Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

Ha, daar gaan we dan. Krasi mag ik je vragen waarom die reflecterende cirkels om je plantjes heen liggen. Is dat om je vochtigheidsgraad van je grond beter te behouden of om je licht terug te reflecteren of een combinatie van die 2. Of zit het in een heel andere hoek?

Comment

Goed gaat weer leuk worden.

Stoel staat klaar, koelbox is vol hop, Go Krasi, Go Krasi

Ik probeer mijn lichte SPAM neigingen te beheersen, tot het eind van dit verslag
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Zien er weer mooi uit, mijn stoeltje is ook weer gezet!

En veel succes deze ronde!!!

Comment

Ronson, dank je, beide, de bovenkant van de aarde droogt minder snel uit waardoor het de goede opneembaarheid van water behoudt, lichtreflectie, waardoor de plant minder drang heeft om te strekken, maar ook de temperatuur van de wortelzone die minder oploopt, wanneer de planten breed genoeg zijn en de bladeren de pot overschaduwen haal ik ze weer weg.
          De aardedeksels zijn gemaakt van radiatorfolie aan de bovenkant en vijverfolie aan de onderkant

Escargot, thanks, lol positieve spam is altijd toegestaan.

CannaRebel, dankjewel maat, goed om je in de buurt te hebben.
          Last edited by krasi; 9 September 2013, 13:39.

Comment

Handig, had het al vaker gezien bij je. Wou het toch ff weten thx.

Comment

Mooi man, we beginnen weer! Ik zag in een topic van Stafford dat Darkstar 1 van de dikste thc knallers is. Vaak is het maar de vraag of je dat als hobbywekertje gaat halen maar ik weet zeker dat jij die % gaat halen!

Comment

nieuwe ronde !!! mooi soortje ook , ben wel nieuwsgierig !!! ik denk dat ik maar eens achter die Head Cheese aan moet !!! Veel suc6 deze ronde , schuif mijn stoeltje weer aan !!! Grtz Budha

Comment

Gaan we maar is volgen dan vanuit de barney lounch

Comment

Comment

Lol. Eetbaar? Krasi Hou me nog een beetje op de vlakte, ik heb ook van die spam neigingen waar escar het al over had. Wij spammen onze hele topics vol.
                      Maar ff wat anders Sensei. Heb op WF wat vergrote foto's geplaatst. Ik denk namelijk, baserend op de door jouw aangedragen oogst methode bij rolly's topic, dat ik kan gaan oogsten. Gisteren zag ik meer milky dan clear en de eerste ambers. Dus ik wil ze gaan omhakken. Zou jij misschien die pics ff wil bekijken. Misschien zit ik er naast en moet ik nog ff wachten. In ieder geval bedankt weer. arigato !!!

Comment

En Krasi gaat weer los, succes met de nieuwe ronde kerel! Goed begin is het halve werk!
                        Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                        done

Comment

Ben je topic aan het lezen... Mooi spul heb je, ben erg benieuwd!
                          heb wel vraagje ik lees "De Tensiometers heb ik opnieuw ingeweekt, licht opgeschuurd en gereset in water". Waarom schuur je deze op?

Comment

Balen van die mannen, las dat nu pas... Hopelijk deze ronde meer geluk! Ik ga weer zitten..
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ronson, haha ik zal ze een door de roerbak doen, al lekker aan het knippen?

Bacos, true story, thanks.

Janssen, dank je, door het ligt opschuren kan je de zuigspanning weer herstellen, de keramische meetkop kan beslagen raken met vuil e.d.

El Plantos, thanks man, we gaan er weer voor.

Comment

Vanavond komen een paar maatjes (ex-kwekertjes) langs dus ik denk dat het een bloedbad gaat worden hierro . Zal Maandag wel een rapportje doen.
                                Gaat het bij jouw ook nog voorspoedig?

Comment

Bezig...
                                X