Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Ik heb een moderator even gevraagd dat laatste te verwijderen, nooit je volledige naam geven op het net.
    Misschien dat je het zelf kan aanpassen, en doe dit snel Chris.
    Klik op bewerk bericht en pas de tekst aan, weet niet meer of een New member dit mag of niet
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

No panic mensen, weet wat je post, dan komt alles goed

Comment

sorry sorry had de niet echt bij na gedacht eigenlijk

Comment

Nou gezien de interval, tijd voor een nieuwe update
          Dagen 12-12: 23.
          Dagen Zichtbare Bloei: 23.
          Bloeiweek: 4.

Het Loopt nog als een zonnetje. Eergisteren hebben de dames Voeding gehad op volle sterkte. Dat was niet teveel. Geen serieuse tekenen van overvoeding gespot.
          De 2 voorste planten klauwde hun bladeren lichtjes maar daar bleef het ook bij. De twee dames achteraan kunnen echter wel weer wat hebben als ik zo naar de bladeren kijk. Dat zijn ook de twee grootste. Vanavond zal ik deze 2 dames nog wat extra's te snoepen geven op 3/4 voedingssterkte. Terwijl ik de 2 voorste vanavond enkel maar aangezuurd water zal geven. Probeer op deze manier de voedingsbehoeftes van de planten weer wat naar elkaar toe te brengen. Zodat ik dadelijk zo min mogelijk per plant speciaal voeding moet gaan maken. Geloof wel dat ik nu de uitputting van mijn grond goed onder controle heb gekregen zonder dat de planten ineens met een acuut voedingstekort zitten. Maar goed nog niet te vroeg gaan juichen. Over de topvorming heb ik niets te klagen elke dag weer groter en meer. Dit zal nu ook wel gaan versnellen want heb nu toch wel echt het idee dat de groei helemaal weg is uit me plantjes. Qua foto's heb ik voor csv nog wat overzichtsfoto's van het tentje gemaakt om je zo een idee te geven hoe zo'n tentje er aan de binnenkant uit ziet. Verder ben ik behoorlijk aan het spelen met me nieuwe cameraatje, dus heb er ook maar gelijk een sloot aan foto's bijgevoegd.
          De foto's;

DSC00022.jpgDSC00026.jpgDSC00029.jpgDSC00032.jpgDSC00037.jpgDSC00023.jpgDSC00025.jpg
          DSC00041.jpgDSC00047.jpgDSC00048.jpgDSC00050.jpgDSC00051.jpgDSC00042.jpgDSC00043.jpgDSC00045.jpgDSC00046.jpg
          Attached Files
          Last edited by Ronson; 9 August 2013, 13:20.

Comment

Dat walmt al aardig die tent uit denk ik, hehehe, zet die pijp maar klaar ik kom langs.
            Tegen de tijd dat ik aankom is alles wel droog denk ik
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

wow wat mooi om te zien zeg .. als ik ooit ok zo tent neem kom jij heb wel in orden maken he hahhha .. en die toppen wat gaaf om te zien,

Comment

Ziet er verdomd netjes uit Ronson! Jij mag ook niet klagen, dat gaat een lekker wietje worden zo te zien! Je hebt je voeding echt goed onder controle, top man!

Iets opkrullende blaadjes door de hitte zeker. Heb ik ook, net als iedereen volgens mij nu hihi

Keep them growing!
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Tjonge Dank u allemaal zeg, wordt er ff stil van..
                  Escar: Hahaha de pijp staat al op tafel, Kan ik dat iig niet vergeten
                  Csv: Die eerste tent is de setup die ik daar heb gekocht. alleen zelf later een cooltube en betere lamp bij gekocht.
                  Roll: Heb je goed gezien zeg, wou me lamp vanavond wel ietsje hoger gaan hangen. Was mij vanochtend idd ook opgevallen. Maar toen ging de lamp al uit.
                  Ga nog een paar cm omhoog met me lamp. Maar wat je zelf ook al zegt of het ook echt zal helpen valt nog te bezien. Tis iig geen wereldramp Wel scherp man, echt top bedankt. Ik twijfelde namelijk een beetje.

Comment

Ziet er Nice uit man!!!
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Comment

Thx MZZ..
                        Ze worden ook net wakker de schatjes, heb ze ook gelijk iets te lurken gegeven.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Welkom Janssen gezellig, zal ook ff een stoeltje voor je aanschuiven. Tsjaa begon er ook met 5 oorspronkelijk, maar ja het baasje was ffies behoorlijk klunzig.
                        En 4 waren er op eens maar over. Daarom heb ik langer voorgegroeid om zo toch nog me tentje wat verder op te vullen. Is redelijk gelukt vind ik zelf wel.
                        Heb je er meer staan dan 4 zal je met deze soort niet langer dan 17-18 dagen kunnen voorgroeien. Ze gaan mekaar anders de tent uit vechten.

Comment

als ik zo ver ben voor een tent dan laat ik je dat zeker weten ..want blijf een groentje

Comment

Heb geduld genoeg Csv als je zo ver bent zie ik het vanzelf wel. Tegen die tijd ben je ook niet zo groen meer, Daar zorgen wij hier op het fora wel voor.
                            Sorry, maar heb gisteren me bakkie thee laten koud worden, was niet de bedoeling. En je had nog zo je best gedaan.

Comment

He Ronnie, wat heb jij daar een prachttentje zeg, de planten die erin staan zijn mooier als je tentje zelf, laat ze knalle makker,
                              stoeltje komt weer voorbijwiet- grassstoel.jpgen zitten maar weer
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Lol, bedankt Hippie..We gaan er gewoon een vuurwerkshow van maken

Comment

Bezig...
                                X