Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

M.a.w. een plant waar je enkel clonen van af kan halen (soort moederplant dus??) Levert deze na bloei geen toppen dan?? Of is het juist de bedoeling deze steeds onder 18/6 te houden en deze puur voor clonen te gebruiken??

Ben wel echt een nOOb sorry, begin pas net met deze mooie hobby!

Pease!
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Clone only betekent in dit geval dat de Soma`s elite cup winner Anesia Haze alleen nog maar vanuit clone verkrijgbaar is, de Amnesia die hij nu heeft naar mijn mening stukken minder dan de elite qua smaak en uitwerking, ook heeft degene die voor mijn kruising is gebruikt een bloeitijd van 9 weken, z`n huidige 11/12 weken.

Comment

En??? Hoe staan ze er nu bij????

Comment

Je neemt de tijd, ik zit gespannen op mijn stoeltje, wel toffe gasten hier ze gaven me een plaats op de eerste rij.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Canna, ze hadden wat moeite met aanslaan, ik denk dat de aarde de volgende ronde echt vervangen moet gaan worden, dat mag ook wel na bijna 2 jaar.
            Nu gaan ze aardig, alleen heb ik het zelf erg druk met werk, ik heb net ff de tijd om ff wat forums af te surfen, af en toe een reply.
            Ik he een hekel aan hps foto`s, dus ik moet nog een aantal daagjes wachten voor ik nieuwe foto`s kan droppen, ik wil ongeveer woensdag omschakelen naar 12/12.
            Dan komen ook de wekelijkse updates met licht uit pics, thanks voor de belangstelling.

Escargot, haha dazz idd erg aardig, laat je stoeltje maar staan, dan kan je bij de volgende update direct gaan zitten.

Comment

Nee ik heb een loveseat neergezet, zoals in die ouwe bioscopen.
              Zeg maar als ik teveel plaats inneem hoor (ehh forumvervuiling ook trouwens)
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ze staan nu een week in Intense, het ging wat moeizaam, nu gaan ze weer wat beter, ik denk dat de aarde iig is uitgeput na 6 kweken.
                Volgende ronde verse aarde.
                Ze deden me denken aan de Amnezen en s5 van 2 rondes geleden, moeite met starten, krom blad.
                Dat werd uiteindelijk een geweldige ronde, dus heb ik nog goede hoop.

Ze staan vanaf het begin al op 750watt, hoger wattage gaf teveel warmte, wellicht kan ik ze een van deze dagen verblijden met 875watt.
                Woensdag wil ik ze in principe op 12/12 zetten, iets vroeger dan ik gewend ben, maar ik wil ff wat minder volle en flufloze planten.

Pics.

DSC00501.jpgDSC00502.jpg

Comment

jaja , nou ik verdom het om helemaal achteraan te zitten !!!!! ff allemaal een beetje inschikken !!!!!AUB , heb een paar kilo spareribs mee !!!!!!

Comment

En there we go de aankondiging is voorbij en de main movie is begonnen! Btw Iedereen wil toch fluf loze planten ?

@Budha zat jij niet naast mij ?? Zorg ik voor het
                    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                    done

Comment

Bacos , strak plan , word gezellig !!!!

Comment

Ik kom ook wel even langs met de bbq. Gooien we al onze wiet erop, deuren van de bios dicht en stonen maar

Plantjes zijn al best groot vergeleken met hun leeftijd krasi, maarja met jouw methodes komt het sws goed!

Comment

Buhda, haha yummie, spareribs.

Bacos, yes man, vanaf woensdag hoop ik meer tijd te hebben en vaker te updaten.

Cookaap, gezellige boel wordt het hiezo.
                          Ik heb ze na het stekken ook nog 2 weken onder een plasma lamp gehad, nu een week onder de HPS.

Jullie vinden het vast niet erg als ik wat guerilla foto`s drop hierzo.
                          Nog niet in de bloei, waarschijnlijk gebeurt dit de aankomende weken, ze beginnen nl al te ruiken ook.
                          We hadden vorige week wat getopdressed rond de stammen, dat is mooi ingeregend.

DSC00504.jpgDSC00517.jpgDSC00516.jpgDSC00514.jpgDSC00513.jpgDSC00512.jpgDSC00511.jpgDSC00510.jpgDSC00509.jpgDSC00508.jpgDSC00506.jpgDSC00505.jpgDSC00518.jpg

Comment

Alsof het niks is ook he... Zelfs de shizzle waar ie weinig aan doet groeit als bloemkool ! Ik zal je updates allemaal bekijken na volgende week maandag
                            Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                            done

Comment

Hoe krijg je dat in vredesnaam allemaal ongezien weer naar huis? Effe een heel bos rooien en dan in je rugzakje? Ha, ha.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

He Krasi!

Je plantjes gaan lekker zeg!!

Waar heb jij die lichtkleurige smartpotten weg als ik het vragen mag?

Keep m' green!
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X