Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hahaha nou dat afval is er niet meer. Het was gewoon te weinig om bv daar een ice-o-lator mee te doen. was geloof ik 20 gram nat incl. de vuilniszak. Ik had van nik begrepen dat je voor 20 gram stuff iets van 200 gram knipafval moet hebben (droog). Nou dan had ik ook nog het knip afval van me eerste 2 rondes moeten hebben had ik denk ik net 50 gram gehad. Als ik een rookverslag heb gedaan sluit ik pas af. Aangezien ik een nieuwe sponsor heb gevonden is de volgende ronde ook al bepaald. Met dank aan Spliff Seeds.
Ik heb ook nooit zo veel knipafval, maar dat bewaar ik gewoon. Ik heb nu een pot vol gedroogd knipafval. Als het dan genoeg is, kan ik er wat mee doen.
Dat kan ik moet dan alleen 2 jaar me afval vast houden. Jij pakt nog wat buiten oogstjes ook tussen door. Nikkie ook dan heb je einde van het jaar een mooie zak met afval om daar eens een icecreampje mee te gaan maken. Escar zou ook lekker veel hebben dit jaar gezien al die plantjes, die kan ook elk jaar een lekker blokkie stuff kunnen gaan maken.
Die stoel staat gereserveerd Gezelligheids roker, ja ik was ook blij verrast. It made my day Dat kan je wel zeggen. Echt een top gebaar van Spliff Seeds.
Roll die ga ik ff doorlezen die ken ik nog niet thx. Sorry, dacht dat je ook buiten nog wat kweekte.
Trouwens Escar, wat heb jij in godsnaam lopen uitspoken. Jaaa ik heb die Lucky member wel weer gezien hoor
Roll ik geef er echt helemaal nix om die luckymembership..echt. Ik doe hier gewoon me dingetje of dat nou gewaardeerd wordt of niet. Heb ik toevallig ontzettend veel lak aan. De mensen die overblijven zijn me meer waard. Bedoel het verder niet rot naar jou hoor. Heb altijd al problemen met epiletten, rangen en standen gehad.
Comment