Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bloeiweek 9, we zitten vlak voor de slacht. De dames krijgen vannacht voor de laatste keer licht. Ga waarschijnlijk zondag oogsten. laat ze nog min 24 uur donker staan, dus vanavond is de laatste belichtingsdag. Krijg zondag bezoek van wat ex kwekers. Die kan ik dan gelijk aan het werk zetten met de oogst. Gezien ik op de THC top wil oogsten, denk ik dat ik deze nu heel erg benader. Heb van de 4 planten de hoofdtoppen gefotografeerd en uitvergroot. Mochten jullie aanmerkingen hebben hoor ik die graag natuurlijk.
Bedankt Roel en Rolly. Ik zie net weer heel veel activiteit rond me toppen ze blijven nog steeds veel bloeiharen aanmaken nu twijfel ik een beetje. Blijf morgen toch maar ff belichten ff kijken hoe ze er dan bij staan.
Ik heb het ook gehad Ron een dame die ik in de gaten had op te stoppen met water gift, een derde van haar pustels waren al bruin maar die begon weer nieuwe pistels aan te maken.
Ik wacht ook wat af en bekijk het nog ff voor het zekerste ben ik wel al gestopt met voedingsgift
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Ha, ik lig al te woelen in m'n bedje tijdens de nacht.
Hoe houd je het uit Ron, ik begin al helemaal te zweten, dit ondanks mijn planten nog minimaal 3 weken moeten.
Trouwens mijn burman wil de planten niet in z'n tuin.
Hij heeft de spint gezien en toen had hij niet zo'n zin in.
Toch houd de spint zich heel erg behoorlijk in toom, het is nog te warm voor ze om te exploderen denk ik.
Kan ook zijn dat ik een beetje erg veel tijd neem om ze met de hand te killen. (middelen wil ik niet meer gebruiken, zover in de bloei).
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Bedankt Jongens, Ik kijk nu gewoon per dag hoe ze er voor staan. Gezien me trichomen kan ik nog ff door. Heb nog steeds heel veel milky en een enkele amber. Die THC top daar zit ik nu wel ongeveer maar als die toppen nog wat dikker kunnen worden. Kan ik dat natuurlijk niet aan me neus voorbij laten gaan. Dus blijf er bovenop zitten. Kijk vanavond ook of ze dan nog water nodig hebben of dat ik ze laat droog vallen.
He lullig escar. Je krijgt toch geen enorm probleem hierdoor hoop ik.
Ik ga ff pinnen me PH Meter ophalen en gelijk weer ff een nieuwe koolstoffilter halen. Zie jullie snel weer.
Zo weer terug meet een hagel nieuwe PH meter, die ik volgende ronde niet meer nodig heb
Oh oh oh, wat is het toch moeilijk morgen om of nog wat water geven en richting week 10. Denk toch het eerste. Grrr twijfel twijfel twijfel... Goed als me maatjes er morgen zijn zal het wel een grote slachtpartij gaan worden
Comment