Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

Ze beginnen mooi groen te worden zeg. Heb mezelf ook maar weer eens gekieteld heb die vochtmeters die jij gebruikt ook maar aangeschaft. Zijn er nog speciale dingen aan die metertjes waar ik op moet letten qua onderhoud en of evt. kalibratie?. Verwacht ze dit weekend binnen te krijgen.

Comment

Tsja die dingen moet ik ook nog allemaal aanschaffen binnenkort, meten is weten.

Brr niets voor mij eigenlijk.

Doe mij de zon maar

Wel leuk, blijf kijken
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Alle tekorten zijn wel weg nu aan de plantjes te zien. Ze zijn mooi groen en blaken van gezondheid.

Op naar dikke toppe!!!

Comment

Nice, die tekorten zijn opgelost. goed gedaan krasi.

maaru wat bedoel je eigenlijk met "neem, kelp, humus/fulvine/amozuur"?

Ik weet dat neem tegen beestjes is en goed voor weerstand van de plant, maar de rest?
          Of zijn dat ook poeders?.

Comment

Comment

Thx, daar zal ik zeker rekening mee houden. Ga volgende week al starten met de nieuwe ronde. Loopt ineens heel erg snel hier ineens. Dus die nieuwe vragen zullen wel weer snel naar boven komen ben ik bang. Heb ze ook in combi met die blumat druppelaars gekocht. Ga wat experimenteren om die dingen goed te laten werken met biovoeding. Heb wat ideetjes in me hoofd hiervoor die wil ik eens gaan proberen. Lukt het niet heb ik iig die goede meters nog. Bedankt voor de info weer

Comment

Dat klinkt als een kant en klare mix Krasi... Hoe heet dit artikel, of stel je zelf deze mix zo samen?
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ronson, no problem dude, ik ben benieuwd naar je experiment met de druppelaars.

El Plantos, de mixen wordt samengesteld in Amerika, door een OMRI listed bedrijf, zij maken plantenvoeding en poedermixen van rauwe materialen, water toevoegen (vloeibare plantenvoeding) kan de consument zelf ook zonder er extra te voor te betalen.
                  Het voordeel is dat je dan iig puur product krijgt ipv een groot percentage water en of additieven.
                  De producten worden als het ff meezit nog dit jaar op de NL markt aangeboden.
                  Last edited by krasi; 24 September 2013, 19:59.

Comment

Cool, hou je ons op de hoogte? Klinkt erg interessant!
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

El Plantos, komt goed.

Update:

12/12 dag 5.
                      Max temp 30,5, min temp 18,5C.
                      Max lv 58%, min lv 37%.
                      Tensio`s tussen de 180 en 90 Mbar.

De max temp vind ik acceptabel, ook omdat ik dit alleen maar vooruit zie gaan de aankomende tijd.
                      Verder zijn de dames nog steeds knalgroen, de kleinere exemplaren zijn sinds kort ook aan het drinken geslagen en zullen hopelijk spoedig uitbundig gaan groeien.
                      Ze ontwikkelen iig al iets sneller nu.

Ik heb zonet de planten weer verneveld met m`n poedermix/neem cocktail en vanavond krijgen de dorstige water.
                      De rest een natte toplaag, ik heb ze ook al eens van onder bewaterd, en ga dit 2x per week herhalen wanneer ze dagelijks gaan drinken, nu drinken ze om de dag en een enkeling dagelijks.

Ook heb ik 1x licht geknakt, sommige gefimde planten hadden een erg gesloten bouw, die nu voordeliger is geworden.

Foto`s.

DSC00557.jpgDSC00558.jpg

De grootste en kleinste.

DSC00559.jpgDSC00560.jpg

Comment

Ah, nu beginnen ze te groeien. Je ziet echt veel verschil in grootte met de vorige fotos.

Lekker man, ga zo door natuurlijk!

Comment

Oh 30,5 acceptabel...
                          En ik me maar zorgen maken op een 28,3.

Ik wordt weer helemaal vrolijk,ook van jouw plantjes trouwens, ziet er heerlijk uit.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ziet er veelbelovend uit.
                            Mooi groen en vol uitlopers schitterend.

Comment

Gaat goed Krasi en nogmaals gefeliciteerd. Tof dat je hier ook gewoon je ding blijft doen. Klasse !!

Comment

Cookaap, het gaat nu idd de goede kant op, op tijd, want er moet nog flink gegroeid worden.
                                Thanks.

Escargot, dank je, verderop in de bloei zijn zulke temperaturen natuurlijk minder wenselijk, daar krijg je luchtige toppen van, maar nu nog geen probleem.

Mway, bedankt, meetsal wanneer je merkt dat de planten gaan drinken kan het ineens snel gaan met de ontwikkelingen, ik vermoed dat er nog 2 weken gegroeid gaat worden, na de zichtbare bloei zal er een spurt van ongeveer een week plaatsvinden, en dan gaan we over op bloemvorming.

Ronson, thanks mate, tuurlijk gaan we ook hier vrolijk verder.

Comment

Bezig...
                                X