Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Lijkt me idd geen problemen dat die buigt onder zijn eigen gewicht!
    Ziet er erg mooi uit, hoelang moet je nog wachten voor dat ze om mogen? 2/3 weken?

En dat witte spul in je potten, is dat kalk? Is dat een aanrader of is dat niet echt nodig?
    sigpic

Comment

Dat witte is perliet. Dat zorgt voor een luchtige structuur in je aarde. Eigenlijk wel een must en zit in elke growshop grond.
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Dank je Akky, ik schuif een stoeltje voor je bij. Welkom op het forum ook. Als je je topic gaat openen moet je dat ff zeggen dan kijken wij ook weer mee.

Smokin, precies wat rolly al zegt is om je grond lekker luchtig te houden. Ik denk zelf nog een 7- 10 dagen, geen 2 weken meer denk ik.

Comment

Vervelend Ronson zeeeer vervelend hoe moet je dat nu allemaal op krijgen straks ?? <===

Gaan super man!
          Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
          done

Comment

Dank je Bacos, denk dat ik wel hulp zal krijgen als het weer te veel is. Ben altijd weer een stuk populairder bij me vage kennissen als de oogst net binnen is gehaald.
            Anders plannen we maar ff een rooksessie in met zijn alle.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RollUp View Post
              Dat witte is perliet. Dat zorgt voor een luchtige structuur in je aarde. Eigenlijk wel een must en zit in elke growshop grond.
              Dankje wel Kan ik het op me lijstje schrijven..

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
              Ik denk zelf nog een 7- 10 dagen, geen 2 weken meer denk ik.
              Zelfs beter!
              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                Ben altijd weer een stuk populairder bij me vage kennissen als de oogst net binnen is gehaald

Tsjonge ik ben altijd een stuk vager bij populaire kennissen.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

ik ben meestal gewoon vaag

Comment

Hahaha, nou ik zal me snoeppot maar gaan opentrekken dan. Ff kijken had ik nog genoeg lange vloei en tip heb....oooohhhhhh..meer dan genoeg....

Comment

Ik ben populair, vaag he
                      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Jullie zijn vaag genoeg om me pot te komen op roken, zo goed hahaha

Dagen 12-12: 50.
                        Dagen zichtbare bloei 50.
                        Bloei week 8.

Time voor de update. God wat ben ik bezig geweest de laatste dagen met de dames. Het lijkt wel of ze allemaal een waterhoofd aan het krijgen zijn. Ben dus behoorlijk bezig geweest met touwtjes spannen en een beetje te binden. Een luxe probleem die ik voorgaande rondes eigenlijk niet had. Is eigenlijk wel een leuk probleempje. Met al die touwtjes ziet het er erg armoedig uit allemaal. Maar fuck it. Nog een dikke week en dan zijn ze de sigaar. Ze krijgen alleen nog maar water, water verbruik is nu hard aan het terug lopen. Hoef ze ook niet meer elke dag water te geven. ze zitten bijna nu op de helft wat ze normaal verbruiken. Verder is het bladeren rapen en er naar kijken. Hieronder nog wat pics van dag 50.

DSC00363.jpgDSC00367.jpgDSC00368.jpgDSC00364.jpgDSC00365.jpgDSC00366.jpg
                        DSC00369.jpgDSC00370.jpgDSC00371.jpgDSC00372.jpgDSC00373.jpgDSC00374.jpg
                        Last edited by Ronson; 4 September 2013, 22:03.

Comment

Comment

Is dat een goed of een slecht teken?. Thc zit vooral op mijn bloemen zelf. Dat blad knip ik toch weg. Mis ik hier iets?

Comment

Last edited by Escargot; 4 September 2013, 23:27.

Comment

Nee, ik weet wat je bedoelt. Heb bij mijn andere rondes wel meer gezien ja..maar toen had ik geen toppen die gingen buigen onder hun eigen gewicht.
                                Dus misschien is het bij deze soort wat minder. Heb net nog ff gechecked en je hebt gelijk. Was me eigenlijk helemaal niet opgevallen, maar zal wel niets ernstigs zijn.
                                Ik denk er is misschien wat aan de hand, joh. Weet echt nog heel weinig, kom ik de laatste tijd achter. Ja genoeg voor mijn stijl. Maar jullie buiten lopen tegen dingen op waar ik nog nooit mee te maken heb gehad. Daarom twijfelde ik ff.

Comment

Bezig...
                                X