Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.
Oh nee hoor dit is een grote hobby van me. (generatie X he) DSC00391.jpgBen een beetje een Nerd. Ik hou gewoon niet van technologie wat niets toevoegd of je privacy schend. Das alles, ik schat gewoon alles op zijn eigen waarde in. En ondanks al dat technische materiaal waar mee hele huis mee is vol gepropt. Moest ook ik ergens beginnen. Dit was mijn aller eerste singletje. Voor de jongeren onder ons dat is een soort cd van was. Waar je nog een ouwerwetse naald op moest zetten.
Comment
-
Niet? das verdorrie discriminatie..of was het wat anders.. Ik kwam wel je auditie naar de rol tegen
Ach ze zullen wel weer denken, wat zijn die 2 weer aan het Spammen..Hahaha. nou jongeren ff de oorsprong van het woord Spam
Spam, spam, spam, spam, spammerty, spammmmLast edited by Ronson; 8 September 2013, 12:31.
Comment
-
Dagen 12-12: 54.
Dagen zichtbare bloei: 54.
Bloeiweek 8
Tijd voor een Update. Bijna 8 weken bloei achter de rug. De dames krijgen enkel een waterdieet aangemeten. Het zijn ook geen dames meer. Het zijn een stelletje ouwe wijven geworden. Bitter dat ze nooit geen moeder mochten worden etc. etc. Elke dag laten ze van ouderdom een partijtje bladeren vallen om mij nog ff aan het werk te zetten. Vinden ze leuk, vraag me af of ze het nog leuk vinden als die botte bijl weer op bezoek gaat komen. En dat gaat niet lang meer duren. Ik heb wat extra foto's bij geplaatst met een aantal toppen die ik heb uit vergroot zodat jullie ook kunnen zien hoever ze aangerijpt zijn. Ik denk dat het maximaal nog een paar dagen is voordat ik me maximale thc top bereik. Mochten hier de meningen over verschillen hoor ik dat graag natuurlijk. Op naar het einde zal ik maar zeggen.
DSC00392.jpgDSC00398.jpgDSC00399.jpgDSC00401.jpgDSC00402.jpgDSC00393.jpgDSC00404.jpgDSC00406.jpg
DSC00407.jpgDSC00411.jpgDSC00412.jpgDSC00414.jpgDSC00408.jpgDSC00409.jpgDSC00410.jpg
top1.jpgtop4.jpgtop5.jpgtop6.jpgtop2.jpgtop3.jpg
Goed dat was het weer voor bloeidag 54. Ik zal zeggen brand maar weer losLast edited by Ronson; 8 September 2013, 21:51.
Comment
-
Tsja het blijft natuurlijk bruut van ons rokers
Al die vrouwen onge..... de brandstapel op.
Tsssss het zijn toch geen Nonnen
Wanneer plaats je jouw Coca Cola pic Ronson?Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
Comment