Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

PomPomPom

I Feel Good, tadadadada.

Ik weet niet wat het is, maar vandaag bekijk ik alleen maar leuke topic's.

Thanks, dit gaat me lekker doen slapen.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Kijk....die hebben toch nog redelijk de tent vol gegroeit kerel en ze staan er nog steeds erg mooi bij!

Op naar een toppen tapijt!!!

Comment

meh ik vind het ook niks krasi ik zou een nieuwe ronde beginnen als ik jouw was dit is echt half werk nu krijg je alleen maar dikke knoppen ipv veel kleine toppen ...
        Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
        done

Comment

x iTrustz , thanks, uiteindelijk ben ik tevreden.

Berry, de afgelopen 2 dagen is weer wat groei geweest, ik heb een laatste knaksessie uitgevoerd, het is naar tevredenheid vol geworden en open genoeg om enige diepgang te verkrijgen.

Cookaap, gelukkig minder vol, ik houdt vast aan jouw gedachte, volle buds die de bladeren verdrijven.

Smowkie, bedankt, de Intense staat in een kleine ruimte, en heeft vooraan een kleinere opening dan m`n vorige tent, dus ook minder lichtinval, ik zal eens een lichtbalk moeten monteren die ik gebruik om de foto`s te belichten, dat geeft een betere kwaliteit.

Mway, klopt, en de groei zet gelukkig nog even door, ik denk echter wel het dat de laatste groeistuiptrekken zijn.
          De poeders zijn idd al te koop in Amerika, alleen zijn de vrachtkosten duurder dan het product zelf, nog ff geduld hebben dus.

Ronson, haha net vol genoeg, hasj-stikkie-dee.

Escargot, thanks geen slaappillen meer nodig, en hoe meer topics goed gaan, des te meer fun idd.

CannaRebel, idd, bedankt, toppentapijt zou ik wel kunnen waarderen.

Bacos, weg met die zooi, lol, ik haat dikke toppen.

Comment

Ziet er hier weer ( zoals verwacht ) netjes uit Krasi nice
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Dylero, dank je, uiteindelijk ben ik zeer tevreden.

Update:

12/12 dag 20, zichtbare bloei dag 11.
              Max temp 30C, min temp 20C.
              Max lv 68%, min lv 46%.
              Tensio`s tussen de 120 en 150Mbar.

De afgelopen 2 dagen heb ik voluit kunnen knallen, de windrichting liet dat toe, m`n fancontroller werkte maar op halve kracht bij een max temp van 27/28C.
              De max temp hierboven vermeld was dan ook van de dagen ervoor.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk erg tevreden ben met hoe vol de tent uiteindelijk is geworden.
              Ook met de bloeiontwikkeling en algehele gezondheid van de planten.

Ze drinken nu tussen de 1,5 en 3ltr pp per dag.
              De dames in de 3ltr potten drinken 500ml pp per dag, en krijgen sinds kort om de dag voeding omdat ze licht van kleur werden.
              De rest gewoon eens per week.

Foto`s van zonet, er zitten foto`s tussen van de peperplant en de 2 3ltr pot planten, deze zijn allen iets lichter van kleur.

DSC00568.jpgDSC00578.jpgDSC00577.jpgDSC00576.jpgDSC00575.jpgDSC00574.jpgDSC00573.jpgDSC00572.jpgDSC00570.jpgDSC00571.jpgDSC005691.jpg

Comment

Wow, dat gaat weer lekker daar. Hoog tij in de groene zee

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Tentje staat toch prima vol!? Je peper komt zelfs al in de verdrukking.... Daar heb jij straks wel wat lekkers te roken van! Mooie kleur nog steeds, pro!

Groetjes
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Even een vraagje.
                    Ik zie op foto 8 en 10 een plantje met een geheel andere kleur.
                    Toch schijnt deze in bloei gelijk te staan met de ander planten.

Wellicht heb ik de historie niet helemaal goed gelezen.

Is dit een geheel ander plantje, dit idee heb ik namelijk.
                    Of heeft dit te maken met positie in de kweekruimte?

Ik vraag dit dus omdat ze in bloei helemaal gelijk op schijnen te gaan.

Verder valt me niets op, buiten dat de temperatuur is een flink stug gedaald.

Heb je daar trouwens speciale actie voor ondernomen?
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Comment

Het staat als altijd, gewoon er weer allemaal zeer mooi bij. Volgens mij heeft die peperplant het wel naar haar zin onder die lamp. Kwa voeding zou ik niet weten, maar ik heb wel wat plantjes anders zien reageren onder zo'n bak met licht.

Comment

Zei toch dat ze je tent vol zouden groeien je zal meer top overhouden nu het niet meer zo druk was als de vorige run.

Ze zien er weer mooi uit en blaken van gezondheid en die ene die wat lichter is is zeker geschrokken toen je in ene de tent in kwam zekers???

Comment

Super dat je het toch nog vol hebt gekregen krasi! Daarmee bedoel ik dat je de smartpots niet meer ziet.

Echt verwonderend eigenlijk

Die bloei gaat helemaal goed komen!

Comment

ziet er strak uit! mooi vol tentje zo!

Comment

Netjes hoor krasi das volle bak en nu voor de massa !
                                Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                                done

Comment

Bezig...
                                X