Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.
Ronns, wat doe je anders als je takken topzwaar worden. Ik zette er dunne bamboostokken in lijn naar beneden van de hoofdtop zijtak. Plastic knijpring/en om de stam, die kunnen niet meer om.
Lekker spoelen en laten drinken, yesssss....... Toppieautokweekje juli 2013 051.jpgThe seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Ja tis kerst haha. Hippie dit is de eerste keer dat i geen constructie om me planten heb gemaakt. had eerst altijd drie bamboes om me pot geplakt met daar koord omheen gewikkeld. om zo me planten een beetje te leiden. Eigenlijk altijd voor jan lul gedaan. dit keer doe ik het niet en zie het resultaat..hahaha wat een ironie weer allemaal.
Comment
-
Ik heb ook nog geen THC op me blueberry, wel op me dwarfs. Dus misschien is het de soort.
Misschien denkje dan maar ze zijn nog niet zo ver als de mijne idd. Maar mijn dwarf die loopt denk ik ong 3/4 dagen voor op me BB. En me Dwarf die heeft het nu al een week ofzo, en bij de BB is niks te zien.
Hoop voor je dat je een lekkere oogst binnen haalt!sigpic
Comment
-
Ohhh smokin die oogst komt binnen, maak je geen zorgen. Als ze nu de geest geven. Komen ze nog af. Dan moet je zoveel fout doen, dit zijn echt sterke plantjes. Kijk anders ff naar Csvw topic. Daar ging ook bijna alles fout wat er maar fout kon gaan. En die plantjes leven ook nog. Is wel lang topic om ff door te lezen hahaha. Maar dan kan je zien hoe sterk deze planten eigenlijk zijn. He Csvw ik bedoel dit niet slecht naar jou hoor, je bent toppie bezig nu
Comment
-
Niks mis mee Ronson, ik heb het zelf nog waziger gehad de ene speed+ zat vol tricho's op de buitenbladeren en mijn andere speed+ was zo goed als niet zichtbaar op de buitenbladeren die had net als bij jou enkel de bloemen zelf. Qua roken merk ik weinig verschil in effect.
En denk erom he niet te veel vage kennissen generen anders gaat er altijd wel 1 vaag praten en voor je het weet.. Zit je vaag in je portemonnee te kijken waar dat gat in eens vandaan komt omdat je weer nieuwe spullen moet gaan aanschaffen als de rust gekeerd is
Comment
-
ha dank jullie allemaal, weer een ding wat ik geleerd heb.
Dus wat dat betreft hoef ik me geen zorgen te maken over de trichs op Manon.
Sorry voor het misbruiken van jouw topic Ron
Een zware last valt van mijn ruggetje.Last edited by Escargot; 7 September 2013, 17:40.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Lol je heb gelijk Bacos, heb ook me lijstje zo klein mogelijk gehouden. Het gaat er mij ook niet zo zeer om dat ze me wiet oproken. Nee ben banger dat ze losse lipjes krijgen bij de verkeerde mensen. Dat zou helemaal fout en vaag wezen. Escar je gebruikt me topic maar voor wat je wil, als je er verder mee komt moet je het niet laten.
Comment
-
Dagen 12-12: 52.
Dagen Zichtbare Bloei: 52.
Bloeiweek 8.
Tijd voor een update. God weet niet wat ik zou moeten melden. Dus doe ik het maar niet. Dames krijgen enkel water en gaan naar de laatste dagen toe.
Hieronder de foto's van bloeidag 52.
DSC00376.jpgDSC00377.jpgDSC00379.jpgDSC00382.jpgDSC00383.jpgDSC00384.jpg
DSC00385.jpgDSC00389.jpgDSC00390.jpgDSC00386.jpgDSC00387.jpgDSC00388.jpgLast edited by Ronson; 6 September 2013, 20:18.
Comment
Comment