Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Heerlijk Hipp.

Goed mijn nieuwe topic is in de lucht gegaan. Het gaat tijd worden om hier een slotje op te gooien.
    We hebben hem nou wel genoeg vol gespamd. Hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad, anders ik zelf wel.
    Hoop geleerd en afgelachen hier. Het door spammen kan nog altijd in mijn Voetbalhoekje. Mijn grow report zal ik een beetje properder houden omdat deze nou eenmaal door Spliff Seeds gesponsord is. Om me te volgen bij mijn nieuwe ronde de Sweet N Sours van Spliff Seeds volg onderstaande link

Om mee te spelen om de gratis zaden in de Opscheptoto of om gewoon domweg over het spelletje te ouwe hoeren volg dan onderstaande link

Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.

Mensen het was me een genoegen, hoop jullie allemaal weer te mogen begroeten op of mijn nieuwe groeiverslag of in JD's Voetbalhoekje.

Groet, Ronson

Comment

Bezig...
    X