Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guzzie's eerste kweekje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guzzie's eerste kweekje.

    Korting op 420shop
    hier een foto van 1 of 2 maanden terug.

    wietplantjeklein.jpg

    En dit is haar nu:

    wietplant2.jpg
    wietplant3.jpg
    wietplantnu1.jpg

    Wat meer info:


    Ik gebruik momenteel geen voeding, ik zal hem pas voeding geven als ik hem in de bloei zet.
    Er is ook geen lamp aanwezig alleen de zon
    Er zijn zeker een hoop dingen die ik verkeerd doe maar dit is mijn eerste kweek.
    Ik weet ook niet wat voor soort het is.

    Toen de plant aan het groeien was had mijn kat wel zin om mijn plant te toppen voor me toen ik niet thuis was
    Met het resultaat:

    12345678.jpg

    Verder heeft hij niks aan gegeten dus bravo voor mijn kat.

    ```2.png

    Voor informatie: De foto mag geplaatst worden maar hij wilt niet herkenbaar worden gemaakt.




    Wat gaat er verder gebeuren:

    Ik zal de zaden van Escargot ontkiemen.
    Last edited by Guzzie; 9 August 2013, 02:00.

    #2
    Re: Guzzie's eerste kweekje.

    In de grond, buiten bedoel je?
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #3
      Re: Guzzie's eerste kweekje.

      Je kan die plantje ook beter buiten zetten... Met zo'n mooi weer is zonde man.
      Welke zaden ga je kopen? al en idee?

      grts
      -

      Comment


        #4
        Re: Guzzie's eerste kweekje.

        Ja deze plant zou ik naar buiten zetten.
        En laat dat plan van nieuwe zaden nu nog ontkiemen maar wachten tot volgend jaar.
        Ik kan je wel een paar gratis zaden opsturen. dan kan je daar mee uitproberen, dit jaar nog als je wilt.
        Tot op eergisteren heb ik nog een beetje positief gestaan over een nieuwe zaailing.
        Ook heb ik mensen positief benaderd als zij al gestart waren.
        Maar Nu de zaden bestellen, dan ontkiemen en dan nog opkweken tot een redelijke plant en dan nog bloeien ook.
        Ehhh, nee ik denk dat het nu echt te krap gaat worden.
        Is te vergelijken met een 8 jarig meisje, zwanger proberen te maken.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #5
          Re: Guzzie's eerste kweekje.

          Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
          In de grond, buiten bedoel je?
          Ja ze gaan dan in de tuin staan.

          Oorspronkelijk geplaatst door Guwol View Post
          Je kan die plantje ook beter buiten zetten... Met zo'n mooi weer is zonde man.
          Welke zaden ga je kopen? al en idee?

          Ik ga voor de "Angels Auto Mix" denk ik.

          grts
          Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
          Ja deze plant zou ik naar buiten zetten.
          En laat dat plan van nieuwe zaden nu nog ontkiemen maar wachten tot volgend jaar.
          Ik kan je wel een paar gratis zaden opsturen. dan kan je daar mee uitproberen, dit jaar nog als je wilt.
          Tot op eergisteren heb ik nog een beetje positief gestaan over een nieuwe zaailing.
          Ook heb ik mensen positief benaderd als zij al gestart waren.
          Maar Nu de zaden bestellen, dan ontkiemen en dan nog opkweken tot een redelijke plant en dan nog bloeien ook.
          Ehhh, nee ik denk dat het nu echt te krap gaat worden.
          Is te vergelijken met een 8 jarig meisje, zwanger proberen te maken.
          Bedankt voor je reactie, ik begrijp zeker dat het te krap word.
          Ik heb alvast wat aankopen gedaan, Cocus grond gekocht PH meter voeding meter etc.

          Comment


            #6
            Re: Guzzie's eerste kweekje.

            Laten we het van het begin af aan goed beginnen, trek je sloffen aan en zet die ene plant die je nu hebt naar buiten.
            En niet in de nacht en ook niet de volgende even gaan kijken.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #7
              Re: Guzzie's eerste kweekje.

              succes met je eerste kweek!
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                #8
                Re: Guzzie's eerste kweekje.

                Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                Laten we het van het begin af aan goed beginnen, trek je sloffen aan en zet die ene plant die je nu hebt naar buiten.
                En niet in de nacht en ook niet de volgende even gaan kijken.
                En je zaadjes zo snel mogelijk kopen, hoe langer je wacht hoe meer tijd je verliest.
                Verder zou ik zeggen, succes! Zal het volgen, ben benieuwd!

                grts
                -

                Comment


                  #9
                  Re: Guzzie's eerste kweekje.

