Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
    Ben zo teleur gesteld in sommige mensen hier. Als je kritische vragen stelt aan sommige mensen loop je het risico geband te worden of geroyeerd allemaal omdat we iemand die 1 week lid is met 40 jaar ervaring zijn reet maar moeten likken. Die godverdomme alleen maar iets terug zegt als je eerste ff heb gezegd hoe goed die is. Als je dan vraagt wat kwaliteit is je afschildert als een beginnend kwekertje die wel weer iets van het internet heeft gelezen. Dat aan zijn eigenwijsheid niet getwijfeld mag worden. Doe je dat wel banned ie je gewoon. Is dat nou discussie dames en heren. Wat zijn jullie allemaal een stel schapen zeg bah. Ben zo fucking teleurgesteld en jullie weten allemaal over wie ik het heb. Maar zeg het maar niet te hard anders kan je geroyeerd worden. Wat een ingenomen narcistische arrogantie allemaal weer. Nou dit is toevallig mijn hoekje dus zal ik hier maar eventjes mijn gedachten over laten gaan ook. Fuck him. Eigenwijze k***** lul. Dank u voor uw tijd verder. Ban me maar
    Zo.. Klinkt als 1 persoon hier op het forum waar ik eigenlijk ook een .... hekel aan heb zeg. En idc to say. QnQ, vind hem veelste cocky! En als hij dit toevallig leest, wil je alles uit leggen hoor waarom ik zo over je denk.

Zal wel niet QnQ zijn bij jou.. Vind ook een mod hier aardig Cocky.. En beetje disciminerent.. Beetje zeiken over zaadjes bij 1 iemand.. En vervolgens tegen iemand die 20+ plus heb staan, zo dat doe je mooi zeggen.. .... Vent.
    Misschien niet slim om te zeggen allemaal, maar cmon. Alles voor je houden is ook niet goed heb ik geleerd bij De Waag

Hoi! Moest ff komen kijken~!
    Zo zo, dat doe je goed. 2x zakje zaadjes krijgen als je er maar 1 verwacht. Lucky bast...
    Dat de wiet je mag smaken. Hopen dat ik me internet terug heb als je opnieuw ga beginnen. Ben echt benieuwd! Ook naar de smaak van de blue berry ben ik erg benieuwd! Die van mij staan nog, hoog en droog..

Vind idd waar wat escar zegt, je mag toch je mening geven? Of.. is dat sins kort veranderd in NL ?
    Last edited by SweetMango; 19 September 2013, 20:22.
    sigpic

Comment

Precies Smokin, Qnq heeft mij al laten weten wat hij er vind door me respect toe te kennen. Waardeer dat enorm. Maar gezien de reacties die ik al heb gehad. Weet ik dat ik dus niet de enige was die zich hieraan stoorde. Heb veel pm's gehad met de zelfde meningen. Gaf me weer moed hahaha.

Comment

Schilders lusten ook een haaltje, doe er dan wat van de prijs af Ronsie, haha
        Yepp, ron knalt ze er meteen achteraan, huppekee
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ja vind het maar raar.. Beetje gedragen of iedereen vanaf dag 1 alles moet weten van kweken.. Hij helpt wel soms, maar vind hem nog steets te cocky.. Je bent hier toch om te helpen en niet om te zeiken? Als je geen antwoord wil geven of die mensen zijn voor jou hopeloos.. Dan snap ik echt niet wrom de F... je moet antwoorden. Jammer maarja.. Ik ga maar weer is wat anders doen, kan over hem alleen al uren door gaan.
          sigpic

Comment

Nou direkt..over een paar weken denk ik. Moet nog steeds het een en ander in huis ff geregeld worden door de woningbouw. Als die knakkers allemaal weg zijn tover ik me tentje weer in mekaar. Moet ook ff het een en ander vervangen voor de volgende rondes. Heb ik wel allemaal in huis moet alleen nog 2 zakken biobizz litemix halen.
            Lampie ff wisselen nieuw filtertje. Zit ook aan die blumats te denken en die blumat vertometertjes. Dus die moet ik ff bestellen. Moet ik ff bij de aqauriumwinkel langs voor een pompje en een luchtpompje met bruissteen. misschien nog een fles cleansystem van Aptus. Bij de gamma effe een scrog gaasje halen. Verdomme ik heb het nog druk.
            en me portemonee is weer leeg dan.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hahaha....ik weet het Smokin.

