Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Beetje mixen met andere grond. Werkt goed hoor :p heb nog geen klachten bij me dames
    sigpic

Comment

Ok maar dan zit ik nog met het volgende, batmix zal toch ook zijn voedingswaarde gaan verliezen. Als je daarna je grond gaat recyclen heb je dure grond zonder de eigenschappen van die batmix..maakt niet uit met biologisch kweken maar dan kan ik toch beter met een light-mix gaan werken dan dat ik een zak dure aarde koop waar je alleen de 1e kweek de voordelen van heb..Of zie ik dat verkeerd? Weet niet zo veel van batmix dus misschien zit ik er naast.

Comment

Ronsonnejte! Ben reuze benieuwd naar je volgende kweek, man! Ik heb gekozen voor biobizz, dit lijkt me makkelijker werken. En ontkiemen ga ik doen in growpads, misschien ook een idee voor jou. Zodra de wortels te zien zijn kunnen die growpads direct in je aarde, in mijn geval light mix van biobizz.
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Ik ook rolly...En ik zit ook meer aan biobizz of lightmix te denken. Heb je soms het wat duurdere pakketje gekocht met die growpads erbij? Die grow pads wil ik wel eens gaan uitproberen. Maar dat kijk ik dan wel bij jou af eerst. Kan jij naar me eerste stapjes biologisch in de gaten houden. Maar hier gaat nog eerst nog wel een lekker rokertje van af komen. nog 2,5 week dan wacht ze de publieke opstropping. Wat was ie weer lekker bezig he, onze Italiaanse held. Kan ik eindelijk slapen vanavond

Comment

Dagen 12-12: 41.
            Dagen zichtbare bloei: 41.
            Bloeiweek 6.

Update time. Valt niet zo veel te melden eigenlijk. Toppen gaan lekker, beginnen nu echt lekker dik te worden. De plant die wat achterliep is ook lekkere toppen aan het vormen nu. Heb haar ook een beetje vast gebonden want ze bezweek bijna onder haar eigen top zwaarheid. Ben ook elke dag nog flink de afgestoten bladeren aan het opruimen. Als we zo door gaan dan hoef ik tijdens de slacht nog maar heel weinig blad te verwijderen. Een beetje de toppen bijknippen en hangen. Goed morgen week 7, ik ga vanaf deze week me voeding afbouwen en steeds meer de nadruk liggen op het spoelen van me gewas. Deze soort heefd 8-9 weken nodig dus ik denk dat ik er verstandig aan doet week 8 al flink te gaan spoelen. Hieronder de foto's van bloeidag 41.

DSC00281.jpgDSC00282.jpgDSC00283.jpgDSC00284.jpgDSC00286.jpg
            DSC00287.jpgDSC00288.jpgDSC00289.jpgDSC00295.jpg

Dat was het weer voor bloeidag 41, Groet Ronson
            Last edited by Ronson; 27 August 2013, 11:01.

Comment

Jup jup jup....

Tsjonge ziet er lekker uit.

Ik kan in ieder geval weer lekker slapies doen.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Comment

hahaha ik zou wel willen....

Nee Ron, breng me niet in verleiding.
                  Ik wil nu ook heel graag zaden bestellen en eventueel een kweektentje.
                  Echter ik wacht met al mijn bestellingen.

Als er iets gevonden wordt nu, ben ik het haasje.
                  Is makkelijk voor de blauwen om een verzoek tot huis doorzoeking aan te vragen als ze een bezwarend postpaketje vinden.

Het is hier niet Europa.....het is hier Frankrijk

Zelfs de Growshop moeten van alles de labels afhalen.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Begrijp ik helemaal, vind het wel leuk dat je ook binnen iets wil gaan doen. Kan je het hele jaar door een beetje je hobby doen. Maar wees idd voorzichtig.
                    Het hokje kan je zelf denk ik ook wel in een oude Ikea kast gaan inbouwen. Is misschien ook leuk om te doen. En dan hier en daar soms wat meenemen van her en der.
                    Zodat die wouten je niet direct kunnen pakken. Zoveel heb je uit eindelijk niet nodig voor binnen. Lamp en afzuigsysteem met koolstoffilter is basic genoeg om mee te starten. Zal wel een cooltube nemen als je hps gaat gezien de temp bij jouw en de warmte opwekking van die lamp zelf.

Comment

Yo maat! Rook je er al van?!

Hak ze om, ga een nieuwe bio starten! Doe eens solidair Nee, geintje natuurlijk! Dat zou echt zonde zijn... Besteed de laatste tijd zo veel tijd aan mijn eigen topics dat ik niet meer aan andere toe kom. Schandalig!

Hoe gaat het hier met de plantjes? Best goed aan de postjes te zien

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Verstandig dat je met voeding gaat minderen, denk ik
                      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Hahaha...ja ga ff me mes pakkuh..ik geloof dat ik alleen milky trichs heb dus dat wordt een stoned wietje. Ze gaan wel erg hard nu Rolly morgen ochtend weer een updateje. maar een week of 2 en dan hangen ze....En dat stukkie over tussentijds testen van je buds vind ik echt zonde van je wiet..Over wiet gesproken ga er weer eens eentje draaien. moest nog ff op drinkwater ph jacht voor iemand

Comment

Mooi werk Ronn, geduld is een schone zaak, als ze gecuurd zijn ben je 3 maanden verder.. Ik kan daar ook niet op wachten, de keuze is aan jou
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Tsjaa voordeel is dat dit niet mijn eerste kweekie is hippie, moet eerst me ouwe nog oproken en die is nu ook 3 maanden. what een knock out is dat geworden zeg.
                            Had iemand een slaapmiddeltje nodig hier?

Comment

Dagen 12-12: 43.
                              Dagen zichtbare bloei: 43.
                              Bloeiweek 7.

Goed de periodieke update dan maar. Week 7 is gisteren aangebroken. Tijd om de voeding aftebouwen en het water gebruik weer goed in de smiezen te gaan houden.
                              Watergebruik heeft zijn piek wel gehad en zal nu ook wel langzaam minder gaan worden. Mijn toppen ff aanraken en me hele tent is weer vergeven van een lekker zoet aromaatje. Lekker hoor. De toppen zijn ook lekker van kleur aan het verschieten nu. Denk niet dat ze heel veel groter zullen worden, maar ze zijn wel lekker compact al.Zie op de toppen zeker geen fluffie gedoe iig. Elke avond ben ik nog bezig de afgestoten bladeren weg te nemen. De dames beginnen zich pikanter en pikanter te kleden. Het wordt ook steeds moeilijker om ze zedelijk genoeg op de foto te kunnen zetten. Verder geen bijzonderheden te melden. Zal ik hieronder nog wat foto's plaatsen van bloeidag 43.

DSC00296.jpgDSC00297.jpgDSC00300.jpgDSC00301.jpgDSC00302.jpg
                              DSC00304.jpgDSC00309.jpgDSC00310.jpgDSC00311.jpgDSC00312.jpg

Dat was het weer voor bloeidag 43
                              Last edited by Ronson; 29 August 2013, 13:17.

Comment

Ziet er mooi uit, snap wel waarom je hongerig word :p

Maar waar ruikt het naar? Vraag me best wel af.. Ik heb sins kort gemerkt dat mijn beuren toch flink kunnen zeiken..
                                Last edited by SweetMango; 29 August 2013, 13:14.
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X