Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

Dat bio kweken en dat organische spreekt mij ook erg aan, baal daardoor dat ik nog zo veel gewone voeding heb... Ga die natuurlijk eerst opmaken, dan eens bio proberen!

Zie dat jij en anderen er goede resultaten mee halen, en ik ga bij wiet voor smaak, dan is biokweek een logische stap!

Keep on the good work!

Greetz
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bio kweken is idd een lekker wietje kweken, maar doet ook niet onder in kwantiteit.
      Bij organisch voeden voedt je in principe je aarde, je bodemleven zorgt in symbiose met de plant voor het vrijmaken van de voeding.
      Toch kan je ook met organisch voeden overvoeden, organisch voeden is vooruit denken, en net als met andere voeding.......less is more, tekorten zijn makkelijker op te lossen dan een overdaad, tekorten ontstaan ook vaak door een overdaad, denk aan zoutophopingen en PH blokkades, alleen zijn deze tekorten weer moeilijker op te lossen, ook gaan processen in de plant gemakkelijker icm een lage EC.
      2 of 3x per week alleen water geven (hoe groter de pot hoe vaker je alleen water kan geven) werkt vaak positief.

Comment

Duidelijk! Thanks voor je info!

Comment

Update,

12/12 dag 27, zichtbare bloei dag 18.
          Max temp 30C, min temp 22C.
          Max lv 68%, min lv 51%.
          Tensio`s tussen de 90 en 150Mbar.

Morgen zitten er 4 weken bloei op, nog 6 te gaan.

1 dame wordt wat lichter van kleur, de grootste, en vanaf het begin best drinkende.
          Om die reden heb ik haar gisteren weer voeding gegeven.
          Ik wil haar 2x per week voeden, hopen dat dat genoeg voor haar is.

Ik denk 2 pheno`s te herkennen, 1 romeinse kaars pheno, 1 wat meer oppervlakkige pheno.

Ik heb een blad met het beoogde TMV uiting gefotografeerd, die je dus ook vanuit zaad tegen kan komen.

Pica`s.

DSC00589.jpgDSC00587.jpgDSC00588.jpgDSC00590.jpgDSC005921.jpg

Comment

Ga de goede kant op bloemvorming is in volle productie.
            Dat je trouwens die dame extra moet voeden kan alleen maar een voorteken zijn van een dikke dame in wording.
            Het is jammer dat je daar altijd pas achter komt als de verkleuring in treed.
            Vind de romeinse kaars pheno het mooiste.
            Dat TMV bedoel je de krul in de bladpunt of die gele randen o de combo hiervan

Comment

Dat gaat serieus de goede kant op.

Comment

It aint over, till the fat lady sings...

Pom pom pom.

Ik ga maar weer snel, deze slak wordt serieus verliefd hier.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

De gele randen en gekrulde bladeren heb ik ook en zal idd aan het zaad liggen denk....

En als die zich helemaal vol bouwen dan heb je straks een paar klinken raketten staan, ziet er weer lekker uit kerel. Ben nu al nieuwsgierig naar het eind resultaat.

Comment

Welk soortje is dat met die TMV, welke breeder ?
                    Heb de vorige pagina even door zitten worstelen, maar kon het niet vinden, ik had wel meegekregen dat die AMG uit de titel al verleden tijd was.

Denk je dat je die TMV zelf veroorzaakt hebt, of is het een kadootje van de breeder ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mway, de bloei zet aardig door, het tekort zag ik reeds eerder, alleen ging ik niet gelijk over tot bijvoeden, omdat ik wilde zien wat de rest ging doen.
                      De rest (behalve de 3ltr pot dames) blijft vooralsnog mooi groen.
                      Ik zit echter niet echt in over het lichter worden van die ene plant, ze gaat even hard mee met ontwikkelen als de rest.
                      Ik zal d`r gewoon wat vaker moeten voeden.
                      Die kaarsenstandaard-pheno gaat als een raket.
                      Dat gekrulde/kromme verkleurde blad idd, je ziet het vaak bij stekken, wanneer stekboeren hun handen niet wassen of geen handschoenen dragen en volop roken in de ruimte waar de moeders/stekken staan.

Ronson, er zitten idd mooie exemplaren tussen, tis nog vroeg in de grow en het kan alle kanten nog op.

Escargot, en zo is het precies, haha bedankt.

CannaRebel, tis echte TMV, en moet aan het zaad liggen.
                      Gelukkig gaat de bloei idd wel lekker.

QnQ, het is Darkstar Kush, van THSeeds.
                      Een in mijn ogen goede breeder, en eigenlijk stabiel fem zaad.
                      Alleen heeft diegene die het zaad geplukt heeft waarschijnlijk geen handschoenen gedragen en tussentijds gerookt.
                      De AMG is helaas niets geworden, deze had ik in een lab laten gendertesten en zouden allen vrouwen zijn, maar het waren allemaal mannen, dat heeft me buiten ook 11 planten gekost.
                      Zelf rook ik niet dus ik kan het iig zelf nooit hebben besmet.

Comment

Mooi man hoe ze gaan, vooral die "romeinse ksarsen" pheno! Die toppen zullen goed licht krijgen ...

Greetz

Comment

El-Plantos, thanks, die krijgen genoeg licht ja, ze is de grootste van allemaal geworden en wekenlang dacht ik dat deze de minste van allemaal zou worden door gebrek aan groei, het kan raar lopen.

Update:

12/12 dag 33, zichtbare bloei dag 24.
                          Max temp 28,5C, min temp 20,5C.
                          Max lv 76%, min lv 43%.
                          Tensio`s tussen de 100 en 150Mbar.

Een beetje een hoge lv in de tent, m`n afzuiger staat op min 75%, ook verwarm ik bij in de nachtperiode.
                          Toch maar de ontvochtiger in de tent gooien dan maar.

Verder komt naar voren dat deze meiden wat verschillend zijn qua voedingsbehoeften, ze lusten zowiezo meer dan de sativa`s die ik gewend ben.

De toppen gaan iig gewoon door, ook de 3ltr potplanten die erg licht van kleur zijn bouwen wel door in de toppen.
                          En de Adjoema bloeit ook.

Foto`s.

DSC00593.jpgDSC00594.jpgDSC00595.jpgDSC00596.jpgDSC00597.jpgDSC00598.jpgDSC00599.jpg

Comment

Netjes Krasi je ziet al mooi een goeie hoeveelheid tricho's op die laatste foto begint er al goed op te lijken zo nu nog ff wat dikker worden en dan komt het helemaal in orde.
                            Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                            done

Comment

Ziet er lekker uit.
                              Zo`n duizend watt knal wel lekker door zeg.
                              Zie duidelijke vooruitgang aan alle kanten.
                              Die groeilamp die jij hebt laat je die ook nog even hangen als je 12/12 ga of wissel je direct om.

Comment

Comment

Bezig...
                                X