Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Hahaha ja ik zal die ene hoofd top wel ff doorsturen naar La France. Good morning, Hoofd is van beton. Iets te vast geslapen. Ga ff een liter sterke koffie nuttigen
    Jij ook maar een bakkie gelijk?

Comment

Hahaha. Jullie zijn wel droog.

Btw, Ron. Moet ik dan ook niet de volgende keer me schoenen met stalen neuzen mee nemen? Anders houden we het als nog niet helemaal VCA verantwoord.
      En goedemorgen Mr.

En Escar, hoe hou je het vol. Ik hou het niet eens een dag vol als de duivel in vrouwelijk vorm is langs gekomen
      sigpic

Comment

Hahaha scherp smokin, scherp. Misschien moeten we valbeveiligingen meenemen als we die toppen moeten in klimmen.

Comment

Hahahaha. Idd, denk dat we anders snel gaan vallen
          sigpic

Comment

Ja je weet maar nooit smokin. Hoe gaat het bij jou trouwens? Volgens mij beginnen die toppen bij jou nu ook wel lekker aan te zwellen. Alleen het weer valt de laatste dagen wel heel erg tegen voor buiten kweek.

Comment

Ja, denk het wel. Kzie het wat moeilijker omdat ik ze natuurlijk elke dag zie. Maar volgens mij wel. Volgens mij begin ik nou een hoofdtop te krijgen. Zal vanavond wel ff wat foto's plaatsen. Vraag me ook af in welke week ze zitten >.<
              sigpic

Comment

Oh vergeten te tellen? wees blij dat je dan een topic heb geopend. Je kan nu nog ff terug kijken wanneer je de eerste bloei zag. Geen al te groot probleempje dus.
                Ik ben benieuwd naar de picas iig. Doe maar rustig aan, ik zie ze wel voorbij komen.

Als ik je een tip mag geven, noteer je zichtbare bloei dagen en je bloeiweek nr. net zoals ik dat doe. Dan weet je bij elke update hoe ver je nou precies ben. En alle mensen die mee lezen weten dan ook hoever je bent.
                Last edited by Ronson; 9 September 2013, 12:01.

Comment

Ziet er goed uit Ron, maar wat lopen al die touwtjes daar te doen?
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Me toppen een beetje steun geven Nik hahaha.

Tussentijdse Update.

Nou het testosteron loopt me inmiddels al uit de oren

Comment

Heb je een krachtige fan in je ruimte staan?

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ehm Ja zo'n roterende. maar alleen als het licht aan is. en de stand hangt van me kamertemperatuur af. Geen goed idee?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Thx Escar. Heb ook meer met audio dan met video. Probeer open minded te blijven qua muziek. Niet te verzanden als die ouwe van me. Andre hazes, BZN Ik krijg het niet uit me mond gewoon. Wel me hele jeugd verziekt door die muziek hahaha. Verdorrie. Met bloed, zweet en Traaaaaaaannnneeeeeenn..Arggg als ik mezelf van kant wil maken zet ik die muziek wel op.

Comment

Ik heb ook een roterende staan een hele krachtige tafelmodel, bij mij staat die continu te draaien.
                            Tijdens de groei mak ik hen gewent zand de lichtste stand en dit voer ik op zodat ze na 2 weken haast niet meer bewegen op de zwaarste stand
                            Dus mijn hightower heeft nu 6 cola's erop staan en kan dat gewicht perfect dragen ( nu staat de fan wel op de middenste stand niet meer de zwaarste ( dit doe ik enkel zolang ze groeien)
                            Het enige nadeel is dat je bladeren veel meer vocht verdampen, maar dat neem ik er graag bij

Comment

Ohhhh maar ik ben er tenminste om jou te helpen...

En dan
                              Zie ik jou niet staan en zeg
                              Dat je beter kunt gaan
                              Je zei
                              Ik blijf je trouw
                              Ik heb nooit gelooft in jou

wacht ff volume iets pittiger

Maar diiiiit is de laaaaaaaatste keeeeeer
                              Ik weeeeeeet, jij kijkt nu op me neeeeeer
                              Maar als het mij straks beeeeeeter gaaaaaat
                              Hoop ik dat je vooooooor me staaaaaaaat

zeg maar niets meer

Nou als je nu geen moordneigingen krijgt weet ik het ook niet meer
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ok. Nou moet ik wel zeggen dat die stammen niet erg dik waren. Vind ze een beetje iellig vergeleken met me voorgaande rondes. Dus denk dat het daar ook wel een beetje aanligt. Alleen heb ik nu geen baboes geplaatst van te voren ironisch genoeg. Ga ze nu niet meer door me wortels heen steken, en ze halen het einde van de week ook niet meer denk ik.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Een beeeeeeetje Verliefd, Ik was eeeeeeeen beeeeeetje Verliefd.
                                Als ik wist wat jij toen dacht, Had ik nooooooooit op jou Gewaccchhht...
                                Als een Kind lag ik Te Dromen.. Deze Nacht gaaat snel voorbij, Maar die Droom.....

En bedankt he!!!! Zie je Nou hoe ik gehersenspoeld ben met die Crapppp!!!hahaha

Comment

Bezig...
                                X