Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Hahahaha Escargot: Je hebt gelijk, Zal het Wijnproef gedeelte verder aan jouw over laten dan...

Dank je Guwol, Ik hoop dat je wat aan dit verslag zal hebben dan. Leuk dat je meekijkt.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hey Roll, join the party man Tof dat je hier ff inhaakt. En dank je, ben op dit moment ook niet echt ontevreden. Maar ik moet er wel boven op blijven zitten.

Comment

sigpic

Comment

Smokin: wegens de warmte zeker die stress? kweek je binnen of buiten? ik ga nu ff uit van buiten uit omdat je het van 2 nog niet weet. Die zullen zeer binnenkort hun geslacht wel laten zien dan. Heb je misschien een topic hierover, dan kan ik soms ff bij je gaan spieken.

Comment

Nee, kan dat?:o Misschien wel.
          Hmm.. Weet dus toch nog niet genoeg..

Ik denk door dat ik ze heen en weer verhuisde van woonkamer balkon naar keuken balkon.
          Is me verteld door Escargot. En daarna heb ik het ook nog een paar keer gelezen. Dus denk zelf dat het daar aan ligt.
          We zien het wel over een paar dagen.

En nee, ik heb nog geen topic. Wil ik nog wel gaan doen.
          En ze blijven lekker buiten staan. En ik weet het nog niet, omdat ik ook 1 andere soort er bij heb staan.. Zaadjes zijn btw ook fem
          sigpic

Comment

Goed, wie A zegd moet ook B zeggen. Tijd voor een update. Wou eerst nog ff mijn dank uiten naar alle mensen die mijn verslag volgen.
            Had niet verwacht dat er zoveel animo voor was. Ga in ieder geval me best voor jullie doen.

Dagen 12-12: 19
            Aantal dagen zichtbare Bloei: 19
            Bloeiweek: 3

Valt eigenlijk niet erg veel spectaculairs te melden. De dames gaan nog steeds goed en beginnen een beetje aan het einde van hun groeispurt te komen.
            We gaan week 4 van de bloei naderen dus in principe loopt alles nog volgens het "normale" kweekschema. Eergisteren hebben de dames weer wat voeding op 3/4
            doseringssterkte gekregen. Dat was niet te veel en de plantjes reageerden er ook niet negatief op. Begin zelfs het idee te krijgen dat ik de volgende dosis kan verhogen naar een volle dosis. een van de dames begint ondanks de voeding toch haar glans iets te verliezen, heb haar ook onder verscherpt toezicht geplaatst. Op dit moment heb ik nog niets te klagen laten we hopen dat het zo blijft. Hieronder de foto's
            DSC00900.jpgDSC00902.jpgDSC00903.jpgDSC00906.jpg
            DSC00908.jpgDSC00913.jpgDSC00916.jpgDSC00917.jpg
            DSC00919.jpgDSC00920.jpgDSC00921.jpgDSC00922.jpg

Krazi: Ik denk dat je wel kan zien bij wie ik een hoop inspiratie qua stijl heb op gedaan. Maar week 4 gaat naderen herinner mij iets wat je zei over het gebruik van pk13-14. Volgens de fabrikant moet ik dat in de 4e week max 6 dagen meegeven of bij topvorming door de hele plant. Daar voldoe ik wel aan. Maar jij vond week 4 in principe nog iets te vroeg. Zal ik dit middel dan maar wat later meegeven en welke periode adviseer jij?

Smokin: Ik ging eerst ff uit dat je binnen kweekt. Meeste indoor kwekers lopen met deze warme dagen tegen een hitte probleem aan. Denk niet dat je daar dus last van heb. En als je ze gewoon steeds met beleid verplaatst zie ik eigenlijk ook geen probleem. Beter dat je met gefeminiseerd zaad werkt dan heb je ook verdomd weinig uitval. Daarom werk ik er ook mee. Heb geen zin om 8 plantjes voor te groeien om er dan vervolgens achter te komen dat je er 5 mannen tussen heb staan.
            Vind ik verspilde energie en moeite. Begrijp wel dat je dat buiten wat sneller zal doen, maar binnen is het gewoon zonde van je energiekosten. Goed is mijn bescheiden mening dan. Als je je topic gaat openen moet je dat ff zeggen, dan reserveer ik alvast een stoeltje
            Attached Files
            Last edited by Ronson; 5 August 2013, 11:07. Reden: foutje

Comment

Ziet er netjes uit hoor!

