Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

Ziet er weer goed uit, mooie toppen in de maak en aan trichomen niet te kort zo te zien.

Wat ik me eigenlijk de hele tijd al afvraag; hang die 1000W aan een bewegende rail dat je tent door gaat want het lijkt me stug dat 1 1000W over een brede van 240m kan stralen....kan me ook vergissen natuurlijk....

Comment

Whooooaaaaa

Foxy Lady's

Je zal het wel in de hand hebben, dat je het zo nuchter brengt.
      Ik zou helemaal gillend gek worden als ik dat kleurverschil aan zou treffen.

Zucht, je ziet maar, ervaring ontbreekt nog aan deze kant.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Zoals we gewend zijn van je makker.
        Alle dames mooi in het gareel.
        We genieten nog steeds mee maat.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bacos, thanks, met nog 5 weken te gaan zullen ze nog wel wat dikker worden.

Mway, de 1000watter is echt een beest van een lamp, voor de groei gebruik ik tegenwoordig een LEP plasma lamp van Gavita, allen voor de voorgroei, de Phillips Greenpower lampen bevatten van zichzelf iets meer blauw spectrum wat positief werkt in de groei.

Cookaap, klopt, ik ben alles groen gewend, deze ronde moet gewoon ff goed worden uitgezongen, ik heb genoeg pech gehad de afgelopen zomer, vanavond de ontvochtiger erin en een PH grond test doen.

Rebel, dank je, ze zijn iig potent ja, de 1000watt DE schijnt op 80cm van het gewas 1x2mtr, die van mij hangt op ruim een meter van het gewas.

Escargot, haha yeah man, ik heb ook liever groene planten hoor, soms vooral met zaailingen zitten er nogal eens verschillen in het voedingsgedrag, dit was vanaf het begin de grootste en meest drinkende, toch ga ik voor de zekerheid wat waarden testen.

Berry, bedankt, ik heb ze weleens mooier gehad, maar het belangrijkste is dat ze iig goed doorbloeien, aan mij zaak om iig aan de behoeften te voldoen.

Comment

Gaat nog steeds goed in kamp krazi. Die lichtere planten zijn toch ook weer wat aan het op kleuren. Toppen gaan lekker. Kortom nix te klagen. Ja je LV maar je moet wel iets hebben om aan te kunnen sleutelen iedere keer. Anders wordt het saai en dat willen we natuurlijk niet.

Comment

ik nzeg lekker bezig krasi ga zo door m8

Comment

Benieuwd naar je nieuwe update Krasi...
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ronson, thanks mate, tis niet wat ik ervan verwacht had maar het kan altijd slechter.

Vapoman, thanks, ik ga het iig af ronden........hoop ik.

El Plantos, coming up.

Ik heb het ff erg druk de laatste tijd vandaar weinig replys van mijn kant, met de tijd maar ff inhalen dus.

Update:

12/12 dag 41, zichtbare bloei dag 32.
                  Max temp 29C, min temp 22C.
                  Max lv 61%, min lv 34%.
                  Tensio`s tussen de 90 en 160Mbar.

De max lv is netjes gezakt, zonder ontvochtiger, dus die troef heb ik nog achter de hand zo nodig.

De vergeling gaat door maar niet dramatisch, toch zie ik ook enkele verbrande bladpunten, in mijn ogen dus een gefaalde voedingstest.

Ik ben iig van plan om een goede ph grond meter aan te schaffen, en ik heb weer andere voeding op het oog.
                  Namelijk de gehele organische lijn van GHE, General Organics.
                  Ik had eigenlijk een andere voorkeur, Earth Juice, een Amerikaans product maar dat is een dure grap icm invoeren.
                  De GO lijn is een waardig vervanger.

De planten dan, de bloeiontwikkeling zet door.
                  Gelukkig, met nog zo`n 4 weken voor de boeg kan er best wat leuks af komen, al ben ik van mening dat het geen topper gaat worden.
                  Zo gaat dat met testen, soms kom je als winnaar uit de bus, maar soms dus niet.

Foto`s.

DSC00600.jpgDSC00601.jpgDSC00602.jpgDSC00603.jpgDSC00604.jpgDSC00605.jpgDSC00606.jpgDSC00607.jpg
                  Last edited by krasi; 5 November 2013, 20:24.

Comment

Ondanks je voedingsproblemen gaan die toppen nog steeds goed. Maar ja, wie niet iets probeert weet ook niets. Weer een waarde volle run voor je deze keer. Je heb er iig weer wat van opgestoken. Nou maar kijken of die nieuwe voeding beter gaat bevallen dan.

Comment

Wow! week 4 bloei nog maar, dat gaat echt wat beloven hoor!

Jammer van de voedingslijn, zo kunnen we wel zien welke voeding we niet moeten nemen

Comment

Denk dat het nog wel mee gaat vallen met de opbrengst zie ze nog steeds zwellen.
                        Wat mis je in de voeding die je nu gebruikt?

Comment

Comment

Zo Krasi, die gaan echt hard zeg!

Als ik dat zo zie dan heb ik totaal geen spijt ook voor bio gekozen te hebben!!

Die dame op foto 5 gaat echt hard zeg, mooi!

Goed weekend,

greetz
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Dit lijkt me een hele vreemde situatie, krasi, jouw top vorming lijkt gelijk op te gaan....

Veel succes, ik hoop dat je er achter komt, dan noteer ik dat gelijk op m'n medicijnkast.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

El Plantos, ondanks een probleem ergens gaat het redelijk, volgende ronde ga ik de General Organics lijn van GHE uitproberen.

Escargot, ja de topvorming gaat redelijk gelijk op, al zal deze ronde niet worden wat ik gewend ben of van te voren had verwacht, gelukkig is er altijd de volgende ronde.

Update:

12/12 48, zichtbare bloei dag 39.
                                Max temp 28,5C, min temp 22C.
                                Max lv 61%, min lv 36%.
                                Tensio`s tussen de 90 en 160Mbar.

Het wordt behoorlijk geel in de tent, er zijn nog 3 dames die het aardig groen weten te houden, zelf vrees ik een PH probleem.
                                De bloei gaat toch redelijk verder, met nog 3 weken te gaan wordt het iig spannend of ze het gaan redden.
                                2 dingen waar ik blij van wordt;

1-de toppen zijn en waren eigenlijk al vroeg hard.
                                2-er was een beetje bloeistilstand, haren werden zelfs al erg bruin maar deze is middels een 2e internode bloei weer in gang gekomen, overal nieuwe witte plukjes op de toppen.

In vergelijking met de s5 en Amnees drinken dez dames echt maar 1/3 tot de helft.
                                Dat ga ik in opbrengst natuurlijk voelen, maar dat het geen topper werd was mij al duidelijk.

Vanaf morgen dus nog 3 weken, eind volgende week zet ik m`n Lilly`s ter ontkieming.

Foto`s.

DSC00609.jpgDSC00608.jpgDSC00610.jpgDSC00611.jpgDSC00612.jpgDSC00613.jpgDSC00614.jpg

Comment

Bezig...
                                X