Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

Ja, ik heb gisteren getopt, toch maar, ik wil zoveel mogelijk ruimte vullen.
    Knakken ga ik pas laat doen, dit soortje heeft een trage groei, pas op 12/12 schijnt ze de lucht in te gaan, dus strek-groei, dan is knakken ideaal.

Comment

Nou, eindelijk tijd voor een update zonder verlichting.

Ik heb ze zaterdag getopt, vanochtend bespoten met een neem/humuszuur/fulvozuur/aminozuur/kelp mix.
      2 dingen vallen op, de planten worden goed groen vanaf bovenin.

Het andere is dat de 2 reservisten harder groeien dan die in de smartpots staan, dit door een hogere ec in de smartpots dan in de kleine potjes waarin alleen lightmix zit en ze alleen water hebben gehad.
      Vanavond krijgen de DS alleen weer alleen water na een week van drinkverbod, wel om de dag de bovenlaag nat gemaakt.

Ik had al gelezen dat de DS trage groeiers waren op 18/6, ik hoop eigenlijk met een week op 12/12 om te kunnen schakelen.

DSC00539.jpgDSC00540.jpg

De reserve.

DSC00541.jpgDSC00542.jpg

M`n peperplantje.

DSC00543.jpg

Comment

misschien toch maar een weekje langer want zo ga je je tent niet vol krijgen

Comment

Leuk man, die peperplant, ziet er mooi uit!
          Bij mij zijn de pepers nu bijna allemaal boven Jan. Gaat niet zo snel, dus laat ze voorlopig nog in de propagator staan...

Comment

Cookaap, ik bekijk het per week, ik dacht vorige ronde met de Uruzghani Kush hetzelfde, de tent werd toen veel te vol.

Janssen, het is een zeer hete Surinaamse pepersoort, Ajoema, yummie.

Comment

Dat tentje komt wel vol makker.
              Ga je weer hetzelfde toepassen als je vorige ronde?

Keep on the green stuff
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Berry, thanks mate, ik ga wat later in de grow knakken, deze strain gaat goed met croppen om, maar reageert ook snel met vertakkingen las ik op een USA forum, dus ik hou het rustig.

Comment

yes ik zit er ook weer klaar voor haha come on krasi laat die tent maar knallen

Comment

Bro, ik kom ook even buurten hier op JD. Ze hadden het een beetje zwaar in het begin maar ze trekken zich er goed doorheen. En ach, die bladeren pluk je er straks toch af.

Ik had trouwens ook een Royal dwarf peper in die 15 liter smartpot die ik over had van het niet ontkiemen van dat ene zaadje met buffertabs. Dat gaat echt mega man!

Gr,
                    Donnie

Comment

Gaat weer lekker in dat tentje van je Krasi Hahaha de reserve spelers proberen zich in de basis te vechten zie ik ook. Dat worden weer zware beslissingen de komende dagen. Maar als een goed bondscoach kan jij wel met die druk omgaan denk ik.

Hey Donnie, leuk je hier tegen te komen man. Ga je ook en topicje hier openen van die Paarse raketten van je? Denk dat die wel goed ontvangen gaan worden hierro

Comment

Zien er mooi uit, en die gaan echt wel je tent vol krijgen hoor....tenzij je alleen hoofdtoppen wil oogsten

Ben erg benieuwd hoe de reserve plantjes het gaan doen....

Comment

Als ze nu langzaam groeien gaan ze straks vast heel hard bloeien Krasi Komt vanzelf wel. Ze zien er prima uit dusver.
                          Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                          done

Comment

Gizmo, haha thanks, pas op ontploffingsgevaar

Donnie, hi gab, jij ook hier, info is overal op het net de bladeren worden allemaal knalgroen nu, ik wil de potten vanaf nu wat natter gaan houden.
                            Ik ben benieuwd wat de peper gaat doen, deze krijgt dezelfde voeding als de DS.
                            Hoe zit dat met het bloeicyclus van een peperplant, weet jij dat?

Ronson, haha ja man, ik zit eraan te denken om de reserves te laten staan, kijken wat ze gaan doen in de kleine plastic potten tussen de big smartpots.
                            Ik kan ze altijd nog weghalen.

CannaRebel, daar ben ik dus ook benieuwd naar, vandaar dat ik ze voorlopig laat staan, hoofdtoppen gaat niet meer, ze zijn reeds getopt allemaal, om toch wat breedte te verkrijgen, de aankomende week verwacht ik veel ontwikkelingen te zien.
                            De tent komt hoe dan ook wel vol.

Bacos, dat is een mooie gedachte, wat ik aan info over de plant heb weten te vergaren is dat ze eenmaal op 12/12 zeer vlug gaat ontwikkelen, dwz groeiontwikkeling, daarom ben ik voorzichtig met het aantal weken voorgroei.
                            Vrijdag zal ik weer een paar foto`s droppen, kijken of de nieuwe getopte groeischeten zich dan al hebben herpakt.

Comment

Staan er mooi groen bij, hopelijk is dan de ellende van vorige ronde snel vergeten! Duidelijk te zien dat je goed weet waar je mee bezig bent, en het niet je eerste kweek ooit is! Ga zo door!
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

El Plantos, thanks, ze worden iig steeds groener, aan het begin hadden ze het niet gemakkelijk.
                                Ik heb al wel wat ervaring maar dat is geen garantie voor een goed resultaat, het gaat niet altijd van een leien dakje.
                                Ik heb ook wel tegenslagen gekend door de jaren, daar leer je van.

Weer wat foto`s geschoten, de groei komt er nu mooi in, al hebben ze nog niet voldoende volume om zondag al te switchen.
                                Dus kijken we weer een paar dagen vooruit.

De 2 reserven gaan meer drinken, en door een tijdschakelfoutje hebben ze 1 dag geen donkerperiode gehad, waardoor ze meer dorst kregen en niet genoeg vocht voorhanden was.
                                Dat heeft ze een klap gegeven, ze werden van lichter van kleur en kregen wat gele bladeren onderin.
                                Na een goede plensbeurt met voeding knapte ze alweer wat op.

De vast opstelling gaat steeds beter, ze krijgen die diepgroene bladeren en groeien.
                                Gisteren hebben ze allen water met wat orga poeder groeimix gehad.
                                Ik heb de lampen iets hoger gehangen, ze kregen wat kanoblad.

Foto`s van zojuist.

DSC00547.jpgDSC00545.jpg

De grootste en de kleinste.

DSC00546.jpgDSC00544.jpg

Comment

Bezig...
                                X