Opstelling:
Hardware:
-Secret Jardin Intense 120 Mammoth tent 240x120x215cm.
-1x Gavita 1000watt DE geweld.
-2x softbox, inblaas 1500m3 icm 2x160mm A&T LVS + 1x 250mm pasieve inlaat, afzuig 2500m3 icm 2500m3 Phresh filter.
-Cli-mate 15 ampere frequentieregelaar die de inblaas en afzuig regelt.
-1x Diamond 2x16 ampere 8x600watt schakelkast.
-1x Mabo automatische branblusser 1x Fire Knock-out automatische brandblusser.
-8x 60ltr Smartpot icm drainagebuis.
-8xBlumat digitale tensiometer.
Software:
-voor de 5e x hergebruikte Goldlabel special mix light.(met Sannies Biochar)
Voeding:
4 componenten organische voeding in poedervorm
En Auxine groeistimulator.
Insecten bestrijding:
-neem tonic.
We hebben de planten overgepot en ingewaterd met 5ltr kraanwater verrijkt met de organische poeder growmix.
De Tensiometers heb ik opnieuw ingeweekt, licht opgeschuurd en gereset in water, ze geven nu allen 0Mbar aan, morgen steek ik ze, na nog een controle weer in de potten.
Ik heb alleen ff hps pics, omdat ik direct na m`n avonddienst door ben gebuffeld met verhuizen van drooggoed en opnieuw aanplanten, van de week ff betere pics.
Er staan btw ook 2 AMG`s tussen de potten, reserve/moeders totdat de 18/6 periode om is.
Ook gaan we deze ronde even gedetailleerd uitleggen hoe we de ruimte vol gaan knakken.
Ik ben dus begonnen met toppen op de 4e en 5e internode, daarna liet ik ze even begaan, vervolgens heb ik onder de nieuwe uitlopers een plet gedaan, om de onderste takken mee omhoog te stimuleren, en een paar dagen erna ook de jonge nieuwe uitlopers voorzichtig.
Nu laat ik ze even begaan, kijken hoe de plant zelf de ruimte gaat benutten, bij nieuwe acties zal ik dit gelijk ff melden.
DSC00494.jpgDSC00495.jpgDSC00496.jpgDSC00497.jpg
Hardware:
-Secret Jardin Intense 120 Mammoth tent 240x120x215cm.
-1x Gavita 1000watt DE geweld.
-2x softbox, inblaas 1500m3 icm 2x160mm A&T LVS + 1x 250mm pasieve inlaat, afzuig 2500m3 icm 2500m3 Phresh filter.
-Cli-mate 15 ampere frequentieregelaar die de inblaas en afzuig regelt.
-1x Diamond 2x16 ampere 8x600watt schakelkast.
-1x Mabo automatische branblusser 1x Fire Knock-out automatische brandblusser.
-8x 60ltr Smartpot icm drainagebuis.
-8xBlumat digitale tensiometer.
Software:
-voor de 5e x hergebruikte Goldlabel special mix light.(met Sannies Biochar)
Voeding:
4 componenten organische voeding in poedervorm
En Auxine groeistimulator.
Insecten bestrijding:
-neem tonic.
We hebben de planten overgepot en ingewaterd met 5ltr kraanwater verrijkt met de organische poeder growmix.
De Tensiometers heb ik opnieuw ingeweekt, licht opgeschuurd en gereset in water, ze geven nu allen 0Mbar aan, morgen steek ik ze, na nog een controle weer in de potten.
Ik heb alleen ff hps pics, omdat ik direct na m`n avonddienst door ben gebuffeld met verhuizen van drooggoed en opnieuw aanplanten, van de week ff betere pics.
Er staan btw ook 2 AMG`s tussen de potten, reserve/moeders totdat de 18/6 periode om is.
Ook gaan we deze ronde even gedetailleerd uitleggen hoe we de ruimte vol gaan knakken.
Ik ben dus begonnen met toppen op de 4e en 5e internode, daarna liet ik ze even begaan, vervolgens heb ik onder de nieuwe uitlopers een plet gedaan, om de onderste takken mee omhoog te stimuleren, en een paar dagen erna ook de jonge nieuwe uitlopers voorzichtig.
Nu laat ik ze even begaan, kijken hoe de plant zelf de ruimte gaat benutten, bij nieuwe acties zal ik dit gelijk ff melden.
DSC00494.jpgDSC00495.jpgDSC00496.jpgDSC00497.jpg
Comment