Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Kan ik geloven! Geduld hebben is niet altijd evident met zo en mooie plantjes! Niet te vroeg oogsten en lekker laten curen.. dat wordt het moeikijkste van heel de kweek haha
    -

Comment

Nou ik vind dat jeuken bij jou wel meevallen, ik heb er al een aantal horen janken bij de eerste haartjes die ze zien.

Als er maar het kleinste bolletje zien, willen ze al de kop afhakken.

Doodzonde!!!
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ja is waar Escar heb die mensen ook gezien hier. Gelukkig heb ik van mezelf al veel geduld.Hahaha

Comment

Die zien er al mooi rijp uit hoor heb je je tricho's al een keer kunnen bekijken onder de microscoop ?
          Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
          done

Comment

Heb een loep en dat werkt niet zo goed Bacos. Ben nog opzoek naar een leuk microscoopje. Heb jij misschien een ideetje voor me qua microscoop. Zit nu me foto's te vergroten en dat werkt eigenlijk ook niet zo best. Zit wel bijna tegen die THC piek aan. Goed dan moet ik nog wachten want als ik oogst moeten ze gelijk alle 4 om, dus neem ik een gemiddelde van de 4. Heb namelijk geen apart drooghok. Moet ik ook maar eens wat op gaan verzinnen.

Comment

Je hebt voor je telephoon heb je o.a een x60 zoom.. Weet alleen niet meer welke site. Maar daar kan ik zo achter komen En volgens mij heb je ook een usb versie..

En voor drogen. Der kwam een kerel met een geweldig idee, neemt alleen best ruimte in denk ik maar toch. Ik ga het wel op deze manier proberen.
              Link: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t=beste+drogen
              sigpic

Comment

Lekker hoor worden volle potten m8.
                Groen houden zal moeilijk meer gaan.
                Dus hou de schaar maar geslepen in de aanslag.

Comment

Die schaar zit in me binnenzak Mway geslepen en wel. Dat blad groen kan me gestolen worden nu Het zijn een stelletje gerimpelde ouwe wijven geworden.

Eigenlijk moet ik gewoon een verhuisdoosje hebben die ik in lijn met me tentje zet. Smokin zo wordt de lucht die afgezogen wordt uit die doos eerst over me filter geleid.
                  Dan heb ik tenminste een kleine ruimte waarin ik de eerste plantjes kan douwen. Heb hier wel wat ideetjes voor. Belangrijk voor mij is dat ik het gemakkelijk kan afbreken en weer opzetten. Geen vaste kasten of constructies dus. Als ik me wekpotten heb afgevuld heb ik meestal een periode van een aantal maanden dat ik niet gelijk hoef door te kweken. Dan berg ik alles op in me kast. Dus ben daar nog een beetje over aan het nadenken. Oh en dit klinkt misschien erg ouderwets in deze tijd maar ik heb geen 06 telefoon. Ik haat die dingen, heb er alleen maar last van. Zit je op een verjaardag zit iedereen zijn 06je te pronken en te wats eppen terwijl ze in dezelfde kamer zitten, walgelijk. Sorry is mijn bescheiden mening dan.

Comment

Hahahaha, dat durfde ik nooit te zeggen, ik schaam mij teveel in dit 06 tijdperk......

Ik heb er ook geen.
                    Wat een onzin.
                    Last edited by Escargot; 7 September 2013, 19:21.

Comment

Fijn dacht dat ik zo'n beetje de enige in het land was hierro..Ben blij dat mijn mening over die 06 onzin nog wat weergalm klinkt. Misschien ideetje voor een nieuw topic escar hahaha..."The nuisance of mobile devices". Kunnen we ook inhaken op het gemis van die echte automonteurs die zonder zo'n K** kastje je auto ook gewoon kunnen maken. Die ouwerwetse diehard monteurs die al op gehoor konden horen wat er scheeld aan je tuffie. Ho hoooo hoo nou, Ik draaf weer door. Begint weer schuim in me mondhoeken te komen..Grrrrr...Goed ik ga ff tot 10 tellen..
                      Last edited by Ronson; 8 September 2013, 18:04.

Comment

Oh zo een monteur heb ik ook gevonden voor mij 2CV.

Zo een echte Franse, tsja hoe beschrijf ik dit...moment....ehhh

BD2-superdupont1.jpg

Nee werkelijk , do ziet die vent er uit

Comment

Oui! Paraplu! Trottoir! Portemonnee!

Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                            heb er alleen maar last van. Zit je op een verjaardag zit iedereen zijn 06je te pronken en te wats eppen terwijl ze in dezelfde kamer zitten, walgelijk. Sorry is mijn bescheiden mening dan.

Yup, Vind dat ook een nadeel. Vaak ruzie gehad der over met me ex ^^

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                            Kunnen we ook inhaken op het gemis van die echte automonteurs die zonder zo'n K** kastje je auto ook gewoon kunnen maken. Die ouwerwetse diehard monteurs die al op gehoor konden horen wat er scheeld aan je tuffie. Ho hoooo hoo nou, Ik draaf weer door. Begint weer schuim in me mondhoeken te komen..Grrrrr...Goed ik ga ff tot 10 tellen..
                            Het zijn tegen wordig meer computers dan auto's..
                            Last edited by SweetMango; 7 September 2013, 20:06.
                            sigpic

Comment

Ja ja..nou als we het subject dan toch hebben aangeraakt. Al dat gedigitaliseer wordt ik bekrompen van Koop ik 4 jaar gelden een top of the lijn LED tv van Samsung. Was TV van het jaar van de consumenten gids. 1500 euro lichter dat ding begint nu al de geest te geven verdorrie. Ik heb me ouwe breedbeeld aan me zus gegeven dat ding stond 10 jaar dag en nacht aan. En dat ding werkt nog steeds. Om je haren van uit je kop te trekken gewoon. Nee meneer we kunnen je tv niet maken tis 1 grote printplaat GRRRRRRRR.....Ben nu maar weer aan het sparen voor een nieuwe. Rustig...rustig..wat kunnen die mensen er nou aan doen Ron, ja maar.....koest koest draai een joint...

Comment

Draai een joint, maak je eigen film
                                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Bezig...
                                X