Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ai klote van die toppen die je heb verloren aan toprot en schimmel dacht dat toprot alleen voorkwam als je buiten teelt en ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat er uit ziet toprot en een schimmel op je toppen mis,als je ze nog hebt betwijfel ik,kan je voor de beginners zoals ik een x een foto plaatsen van hoe dat eruit ziet dan kan ik het ook eens herkennen,toch denk ik dat ik het zou oproken
voor de rest bravo veel plezier ervan jammer dat de kwali matig is had je ze mis toch nog wat langer moeten laten staan???of zeg ik nu iets heel doms?gr
Mway, dank je, geniet er reeds van en de next run is aanstaande.
hobby007, idd zonde, maar het belangrijkste is wat overblijft, de kwaliteit is juist goed, de kwantiteit is matig.
De aangetaste toppen heb ik gelijk weggegooid, preventief, om verspreiding tegen te gaan.
Via Google afbeeldingen met de steekwoorden "wiet toprot" "wiet schimmel" of "weed mold" "weed fungus" of ipv weed cannabis krijg je genoeg leerstof in fotomateriaal te zien.
K1, thanks makker, de geur en smaak zijn sterk, het rokertje en de uitwerking zwaar, niet voor zo nu en dan rokers zoals ik,..... ja 2 haaltjes kan nog wel.
Klopt, de Lilly, van Original Delicatessen Seedbank, Zuid Afrikaanse sativa, een van de snelste, 7/8 weken bloeitijd.
CannaRebel, bedankt, klopt GHE is solide, iig de minerale lijn, nu de organic lijn ff aan de tand voelen.
Cookaap, haha klopt man, nu heb ik btw echt een snelle dame voor de aanstaande run.
Het betreft de general organics GO box, een complete starters kit, ik heb zelf de USA versie, deze vond ik het eerst en heb ik direct aangeschaft, ik heb een link voor de EU versie via Ebay.
Comment