Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Ok deze Deshi heefd eventjes overleg met zijn Sensei gehad. En het Banzai moment word nog ff uitgesteld tot ong. Vrijdag as. Dus ik zat in de buurt hahaha..
    Desi heeft ook voor straf 20 rondjes rond de dojo moeten tijgeren van Sensei. Eigenwijze Deshi weer dus, heeft weer een lesje nederigheid gehad. Arigato!!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ja veel mensen vinden mij ook moeilijk, hahaha zal dat met die eigenwijsheid te maken hebben misschien?

Comment

Hehehe, ik dacht al dat ik je een beetje moest remmen.

Nu de vrijdag ff afwachten....

Ik ken dit uit de druiventeelt, knipdatum bekend, knipdatum uitgesteld, nieuwe knipdatum, wederom uitstel...

Jarenlang druiven geplukt, en maar wachten, totdat die keldermeester eindelijk groen licht gaf en met moeite hoor..
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ja ik dank jullie. Het was echter wel discussieerbaar. Want er is iets raars aan de hand. Dat ik de THC piek benader was het punt niet, nee het punt is dit.
        kijk ff terug naar de site die ik je gaf van spliff seeds zelf zal ik ff een foto maken van mijn zaden. Ik denk dat je dan ineens een verschil ziet in de oogst tijd. Daarom dan toch nog een paar dagen door. Moet het wel elke dag heel close blijven volgen door deze onduidelijkheid. Dus is het nou 8 of negen weken. normaal ga ik langer door tot aan zelfs bijna 10 weken. Nu zit ik op die piek te wachten snap je hem een beetje. Dus we denken dat ie nog iets verder door kan zelfs, maar weten het ook weer niet zeker.

DSC00433.jpgDSC00434.jpg

splifseeds zelf

Last edited by Ronson; 10 September 2013, 12:52.

Comment

Joh wees blij dat je het nu ziet.
          Alles voor een volledige bloei, ja toch.

Comment

Dat je die zakjes bewaard ?
            Ik gooi ze altijd meteen weg, staat toch alleen onzin op.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hahaha ach Nostalgie he. Als ik weer een paar kweekjes verder ben gooi ik die troep waarschijnlijk ook gelijk de kliko in.

Ik ga nog 1 plons water geven vanavond als dat op is gaan ze om. Dan praten we Donderdag of Vrijdag. Leek me een goede tussen weg

Comment

Tsja QnQ, Ron houd van zijn souvenirtjes

Trouwens ik zou ze ook bewaren, doe ik ook met mijn concertkaartjes.
                Die heb ik allemaal nog, vanaf het allereerste concert wat ik live zag.
                Ik verzamel alles, echt alles..

Concert tickets.jpg

Comment

Hahahah je zou bij mij de la eens open moeten trekken. Heb alle parties, concertkaartjes, flyers noem maar op. Ligt een hele kast bij me vol.

Goed net ff een dikke gerookt dit op de achtergrond, heb me ware zelf weer gevonden hoor. Rustig aan ssssst niet te veel stof op laten waaien.
                  Last edited by Ronson; 10 September 2013, 14:37.

Comment

DSC00447.jpgDSC00453.jpgDSC00448.jpgDSC00449.jpgDSC00450.jpgDSC00451.jpg

Dagen 12-12: 57.
                    Dage zichtbare bloei: 57.
                    Bloeiweek 9.

Goed zag dat we dit topic weer lekker vol gespammed hebben. Zal ik weer eens een update gaan doen. Na alle perikelen rondom de oogst. Hebben we maar besloten de actuele executie een paar dagen uit te stellen. Ik zeg we want als het aan mij had gelegen hadden ze nu al op de eeuwige wietvelden gelegen. Gehaktdag valt deze week niet op woensdag maar op vrijdag of misschien zelfs zaterdag. Kon het jullie niet aandoen om dan maar geen update van die ouwe stervende zwanen te doen. Goed wat valt er te vertellen. Ze zijn Oud, seniel en ze gaan dood. Dat is het wel een beetje in een notendop. Nou dan maar weer een sloot foto's om die uitvoerige rapportage nog een beetje body te geven.

DSC00435.jpgDSC00444.jpgDSC00445.jpgDSC00446.jpgDSC00436.jpgDSC00442.jpgDSC00443.jpg

Ja ja Escar ik ga nu ff die coca-cola shots maken...Oops is Pepsi ook goed.

DSC00440.jpgDSC00455.jpgDSC00460.jpgDSC00462.jpg

Zoals jullie zien de eerste is een 2,5 liter fles, de tweede een oude liter fles met nog een kwartje statiegeld. de derde en vierde foto geeft de schaal van me planten een beetje aan. Het zijn bijna sagoya bomen zo groot. En nu elk dag die toppen inklimmen word een beetje zwaar. Toevallig was het rustig op de piazza. Was trouwens de beul vergeten af te bellen. Sjeees...was net op tijd, de beul weer op zijn teentjes getrapt natuurlijk oh oh..

DSC00463.jpgDSC00464.jpgDSC00465.jpg
                    Last edited by Ronson; 11 September 2013, 21:58.

Comment

hahahahaha

Jezus al mijn leuke plannetjes zijn op nu, wat ga ik nu eens naast mijn toppen houden?

Ok ik heb wel een ideetje.....

Comment

Die kleine flesjes jack daniel die je in het vliegtuig krijgt 0,33 cl misschien .

Comment

Daar koop je toch van die Amsterdamse grachten geveltjes van Bols

Comment

Heb ook eens zo'n plant gehad.
                            Dat was een gesleep met die toppen, poeheej, als we naar een feestje gingen moesten we met de cabrio.
                            QNQ347.jpg
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Die je bij KLM krijgt?...Zou het niet weten heb zelf nog geen meter gevlogen. Wel met vliegtuigen gewerkt. Maar ik heb zo'n verschrikkelijke last van hoogte vrees. Als ik op een klein keukentrapje sta moet ik al een val beveiliging hebben

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hahaha...Qnq had je een kettingzaag nodig bij die kerstboom.

Comment

Nou ik ook, val ook bijna om als ik tegen een toren of hoog gebouw op kijk.
                                Help hoogte brrr,ik ben blij dat die Sativa's niet zo hoog geworden zijn

Comment

Bezig...
                                X