En om in te haken om de discussie met Smokin; Ik ben het wel met je eens dat je beter gefeminiseerde zaden kan gebruiken. Scheelt een hoop energie en gedoe. En je weet wat je opbrengst ongeveer zal zijn. Als je 10 regulieren zet weet je pas bij de bloei wat je krijgt. Ik ben graag voorbereid
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Ik niet, ik houd van de sport, zo hield ik als kind al van zwart rijden,traject Hilversum - Utrecht.
                Hele systemen werden hier voor uitgedacht, stiekem achter de conducteur langs lopen, als hij op het perron stond op een tussenstation.
                En dan naar een gedeelte waar hij al gecontroleerd had, dit was mijn persoonlijke favoriet.
                Als ik een gesnapt werd, betaalde ik, anders niet.
                Wel had ik altijd de knaken in mijn zak, die Hfl. 2.50 betaalde ik met plezier.

Uiteindelijk betaalde ik en veel minder dan als dat ik vooraf zou betaalde.
                Zo had ik weer wat extra knaken in mijn zak voor iets lekkers.

Alternatief reizen heet dat, ik maakt er een spel van en denk dat de controleurs er ook wel de humor van inzagen.
                Kat en muis, heerlijk
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

~Roll Up. Idd, minder zorgen. En al helemaal heb ik voor fem gekozen omdat het me eerste keer is kweken

~Escargot 2.50 maar? Danm tegenwoordig is het iets van 40,- euro plus je traject kosten..
                  sigpic

Comment

Je eerste keer! Gaaf Succes ermee
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Hahaha dat had ik al begrepen Escargot. Maar dat Franse zonnetje van jouw is gratis en als je steeds het stroomverbruik moet betalen denk je daar ineens wel anders over. Ik zie bij de gem. Kweker die met reguliere zaden werkt steeds toch een uitval van rond de 50-60%. Ja je kan ook geluk hebben natuurlijk. Maar als je dat terug rekend in energiekosten heb je die gefeminiseerde zaden direct terug verdiend.

Smokin: Spannend je eerste stapjes, Voor je het weet hang je eraan(qua enthousiasme dan)en ben je spontaan de coffeeshop vergeten.
                      Rollup: Bedankt weer, was gisteren wel weer ff afzien verdorrie. Nu zitten wij in die bus naar de eerste divisie, ik ook met me grote muil.

Comment

Ik hoop het, haha. Ik vind het nu al leuk eerlijk gezegd.. Denk dat ik het later nog leuker ga vinden

Ik heb toch maar een topic gemaakt.
                        Hier kan je de kleine dames bekijken als je wilt :p

Hoelang moet je nog eigenlijk voor dat je klaar bent?
                        sigpic

Comment

Natuurlijk ga je het hier veel leuker vinden.
                          Als je een lekkere Petard opsteekt, van je eigen trots.
                          Wanneer je kan terug kijken en lachen om je nu gemaakte vergissingen.

Geloof me, je lacht je helemaal rot.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Smokin:In totaal 8-9 weken volgens de beschrijving. Zal eerder 9-10 weken worden. Alles eerder is meegenomen. We gaan naar de 4e week, dus nog een weekje of 6.
                            Dan nog ong. 2 weekjes drogen en dan de weckpotten in nog ff laten curen. Dus zeg maar 10 weken voordat ik de eerst echt lekkere joint hiervan zal gaan draaien.

Comment

:o Is dus nog best lang voor dat je kan roken.
                              of kan je ook gewoon roken na dat je hebt geoogst.. Zal wel minder lekker zijn dan. Maar vroeg het me af.

Moet dus nog best lang wachten voordat ik weet of het lekker is :p
                              sigpic

Comment

Ja, maar geduld is een schone zaak. Als je direct na oogst zal gaan roken is de smaak echt smerig. Dat komt omdat je dan eigenlijk pure chlorofyl aan het roken ben. Tijdens het drogen en het curen in de weckpotten worden die chlorofylen omgezet naar canaboides. Vandaar ook de naam canabis. Je zal zelf ook gaan merken dat hoe langer je je oogst cured hij ook steeds beter en beter van smaak en uitwerking zal gaan worden. En dan weet je pas echt wat je mist bij de coffeeshop.
                                En moet eerst mijn oude weckpotjes nog opmaken, dus ik kan dat geduld wel opbrengen.
                                Last edited by Ronson; 5 August 2013, 23:07.

Comment

Bezig...
                                X