Comment

Is het al droog?! Mijn wiet is niet al te best! haha
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Nee gisteren avond nog ff gecheckt. Het gaat eigenlijk wel goed dat drogen nu. Niet te hard en niet te zacht. denk nog een dag of 5-6 hangen en dan de toppen bijknippen en alle stammen er af. Nog ff die schilders uit me huisje houden een paar dagen. Dan ben ik er klaar voor. Hoe bedoel je je wiet niet al te best. Jouw wiet zou nou toch goed droog moeten wezen. Alleen die smaak zal nog beter moeten gaan worden. Zeker nog wat scherp om te roken. Curen doet wonderen.

Comment

Nee, mn wietje is niet scherp, heel kruidig eigenlijk. Best een zachte smaak; heeft ergens iets weg van noodmuskaat of kruidnagel. Soms denk ik, lijkt net een kretek sigaret! Ken je die dan nog?!

THC is ook laag, word er wel stoned van, maar niet zo lang en heftig. Kortom, wissel het wel af met een echt lekkere amnees ofzo

Comment

Ja die kretekjes ken ik nog wel ja. He jammer dat ie wat minder is dan. Maar ja wat je zegt ff met je afjes afwisselen dan. Heb net ff me nieuwe filter opgehaald. Ben ik die rand weer vergeten..Aaarrrggg. Nu die maar van me ouwe filter gaan afhalen dan.

Comment

Wat voor filtertje heb je?

Welke rand?

Comment

Canfilter 9000 250m2. voor 60 euries. Had nog een ouwe canfilter maar die is zwaarder. is van metaal deze is van plastic gelijk een heel stuk lichter. Maar hij is nu ietsje slanker dan kan ik misschien me slag wel direct koppelen. anders haal ik wel weer een verloopje moet toch nog terug om 2 zakjes lite mix te halen.

Oh afmeting 100/125

Comment

Van plastic joh? Goed om te weten, die metalen dingen zijn niet te tillen!

Verloopstukjes zijn k*t Ik heb alles op 1 maat voor de afzuiger, werkt ook wel makkelijker.

Comment

Ja moet alles nog gaan standaardiseren. heb van alles hier. Ben langzamerhand me setup aan het verbeteren. alles stapje voor stapje. Elk ronde probeer ik weer iets aan te passen en up te graden naar mijn optimaal beoogde setup. Maar ja, ik ben financieel niet erg draagkrachtig. Dus doe ik het stap je voor stapje.

Comment

Stapje voor stapje is ook prima toch! Probeer ik ook

Comment

Ik ben ook een Google-Kweker net als de overige 95% hier. Ze zeggen het wel niet maar het is wel zo...All hail the Google Kwekers. Nou roll dat wordt een vermelding in de dikke van Dale...Hahahaha. Ach ach typisch gevalletje "De nieuwe kleding van de Keizer". Ivoren torentjes en ongebreidelde Narcistische trekjes. Als we nou geen aandacht geven geeft ie vanzelf wel op. Lekker laten doodbloeien verder. Dat vrouwelijk zaad verhaal is een hoax. Heb nog nooit van 100% vrouwelijk zaad gehoord. wel van zaden die zijn geoogst van een gestressde plant wat vrouwelijk zaad opleverd met meer kans op herma's. Vandaar ook die 99% vrouwelijk. Er is nog steeds geen techniek ontwikkeld waarmee zaden van een gezonde wietplant gescheiden kunnen worden op mannetes en vrouwtjes. Wat een gelul allemaal weer. Mooi gezegd van die troon.

Comment

Bezig...
                                X