik nooit op school whaha ... Vriendje lief had uit gelegd hoe dat werkte .. Maar onze kleine wijfies hebben toch nog even niks nodig ? Alleen mijn grote toch ??

Comment

Ok lovis dat is duidelijk, kijk wel ff bij jouw af dan. .
                      Csv:Jij ook zo'n goede morgen. Nee ze hebben nog niets nodig, die grote volgens mij ook nog niet. Maar als de voeding dalijk uit je grond is weggetrokken weet je hoe je je voeding moet aanmaken en welke hoeveelheid in welke week. Daarom is het ook belangrijk om te weten in welke week je zit met je kweek. Je ziet ook meer producten van hesi die je kan meegeven en wanneer. Dus dat lijstje is gewoon een hele makkelijke manier om te zien wanneer je wat kan of moet gaan doen. Als je wat meer kweekjes heb gedaan ga je net als ik de verschillende fases van je plant herkennen en ga je dit schema steeds meer los laten. Maar voor nu een handig hulpmiddel.

Comment

ow oke .. maar als deze voeding op is kan ik over stappen op gewoon pot grond voeding toch ? bij de growshop zeiden ze dat ik deze gewoon op kon maken .maar volgens mijn doe je daar best lang mee of niet ? ene krijg ik nieuwe opdracht ?

Comment

Ja ga ff na denken heb op je eigen topic je ff een voorstel gedaan qua voeding.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Goed na lang zoeken heb ik wel een opdrachtje voor je. Heb hier zelf ook weer wat van opgestoken, alleen zijn een paar dingen wat betreft de luchtigheid van grond sterk achterhaald. Daar zijn nou juist die perlietkorrels voor tegenwoordig.

Algemene info over Hydro kweken: , eb en vloed systemen, airoflow, hydrophonics. Lees eerst deze informatie door voordat je vragen stelt

Comment

uhm maar wat is me opdracht dan

Comment

Lezen...

Comment

maar Mapito vlokken doe je dus net zo als aarden en coco,s alleen het is beter als je de goede heb toch ? en het een beetje door heb heb van hoe je het moet doen ?

Comment

Bezig...
                                X