Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ben voor 5/6 weken terug begonnen met scroggen , kon wel janken , de kut zooi brak en scheurde , man ik dacht waar ben ik aan begonnen, maar goed , ik denk dat het nu wel goed komt !!!het doen is gewoon belangrijk , denk dat je een hele tent vol kan scroggen met 2 planten met een goede oogst !!!!KRASI bedankt en ik blijf erbij om te leren ! Grtz Budha
Die zien er weer decent uit Krasi.. Jij knakt dus de volledige plant om remming in de bovenste takken te krijgen waardoor er een meer egaler volume ontstaat ? Scroggen zonder net wordt het dan dus..
Sorry van het late reageren jongens, maar de nazomer thriller is veranderd in een midzomer horror.
Alle planten zitten vol met ballen.
Ik heb de stekker eruit getrokken, en baal flink.
4 weken energie verspilt.
Ze waren goed gegroeid, de paarse bladstelen waren helemaal verdwenen.
Daarom is het zo vreemd.
Nog ff de laatste foto`s.
He, verdorrie Krasi. Jammer man. Maar ik heb het idee dat je nog wel het een of ander achter de hand heb. Stil zitten is niet echt jouw ding geloof ik
Dus vol goede moed naar de volgende ronde dan maar weer. Time for plan B
Thanks voor de sympathie jongens, ik heb idd even gebeld met een maat, hij heeft 2 mooie soortjes in fem voor me liggen, zelf heb ik ook nog mooie soortjes liggen, maar deze zijn allen regulier en nemen dus teveel tijd in beslag.
Ik kan nu kiezen uit Darkstar en Sage n Sour, beide van THSeeds.
Ik ga ff wat inlezen over de soortjes.
Damn das minder padvinder.. Wel lelijk dat ze ook allemaal ballen hebben Krasi..
Nou doe die ribbetjes maar gauw weer in de vriezer voor ze volledig ontdooit zijn Budha .. Dat bier blijft gekoeld tot Krasi aan een nieuwe ronde gaat beginnen ... Ondertussen vet ik mijn -ca7d4e6e2ed304d7290b08ba1f012774_w48_h48.jpg in..
Comment