Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.
Thats right, nou, bij mij krijgen ze niet altijd voorrang, ben dr zelf ook nog m'n met graszoden beklede stoeltje zit lekker koel aan je kont met dit weer,
daar komt tiewiet- grassstoel.jpgnog effies die middenstip erop kalken en huppa, heheThe seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Goed Update time.
Hippie: Lol, ik wil ook zo'n stoel hebben
Dagen 12-12: 21
Dagen zichtbare bloei: 21
Bloeiweek: 4
Nou het is zover hoor, week 4 is aangebroken en normaal zal ik nu mijn PK 13-14 uit de kast gaan trekken. Snap ook totaal niet waar ik dat idee heb opgedaan, erger nog dat het zo structureel in me hasses is blijven hangen is mij een compleet raadsel. Gelukkig maar dat ik dan op dit fora zit en mensen me op mijn ingeslepen foutjes
wijzen. Vooral Krazi heeft me aan het denken gezet, waardoor ik toch maar weer voor de 100ste maal het etiket van de leverancier heb gelezen. Tot mijn grote verbazing zag ik ineens die 4e week niet meer staan. Heeft er ook nooit gestaan, waarschijnlijk gewoon zelf steeds ingevuld in mijn hoofd. Dyslectisch heet zoiets geloof ik.
Moet echt wat minder gaan roken. Goed met de nieuwe uitleg 3 weken voor de oogst max 6 dagen, schuift het geheel nu op naar volgende week. Gezien deze soort 8-9 weken bloeid. De aansluiting van PK 13-14 naar K-boost zal nu ook gelijk een stuk naadlozer worden. K-boost mag je vanaf de 6e week meegeven. Ach kan mezelf wel wat aandoen dat ik dat nou niet eerder heb opgemerkt. Het is wel altijd goed gegaan dus dacht daarom op het goede spoor te zitten. Leve het forum zal ik maar zeggen dan.
De dames nu dan. De dames zijn nog steeds hun overtollige bladeren aan het afwerpen. Beginnen nu ook langzamerhand signalen te geven dat ze wel wat meer voeding gaan lusten. Vanavond als de lamp weer aan gaat zal ik weer een voedingsgift doen en zal dit maal de dosis opvoeren naar de volle dosis. Qua topvorming heb ik niets te klagen, elke dag zijn ze weer wat groter en dikker aan het worden. Groei zit voornamelijk nog in de zijtakken en de in hoofd toppen is de meeste groei er nu wel uit. De dames worden ook wat dorstiger en drinken nu gemakkelijk 0,5- 0,6 liter per dag. Zitten ze mij dan weer aan het aankijken met een schuin oog dat ze wel wat meer lusten. Heb gisteren wel een uur naar de dames zitten staren. Mijn hartje begind weer wat sneller te kloppen, wat zijn ze toch mooi. Gaat weer een emotionele business worden dat omhakken straks. Nou weer ff wat Fotootjes.
DSC00923.jpgDSC00924.jpgDSC00927.jpgDSC00928.jpg
DSC00930.jpgDSC00934.jpgDSC00935.jpgDSC00936.jpg
DSC00940.jpgDSC00941.jpg
Sorry voor de kwaliteit van sommige foto's dit zijn nog de beste. Kom namelijk steeds rauw me mandje uit om de tent te verduisteren om dan hagel scherpe foto's te maken is misschien iets te veel van me gevraagd op dat moment. Nou ik zal zeggen, shoot!
Comment
-
Moguh *krap krap* shit wat is het nog donker hier.
Hey Ron,ROOOoon;steek eens ene lampie aan, kan niets zien hier.
Wel lekker warm 28 graden lekkere luchtvochtigheid en wat ruik ik....
Merde heb je die PK's nu ook aan mij gegeven, ik voelme zo,zo boosted.
Al met al gaat goed knul, gaat goed.
Lekker temperatuurtje hier in het Occitaanse Land, het is koud deze morgen, 15 graden op de thermometer en onweer/regen.
Heerlijk fris, duurt helaas nooit lang hier, is weer zo'n tropische storing waar dit gebied zo bekend om staat.
Zal in de loop van de middag al weer afgelopen zijn.
Hoe is het weer daar Ron?Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Morguh, God slaap jij nooit? Zag dat het weer laat was geworden. Heb ff een nachtlampie voor je in de muur gestoken weet je iig gewoon je weg te vinden
Hier gaat straks de spreekwoordelijke pleuris uitbreken qua weer. Als ik de berichten mag geloven wordt het weer een waterballet vandaag hier. Ga zo ff cameraatje aanschaffen en ff gezellig de stad in. Ondanks de voorspellingen. Die camera die ik nu gebruik is niet van mij dus het word hoog tijd. Heb ff een bakkie koffie voor je gezet. Arabische melange extra sterk, kan je denk ik wel waarderen. Zie je vanavond waarschijlijk. laters.
Comment
-
Ik heb een Etheopische bak voor mij staan.
En ja het is een beetje laat geworden, vlak voor een onweersbui wordt het hier, ehh drukkend warm, je zweet je rot. (kan ook de drank zijn trouwens)
Heb je al een camera in gedachte?Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Comment
-
Nee een gedachte had ik niet, maar tis gewoon een sony geworden met een carl zeis lensje. Al veel beter dan die ik nu had, maar die is al 5 jaar oud.
Alles erop en eraan, cameraatje, tasje en 8gb mem kaartje. Was rond de 140 euries kwijt. Vond ik voor mij wel genoeg, maak normaal ook niet zo veel foto's.
Comment
-
Goede lens heeft dat ding wel.
Zit zelf met zo'n Leica lens opgescheept in de Panasonic Lumix, dat kreng kan gewoon geen macro foto's maken.
Nou ff wachten tot vanavond en dan is jouw nieuwe hobby geboren.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Comment
-
Hahahaha,ja ik denk het ook.. Heb echt helemaal 0,000001 verstand van camera's. Zal me er wel in moeten gaan verdiepen wil ik een beetje gaan tippen aan die kwaliteitsfoto's die jij of Vale hier tentoon stellen. Verdorrie
Mediwiet: Dank je. Leuk dat je meekijkt zal ff een stoeltje extra voor je erbij schuiven.
Comment
-
Ja ik gooi ook 2/3 van me foto's weg lijkt het net of het nog wat is. Jij hebt ook het voordeel dat je gewoon overdags lekker op je gemakkie je pics kan maken. Ik moet wachten dat de lamp uit gaat. Dan moet ik snel foto's maken omdat ze verduisterd moeten worden. Maar aangezien die lamp dan nog op mijn netvlies staat weet ik eigenlijk niet wat ik godsnaam aan het fotograferen ben. Alsof je een blinde een camera geeft, dus doe meer op gevoel dan dat ik daadwerkelijk ziet hahaha..
Ben nog steeds dat verbaast er wel 1 of 2 goede foto's tussen zitten.
Comment
-
Gewoon de knop blijven indrukken..; als een sportfotograaf.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Als ze het over sluiter tijd hebben bedoelen ze ook niet je ogen Ron, zucht sommigen leren het ook nooitWat je leert moet je ook weer doorgeven...
Comment
-
Dat begrijp ik, maar probeer jij maar eens je object goed scherp in focus te krijgen met een stel lasogen. Die autofunctie is misschien wel een idee ja een beetje in het wilde weg schieten en kijken wat er overblijft. de richting weet ik nog wel een beetje te bepalen denk ik. Kan een succes worden..
Comment
Comment