Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Steek ik een blow op...

Wat is je lijstje met biovoeding?
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Het lijstje? nou komt ie dan
      -50 gram symbiosis sannie
      -25 gram Bacto sannie
      -20 buffertablets sannie
      -1/2 liter Bac bloom
      -Biobizz lite mix
      -1/2 liter Bac PK Booster
      -zak kalk korrels (voor recyclen van de grond)

Hou ik van mezelf nog Aptus kboost over van me eigen voeding. That is the list.

Comment

Hai Ronn, planten staan green daar, ben benieuwd naar de blueberry wat ie gaat worden. Dat lijstje ziet er uitgemeten uit. Kalk korrels ipv perliet?
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Schijnt beter te zijn dan perliet Hippie... schijnt he weet ook niet echt zeker..maar een zakje kalk kan je niet op leeg lopen denk ik.
          Het is nu wel een gevecht aan het worden om ze nog een beetje green te houden. Maar doe me best.

Comment

Ben wel heel benieuwd hoe je volgende ronde gaat lopen
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Dagen 12-12: 37.
              Dagen zichtbare bloei: 37.
              Bloeiweek 6.

Goed ben wat later met de update. Had het grootste gedeelte van de dag last van een internetstoring. De kweek zo als het er nu voor staat gaat redelijk. Ben elke dag flink bezig me afgestoten bladeren tussen de plantjes uit te halen. Ben ook al aardig wat blad kwijt geraakt de laatste dagen. Net toen de lamp weer aan ging heb ik ze weer eens wat voeding gegeven op 3/4 dosis. Ga de volgende 48 uur kijken hoe ze hier op reageren. Verder gaan de toppen lekker. Dit kan best nog wel eens een leuke snoeppot gaan worden. Meeste takken en toppen zitten van boven tot onder de katoenen proppen. Terwijl de plantjes niet veel groter zijn dan 60-70 cm. Wat productie betreft is dit wel een actief soortje. Vraag me af hoe ze waren geweest bij een normale ronde zonder teveel terugslagen. Het afrijpingsproces is ook al lichtelijk begonnen.Wel raar is dat van een plant 2 zijtakken wat slap gingen hangen. Leek net of ze door hun eigen gewicht zouden gaan bezwijken. Heb deze zijtakken met een touwtje gezekerd. Al is het maar voor de zekerheid. Heb vandaag bij de growshop ff me 5 smartpotjes opgehaald, heb ik die alvast voor de volgende ronde in huis.
              Hieronder de foto's van dag 37.

DSC00221.jpgDSC00231.jpgDSC00233.jpgDSC00222.jpgDSC00226.jpgDSC00229.jpg
              DSC00235.jpgDSC00243.jpgDSC00245.jpgDSC00246.jpgDSC00239.jpgDSC00240.jpg
              DSC00247.jpgDSC00248.jpg

Ik neem aan dat iedereen weer voldoende op de hoogte is gebracht. Tot de volgende update.
              Last edited by Ronson; 23 August 2013, 20:22.

Comment

De toppen mogen er wezen Ronnie... deze kweek was toch voor mijn snoeppot bedoeld ik bedoel... gisteren het laatste jointje kunnen draaien.
                Je kan dus wel raden dat de emoties hier hoog oplopen

Hoe houd je het uit trouwens een halve dag zonder internet, ik zou dit echt niet overleven.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

God dat was idd wel ff afzien. Terwijl wij toch zijn opgegroeid zonder het net. Kut dat je door je stash heen bent man. Kan je nog wel aan iets komen daar.
                  Of is het dan heel erg duur? Kan je denk ik niet een paar toppen van mij toe sturen. Beetje tricky lijkt me.

Comment

Dat wil ik helemaal niet hoor, geintje....

Dat zing ik wel ff uit.

En nee, ik koop hier niet, zeker niet in deze maand, alles wat nu te koop is is buitenkweek, slecht gedroogd niet klaar, smaakt slecht of erger...
                    De hasj is helemaal waardeloos

Comment

Gatver...nou dan pas ik ook ff.

Comment

Wordt nu even de grinder leegmaken, een dag of twee...
                        Dan is er pas werkelijk paniek

Comment

FF naar Holland rijden dan...nou ja ff...maar ja kan je elke week weer gaan rijden, schiet dus ook niet echt op. Ach als ik op vakantie ben blow ik ook niet. Dat is ff lastig de eerste dag, daarna ga je gewoon weer verder alsof er niets aan de hand is..Ben ook veel actiever dan

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zo ff de daad bij het woord gevoegd. Heb de order voor sannie's biostarterskit de deur uit gedaan. Heb ik dat spul ook alvast binnen.

Comment

Dagen 12-12: 39.
                            Dagen zichtbare bloei: 39.
                            Bloeiweek 6.

Tijd voor de 2 daagse update weer. Tis een ware toppen explosie aan het worden. Kan er bijna naar gaan kijken zo snel zijn ze nu aan het op dikken. Elke dag ben ik flink bezig de afgestoten bladeren te verwijderen tussen mijn plantjes. Ze beginnen een wat openere structuur te krijgen hierdoor, waardoor ook weer meer licht op de toppen en de onder gelegen toppen door dringt. Op zich geen negatieve ontwikkeling. Ben eergisteren licht begonnen met voeden en met de k-boost. Voor als nog hebben de dames hier goed op gereageerd ga vanavond kijken of ik weer wat voeding kan gaan geven. Verwacht wel dat ze minder voeding gaan vragen richting de volgende week. De plant die iets achter loopt op de andere 3 dames begint nu ook weer aan te slaan dus ik verwacht dat deze over een paar dagen de schade wel weer gaat goed maken. Verder zijn er geen noemenswaardige gebeurtenissen meer te melden. Wat betreft mijn volgende ronde, heb ik alle benodigdheden met uitzondering van de grond en de zaden al in huis. Kan niet wachten om met me eerste biologische kweekje te gaan starten, en met me nieuwe smartpotjes te gaan spelen. Maar nog ffies geduld houden. Hieronder weer de foto's van bloeidag 39

DSC00255.jpgDSC00257.jpgDSC00261.jpgDSC00266.jpgDSC00268.jpg
                            DSC00272.jpgDSC00273.jpgDSC00275.jpgDSC00277.jpgDSC00279.jpg

Opmerkingen? brand maar los zal ik zeggen
                            Last edited by Ronson; 25 August 2013, 08:48.

Comment

Ga de goede kant op en kan je meegeven dat bio ook een stukje makkelijker gaat als ze eenmaal in de batmix staan heb je alleen maar een paar weken water geven met wortelstimulator.En met wat er nu te drogen hang ruik ik die heerlijke geur van 25 jaar geleden weer die eerlijke wietgeur met zijn lekkere zoete excotische aroma zonder winstbejag
                              Hou ze groen.

Comment

Dank je Mway...Vond het nu al een verbetering qua kwaliteit met de shops..Weet ook wat ik al die tijd gerookt heb...Als ik dat met me eigen wietjes vergelijk voel ik me echt afgezet...De smaak van winstbejag, Bah...Batmix van gehoord, rijke voedingsbodem. Is het niet te rijk voor zaailingen? Ik zaai namelijk altijd direkt in de aarde en pot waar ze uit eindelijk ook gaan sterven. Heb mensen gezien waarbij de zaailingen helemaal verwrongen waren en met voedingsoverschotten zaten. Heb jij hier last van gehad of niet?

Comment

Bezig...
                                X