Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ben zo teleur gesteld in sommige mensen hier. Als je kritische vragen stelt aan sommige mensen loop je het risico geband te worden of geroyeerd allemaal omdat we iemand die 1 week lid is met 40 jaar ervaring zijn reet maar moeten likken. Die godverdomme alleen maar iets terug zegt als je eerste ff heb gezegd hoe goed die is. Als je dan vraagt wat kwaliteit is je afschildert als een beginnend kwekertje die wel weer iets van het internet heeft gelezen. Dat aan zijn eigenwijsheid niet getwijfeld mag worden. Doe je dat wel banned ie je gewoon. Is dat nou discussie dames en heren. Wat zijn jullie allemaal een stel schapen zeg bah. Ben zo fucking teleurgesteld en jullie weten allemaal over wie ik het heb. Maar zeg het maar niet te hard anders kan je geroyeerd worden. Wat een ingenomen narcistische arrogantie allemaal weer. Nou dit is toevallig mijn hoekje dus zal ik hier maar eventjes mijn gedachten over laten gaan ook. Fuck him. Eigenwijze k***** lul. Dank u voor uw tijd verder. Ban me maar
Hahaha lucht op joh...Roll.. Soms flappen er ineens van die textjes uit. Hou het tenminste wel in mijn eigen hoekie. Kan soms ineens me ongezouten mening over iets verkondigen. Gewoon om iedereen weer ff scherp te krijgen. Slechte eigenschap, althans dat zeiden mijn ex werkgevers altijd tegen me. Heb er zelf niet zo last van.
Nooit iets aanpassen, als dit jouw mening is, moet die gerespecteerd worden.
Persoonlijk zou ik het alleen, iets genuanceerder in het openbaar brengen.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Drogen gaat wel goed, niet te hard en niet te zacht. Temp in me tentje rond de 20 graden is eigenlijk ietsje te hoog maar niet te hoog. Werd net trouwens aangebeld door de schilders. Moest maar ff doen dat ik niet thuis was, maak ik een afspraak voor volgende week. Dan is me tentje en alles weer opgeruimd. Wel relax want dan kan ik sneller met de volgende ronde beginnen. Had ze wat later verwacht. Kan dat raam van me ook gedaan worden in 2 weekjes tijd. Kan de ronde met de Sweet n Sours van Spliff Seeds snel weer worden opgezet.
Comment