Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Ja ze willen alles, nog ff en we hebben hier weer een sherrif of Nothingham die ff persoonlijk die laatste muntjes uit je zak weet te kammen. Ach ik koop wel zo'n ding die CSvw ook heeft. Hoef ik helemaal nix te betalen en kan ik overal parkeren. Het is immers een brommer. Nog ff een invalide stickertje er op en rijden maar. Hopplakee.....

Comment

Die elektrische Smart's die lopen hier als warme broodjes.

Ik blijf echter bij mijn eend.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ja dat gaat hier ook wel ok die elektrische auto's. Alleen zo jammer als die battery packs naar de knoppen gaan. Daarom kan je ook zo goedkoop aan een tweedehands prius komen. Wacht nog wel ff met die speelgoed autootjes. Doe je mee trouwens? Jij als voetbal leek, we hebben hier een opschep toto in het leven geroepen. Heb er speciaal een wedstrijd voor jou tussen gezet.

Comment

???? link ????

Comment

gewoon in het voetbal hoekje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Moet ff wat spammen hoor, gewoon wat jeugd sentiment.

Comment

Verdomme, me wiet nog niet droog...Grrrrr. Nou dan kijk ik maar ff een filmpje

Comment

Joh als mijn wiet begint te drogen, kijk ik daar naar, ik zal het filmen en enorm versnellen.
                Kijken wat de spint gaat doen in de droogkast.

trouwens die Aureool waar ik het over had, dat werkt, alleen met natte takken.

Comment

ja, ik ook. Heb je iets van dettol in huis. zal wel je hokkie goed ontsmetten als je klaar bent dan. Die aureool moet dus vers gevlochten zijn. logisch eigenlijk als spint met plantsappen wil voeden. Of zeg nu weer iets onwijs doms...hahaha..was dat nou luis....

Comment

Nee dat is spint, luis is makkelijker

Comment

Goed 1.30 uur snachts. Het was droog. Ben dus gaan afknippen. Om 8.30 uur begonnen op me gemakkie. En nu ben ik verleten. Ondanks de problemen heb ik er toch nog een redelijk rokertje er van gekregen. 212 gram schoon aan de haak. Is wel een van me mindere opbrengsten maar gezien de uitval van 1 plant en het ph-meter incident mag ik niet mopperen. Heb nu een dikke gedraaid Ik ga me mand in. Morgen zal ik wel wat foto's plaatsen.

Comment

Ha, 212,kom je tenminste weer snel terug.

Zou zo saai zijn zonder onze Ron.

Trouwens,goedemorgen.

Comment

Morgen Escar, Had gelijk kunnen gaan beginnen. Moet alleen heel effe wachten op dat raam van me. Dacht dat ze die afgelopen woensdag gelijk zouden doen. Maar het ding moest eerst gemaakt en besteld worden. Moet nog 2 zakkies aarde halen. Doe ik Maandag ofzo wel. Heb er nu geen zin meer in. Moet nog ff een goed weegschaaltje hebben en een scrognetje etc.etc. Maandag komen ook me vertometertjes en de blumats binnen. Dan ga ik eerst daar ff mee aan de slag. Wil namelijk me voedingsvat op zo'n manier gaan construeren dat ik genoeg maatregelen neem om verstopping van me druppellaars te voorkomen. Vanwege de biologische voeding die er door gaat. Daat gaat een leuk klusje worden. Als het me lukt zal ik een apart topic openen waarin ik mijn systeem zal uitleggen en beschrijven. Lukt het niet, is het gewoon een leuk experimentje geweest. Denk zelf over een week of 2 helemaal klaar te zijn met me nieuwe setup. Dan ga ik gelijk weer beginnen dus heel lang zal je me niet missen. Heb ook nog een voetbal hoekje waar ik veel tijd in steek. Dus ik zal sowieso elke dag hier ff aanwezig wezen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Laatste Update

Goed de oogst is binnen. In totaal 212 Gram droog. Dit is minder dan normaal. Maar gezien de probleempjes en de uitval van 1 plant valt mij dat nog reuze mee.
                          Heb gisteren me eerste Jointje ervan gedraaid. Ik kan nu al zeggen dat dit geen slecht wietje is. Een beetje zoete smaak, apart maar wel lekker. En nu al een goede body stoner. Nee ben niet ontevreden met hoe de smaak en effect nu al is. Tijdens het Curen zal me smaak en sterkte alleen maar toenemen. Hieronder de laatste foto's van de opbrengst.
                          DSC00543.jpgDSC00544.jpg

Dit is nog over van me 2e oogst Northern Light Special.

DSC00545.jpg
                          Hiermee komt deze ronde tot een einde. Wat rest is het ontsmetten van me tentje, schoonmaken, me filter en lamp vervangen. Als dan in de loop van de volgende week me ruit is vervangen, zal de volgende ronde worden opgezet. Die ronde mijn 4e, zal ik voor Spliff Seeds een groeiverslag gaan maken van hun Sweet N Sours. De zaden zijn door hun ook gesponsord. Ben heel benieuwd ook naar dit soortje, dus ik sta te popelen om weer te gaan beginnen. Tevens zal ik weer wat upgrades in me setup maken dus dat gaat sowieso weer een interessante ronde voor me worden. Mensen ik dank jullie allemaal voor de gezelligheid, nuttige tips en positieve opmerkingen. Dit was mijn eerste topic hier en heb hier ontzettend veel geleerd van iedereen in de korte tijd dat ik hier ook actief ben. Tevens de mogelijkheid om ff terug te gaan in je eigen voortgang vond ik een hele nuttige optie. Hoop jullie weer te mogen verwelkomen in me aanstaande topic van de Sweet N Sours, anders is er natuurlijk altijd nog JD's Voetbal Hoekje waar ik dagelijks nog actief ben met Rollup om de Opscheptoto bij te houden. Ik zal zeggen tot snel weer allemaal.

Comment

Smakelijk, ziet er heerlijk uit! Genieten maar en tot binnenkort!
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dank je nik kreeg net me bestelling van blumat ff binnen. Relax had het Maandag pas verwacht. Ga ik morgen maar ff wat grond halen. Hoop dat die gasten snel komen met die ruit.

DSC00547.jpgDSC00548.jpg

Comment

Een leuke oogst, ool is het niet wat je gewent bent.

Kweek na kweek wordt het langzaam aan steeds meer

Ik ben er de volgend ronde ook weer bij.

Zie je later

Comment

Bezig...
                                X