Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

Escargot, lol

Cookaap, tuurlijk kan dat, alleen had ik destijds weinig tijd en een geslachtsbepalingstest was de ideale uitkomst.
    Ik heb vaker regulier gekweekt, alleen buiten.
    Binnen past het niet in m`n systeem.
    Ik heb 8 grote potten, de planten die erin komen moeten minimaal 1,5 weken in deze pot op 18/6 staan, om goed aan te slaan en de pot door te wortelen.
    Daarna kan ik ze pas op 12/12 zetten, dus als er dan mannen tussen zitten verlies ik een pot, meerdere in pot zetten bereikt niet de door mij gewenste resultaten en tevens hou ik van individuele plantbehandeling.
    Vandaar dat ik stekken had genomen van de door het lab als vrouw betitelde planten.
    Binnenkort krijg ik echter mooie clone only soorten in stekvorm deze zal ik dan als moeder gaan gebruiken en dus eigen stekken van gaan nemen.
    Uiteindelijk komt het altijd goed?

Comment

Last edited by Cookaap; 22 August 2013, 17:08.

Comment

wow krasi das flink balen man nou ik zit zo wie zo klaar voor je volgende verslag

Comment

Idd en door.
          En wat kost dat zaden laten testen bij testlab.

Comment

Cookaap, klopt fems zijn gevoeliger voor stress, maar vergis je niet, ook regulier kan je tot herma stressen.
            Eigen moeders en zelf stekken maken blijft het meest ideale.

Gizmo, ja het was ff balen, vooral omdat ik over de top was over de genetica, zonde van de verspilde energie ook.
            Maar een nieuwe ronde is eminent, thanks btw.

Mway, absoluut. een gendertest kost 100euro per 10 ingezonden exemplaren (stukjes blad).
            Niet de goedkoopste, wel een snelle manier.

Comment

Hoelang duurt het of kun je er op wachten rondje A`dam en dan de uitslag.
              Als je je eigen zaden hebt is het zeker een gangbare zaak.

Comment

Je stuurt het blad op of brengt dat langs, binnen 10 dagen krijg je nieuws.
                Vaak al met 7 dagen.
                Ze doen best hele aardige testen, ook cannalitics testen, dan weet je precies welke stoffen en in welke mate ze in je wiet aanwezig zijn.
                En voor welke medicinale doeleinde die geschikt is.
                Kijk maar eens op de site.

Explore Cannabis Career's premier cannabis sample testing services—ensuring purity, potency, and compliance with exceptional accuracy. Trust us to advance your cannabis quality with our state-of-the-art testing solutions.

Comment

Kende ze wel maar niet dat ze ook geslachtstesten doen.
                  Maar voor zo`n hobbyist als ik misschien een keertje leuk om te doen en dan ook een canaliticstest die kost ook honderd euro en heb je binnen 2 uurtjes max.
                  Misschien dan ook eens preventief neemolie gebruiken en dan ook de test op bestrijdingsmiddelen doen kijken of dit dan terug te vinden is.Eventueel er even bij vermelden dat dat gebruikt is.
                  Wil ook zo`n apparaat

Comment

Weet nou niet of dat nou , ........fuck .... is toch niet duur 10 euro per plant !!

Comment

Het lab is heel interessant om eens gebruik van te maken, ik heb kennissen met een coffeeshop die hun wiet laten testen door het lab, zo weten ze precies wat ze inkopen, hun kaart wordt zelfs geprofileerd door het lab, dus alle waarden staan erop per soortje en ook wat voor gevoel het geeft en welke medicinale waarde het heeft.
                      Ook kunnen ze in het lab zien of het bespoten wiet is en zelf wat erop gespoten wordt.

Darkstar ontkiem update: 12 van de 12 zijn inmiddels boven gekomen.

Comment

Das kiempower.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ik voel dat er een nieuw topicje gaat komen 12x Darkstar. En dit keer ook 12 dikke dames. Kan ik al gaan reserveren?

Comment

Kijk dat is nog eens een shop naar mijn hart.
                            Kun je de naam van de shop noemen?

Comment

Thanks heren, het wordt 8x Darkstar, ik selecteer de 8 meest op het oog veelbelovende en start een topic wanneer ze de bloeitent in gaan.
                              Dutchseedsbank.com

Comment

Ik zal maar verder gaan in dit topic uit gemakzucht.
                                Gisteravond de DS naar de Intense verhuisd, ingespoten met een neem/humuszuur/fulvozuur/aminozuur/kelp cocktail, de potten had ik eerder al ingewaterd met 6ltr pp verrijkt met organic groeimix.
                                Ik heb ze boven op een bedje schimmels gezet, en nog een liter plain kraanwater gegeven.

DSC005351.jpgDSC005361.jpg

Als reserven.

DSC005371.jpgDSC005381.jpg

Comment

Bezig...
                                X