                  Die had ik hem net gratis aangeboden.
                  Hij kan beter nu denk ik gratis met mijn zaad uitproberen en dan volgend jaar een duur zaadje kopen, ja toch?
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #10
                    Re: Guzzie's eerste kweekje.

                    Heb ik zelf ook gedaan dit jaar, de goedkoopste zaadjes gekocht. Gewoon om wat te leren. En daarna "the real stuff"
                    Maar het is ieder zn eigen keuzen..
                    Vind het wel tof dat je em wat zaadjes aanbied. Lijkt me wel tof zo bio zaadjes uit spanje.

                    grtss
                    -

                    Comment


                      #11
                      Re: Guzzie's eerste kweekje.

                      Ja het zo kan hij een paar knaken besparen en een flinke dosis ervaring opdoen voor het volgende jaar.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oh en Guzzie als je deplant naar buiten hebt gezet.
                      Druk dan even op het driehoekje onder aan de topic en vraag een Moderator deze te verplaatsen naar kweekverslagen buitenwiet
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #12
                        Re: Guzzie's eerste kweekje.

                        Met veel dank aan Escargot voor de zaadjes, ik zal ook gaan voor de autoflower seeds als ik met een nieuwe kweek begin.
                        Ik ben momenteel veel kweekverslagen aan het door lezen zodat ik wat meer informatie krijg.



                        Ook ben ik de zaadjes van Escargot aan het ontkiemen, misschien nog kans.
                        2013-08-08 23-58-39.794.jpg

                        De onbekende plant gaat ook goed, niemand weet wat het is maar hij ruikt top
                        De voeding zal BIO worden, alleen weet ik nog niet welke.

                        123.jpg1234.jpg123456.jpg

                        Ik raak hem of haar zo weinig mogelijk aan ik laat hem of haar lekker genieten buiten en ik zie wel hoe het afloopt.
                        Natuurlijk zal ik binnenkort wat nieuwere foto's maken van de plant, en misschien zit hij of zei al in de bloei.

                        Ik heb ook best veel meegemaakt met de plant, ooit zaten er 3 beestjes in een van de bladeren en die moet ik eruit halen met een pincet... Wat een werk haha



                        Het liefst wil ik dat hij of zei nu al gaat bloeien, is dat wel verstandig als ik hem in de bloei zal zetten? Of moet ik het gewoon afwachten?

                        Ik wil de community nog bedanken voor de informatie die jullie mij/ons hebt gegeven.
                        Last edited by Guzzie; 9 August 2013, 01:44.

                        Comment


                          #13
                          Re: Guzzie's eerste kweekje.

                          aanraken is minder erg dan in de nacht met een zaklamp erop

                          en verder gewoon afwachten
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            #14
                            Re: Guzzie's eerste kweekje.

                            Ja en geef haar even een grotere schoen, die zal ondertussen wel knellen.
                            Ik zou voor dit jaar nog even zo veel mogelijk meepakken van de zon die zij nog krijgt.
                            Idd, niet 's Nachts kijken, in de ochtend is zij er ook nog.

                            Grotere schoen, ongeveer 12 liter zal zij waarderen, kwalitatief redelijke grond en hopen op een mooie nazomer.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #15
                              Re: Guzzie's eerste kweekje.

                              Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
                              aanraken is minder erg dan in de nacht met een zaklamp erop

                              en verder gewoon afwachten
                              Ik begrijp wat je bedoelt, ik kijk meestal in de middag even dan hoef ik ook niet 's avonds met een zaklamp de plant verstoren.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                              Ja en geef haar even een grotere schoen, die zal ondertussen wel knellen.
                              Ik zou voor dit jaar nog even zo veel mogelijk meepakken van de zon die zij nog krijgt.
                              Idd, niet 's Nachts kijken, in de ochtend is zij er ook nog.

                              Grotere schoen, ongeveer 12 liter zal zij waarderen, kwalitatief redelijke grond en hopen op een mooie nazomer.
                              Ik wist dat dit eraan zal komen, ik zal zo naar de winkel gaan misschien hebben ze nog wat leuks staan.
                              Zal even bij de tuinier kijken en bij de blocker volgens mij hebben ze die daar wel liggen.

                              Ik heb even een foto gemaakt van de inhoud en naar mijn weten is het best goede grond.

                              aarde.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X