Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

Die toppen van je gaan ondanks alles toch hard de goede kant op Krazi. Jammer van je voedingsprobleem en nu ook al een ph probleem. Ach sommige rondes zit het gewoon niet mee. Snel afbloeien, uit huilen en die lilly's maar laten knallen dan. Kunnen we gelijk zien of die nieuwe voeding van je dan wel gaat aanslaan. Ach 3 weekjes is ook weer zo voorbij. Zit je met de kerst aan de Darkstarretjes te leurken.

Comment

ik zou zeggen ga zo door m8 ff nie gekeken maar het ziet er niet zo beroerd uit hoor als je het mij vraagt.je ph wel stabiel of niet.
      maar ga zo door m8 blijf je volgen

Comment

He Krasi!!

Vind het er ook niet zo beroerd uit zien...

Ok opbrengst zal iets minder zijn dan gehoopt, maar altijd nog beter dan een ronde waar alles mislukt en je alles moet weggooien...

Succes nog!!

Greetz
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Denk dat ze nog wel half zo dik worden ook.
          Denk gewoon een soort die vanaf het begin harde toppen maakt dat lijkt voor het oog altijd minder.
          Op de schaal oogt dat dan toch weer altijd anders

Comment

Ja hoor ze zijn echt onder de maat ! snap niet dat je daar nog foto's van maakt ! Maar ik loop wel te kwijlen , hoop toch dat ik op een dag de tent open rits , en dan kan zeggen ,zuig daar maar eens een puntje aan !

Comment

Wat een knoeperts krasi!

Ik ben benieuwd wat je aan dat ph probleem van je grond gaan doen. Ik heb daar ook laat van denk ik. Ik voed een volle dosis groeivoeding (en bloei voeding) terwijl ik al in de 2de week zichtbare bloei zit.

Bij jou komt dit ook pas tot uitting als de planten groot zijn, de pot is helemaal doorgeworteld dus dat zal wel meehelpen gok ik.

Kun je me vertellen wat je hieraan gaat doen?

Comment

Kan me zeer goed voorstellen dat krasi teleurgesteld is, en ik zou het ook zijn als ik zo zijn planten zie. Ze zijn niet mooi groen, de toppen hadden veel dikker gekund en over het algemeen is het niet je van het....

Jullie zijn gele planten gewent denk ik maar wij niet en daarom zeiken we ook over......hoop voor je dat die GHE zin werk goed doet en vaker je aarde vervangen denk....

Comment

Comment

Als er geen naar smaakje aan de wiet komt te zitten is het helaas maar toch oke.

Comment

Heb je bij dit soort tests dan niet de neiging om twee verschillende voedingen naast elkaar te gebruiken? Ter vergelijking. Je hebt toch een vrij grote ruimte.

Is wel een hoop gekloot met dubbel voeding mixen enzo, maar dan heb je tenminste een vergelijking met voeding waarvan je weet dat het zou moeten werken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

DSC00615.jpgDSC00616.jpgDSC00617.jpgDSC00618.jpgDSC00619.jpgDSC00621.jpg

Comment

Dit zijn fotos die je zo in een soortomschrijving kunt plaatsen!

ziet er goed uit, je laat ze nu gewoon aflboeien.

Comment

Herfst in de tent idd.
                            Toppen zijn wel gegroeid dus dat gaat de goeie kant op.
                            verder zzo naar de eindstreep gaat nog wel een leuke worden.

Comment

Hopla, doe maar alsof het niets is.
                              Lekkere toppen man.

Nu richting eindstreep.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Foto 4 wat een mooie golfbal.
                                Daar hou ik van.
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bezig...
                                X