Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bio-bizz it is dan.. staat genoteerd voor mijn volgende ronde. Goed hoef ik daar het wiel ook niet meer voor uit te gaan vinden. Nuttig allemaal weer.
Heb nu alle producten voor me zelf op een rijtje om biologisch te gaan starten. Nou eerst deze ff afmaken, maar ik heb al zo veel zin in mijn volgende kweek nu.
Bio-bizz it is dan.. staat genoteerd voor mijn volgende ronde. Goed hoef ik daar het wiel ook niet meer voor uit te gaan vinden. Nuttig allemaal weer.
Heb nu alle producten voor me zelf op een rijtje om biologisch te gaan starten. Nou eerst deze ff afmaken, maar ik heb al zo veel zin in mijn volgende kweek nu.
Ik weet het niet Ron in jouw geval zou ik me helemaal niet te gek maken, gewoon volledig op de bloei richten...
Je toppen gaan de goeie kant uit, nog maar drie weken te gaan.
Gewoon de vale mentaliteit en knallen.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Ja..weet ik maar het kriebelt al zo....Kan niet wachten dat me tentje weer leeg is..Trouwens zit een respons te schrijven naar smokin. Valt me hele explorer uit.
Moest ff opnieuw inloggen en moet je nou eens kijken. Ga je ff wat geven wat ik al een hele lange tijd wilde doen.
Ja..weet ik maar het kriebelt al zo....Kan niet wachten dat me tentje weer leeg is..Trouwens zit een respons te schrijven naar smokin. Valt me hele explorer uit.
Moest ff opnieuw inloggen en moet je nou eens kijken. Ga je ff wat geven wat ik al een hele lange tijd wilde doen.
Dat zal die schup onder die dikke reet zijn die ik verdien
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment