Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Ja moeten we doen hip...Hoop wel voor je dat ze ff die scheidsrechter gaan wisselen... rood in de 1e minuut.. wat een saffie zeg, typische fransoos weer..hahaha
    Ga morgen kijken of ze het gaan redden, wij liggen er weer eens uit. Dus al mijn kaarten op AZ in Europa.

Comment

We maken het mee, mijn kaarten op PSV in de Europaleaguelaters nice weekend
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Voor alle voetbal liefhebbers,

Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.

Comment

Dagen 12-12: 45.
          Dagen zichtbare bloei: 45.
          Bloeiweek 7.

Update time. Goed 45 dagen bloei, de dames hebben gisteren voor de laatste keer een galgemaaltje gehad. Zal de rest van deze week enkel wat K-boost geven. Daarna krijgen de dames een strikt water dieet opgelegd. Als ik naar mijn toppen kijk zullen ze vrij snel gaan afbloeien. Qua oogst wil ik gaan oogsten op de manier die Krasi mij heeft aangeprezen. Ik wil gaan oogsten op de THC-piek. Dus hoofdzakelijk milky trichomen, als ik 1 amber zie ga ik ze omhakken. Gezien de rijping zal dit moment eerder in week 8 vallen dan in week 9. Werk nu nog met een ouwerwetse loep, maar zit er aan te denken om een klein digitaal microscoopje aan te gaan schaffen deze week. Als iemand nog een leuk ideetje hiervoor heeft, hoor ik dat graag. Tevens is gisteren het pakketje van Sannie binnen gekomen. Was verbaast dat dat nog zo'n compact pakketje was. Qua volgende ronde staat alles nu bijna alles klaar. Zakkie biobizz lite mix, zakkie kalk en de ak-47 zaden en we kunnen weer los. Hieronder nog wat budshots van bloeidag 45.

DSC00317.jpgDSC00323.jpgDSC00326.jpgDSC00327.jpgDSC00325.jpgDSC00320.jpgDSC00322.jpg
          DSC00329.jpgDSC00332.jpgDSC00334.jpgDSC00335.jpgDSC00330.jpgDSC00331.jpg

Bloeidag 45. Till next time.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Goh hulp uit onverwachte hoek. DSC00336.jpg Sonic heeft het ook al geroken
          Last edited by Ronson; 31 August 2013, 10:29.

Comment

Ziet er goed uit daar Vooral die sonic! haha
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Gelukkig heb je dat club logo weg gehaald.....

Ik zat te twijfelen niet meer terug te komen

En verder, tsja wat heb ik eigenlijk te zeggen hier..... Is jouw huis, ik ben maar te gast
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Niets is sterker dan dat ene woord.....

Comment

Wederom dank, ben trouwens me volgende update al aan het voorbereiden.
                  Dacht ik al escar, had hem daarom ff voor je weggelaten.

Comment

Gaat goed he! Succes met de laatste weken.
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Dagen 12-12: 48.
                      Dagen zichtbare bloei: 48.
                      Bloeiweek 7.

Wegens Internetproblemen is deze update wat later dan gepland, maar goed. Bloeidag 48. Kreeg in de gaten dat nu ook een andere plant moeite had om haar toppen recht te houden. Ze begonnen door te buigen onder het gewicht van hun eigen toppen. Heb deze toppen wat opgebonden zodat deze plant wat meer steun heeft. Toppen gaan dus ook nog steeds hard. Zal wel een van deze dagen wel gaan afnemen. Verder is het nog steeds bladeren rapen en kijken naar het water verbruik. Waterverbruik is iets terug gelopen nu. Laatste voeding hebben ze al gehad. Ze krijgen nu enkel nog aangezuurd water. Hieronder nog wat foto's van bloeidag 47 en 48. Verder eigenlijk geen bijzonderheden te melden.

DSC00342.jpgDSC00347.jpgDSC00349.jpgDSC00350.jpgDSC00344.jpgDSC00345.jpgDSC00346.jpg
                      DSC00351.jpgDSC00357.jpgDSC00358.jpgDSC00359.jpgDSC00353.jpgDSC00354.jpgDSC00355.jpg

Goed dat was het weer, Till next time
                      Last edited by Ronson; 2 September 2013, 21:11.

Comment

Begint er al smakelijk uit te zien maatje!

Comment

ach ron houd op hoor, wat een problemen weer, houd het nu nooit op
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Problemen?, vind het geen probleem als ik te zware toppen heb...Een touwtje hier en daar doet wonderen..Rapporteer gewoon wat ik doe meer niet.
                            maar dank voor de positieve feedback weer heren. Loop gelijk weer een heel stuk achter zie ik..Goed ff Flash Gordon uit de kast gaan trekken hier...

Comment

Ja Ronn, lekker belangrijk die zware toppen... stokje..touwtje. Hoe zwaarder hoe beter
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Mooi kweek verslagje ik kom misschien wat later inschakelen Marja beter laat dan nooit
                                ik zit zelf ook nog niet zolang op dit forum maar ga de laatste dagen zeker volgen
                                ik wil zelf ook komende winter zelf gaan kweken met de blue Berry maar dan wel de autoflower maar de eerste kweek is meer voor de zaad productie zodat ik daar in de lente mee naar buiten kan maar eerst over winteren en ga binnenkort beginnen met een haze auto matic waar ook een kweek verslag van komt en erna de blue Berry
                                het is een interessant topic wat je hebt en ik kom zeker volgen Gr..

Comment

Bezig...
                                X