Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG nazomer thriller.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AMG nazomer thriller.

gelukkig weet je waarom je gele bladeren hebt dus het is geen nood. Ze groeien idd niet heel snel.

Dit soortje stelt je geduld op de proef krasi, dat ben jij volgens mij niet gewend

Comment

Mooi weer Krasi. Klein vraagje, hoe vul jij je potten af. Aangezien ik ook met het pakketje van Sannie gaat werken. Er staat op de handleiding 5 gr per pot (11,6ltr) 1 gram bij de wortels. dat is me duidelijk. Maar dan staat er die resterende 4 gram door je medium mengen. Meng jij die 4 gr micorhizzaaas homogeen door je grond heen of schep je wat grond in om daar wat micors over te strooien enz. enz. Dan heb ik 2 buffertabs per pot. Moeten die iets naar de zijkanten in de potten ivm de penwortels. Goed hoop vragen weer. Ik heb het maar ff bij 2 gelaten. Trouwens mijn volgende ronde is bepaald en wordt door Spliff Seeds zelf gesponsord, gisteren 10 gefem. zaden Sweet n Sours van ze ontvangen. Relax..

Comment

Die gaan de goeie kant op krasi.
        En geduld is een schone zaak toch.
        Hou ze zo mooi groei makker.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Die hebben het weer naar hun zin zo te zien, en dat gele dat trekt wel weer bij met die poeders van je

Zou ook weer niet te lang wachten met omschakelen anders heb je straks het zelfde als de vorige keer......en dicht blader dak

Comment

Cookaap, hehe ik ben eigenlijk een hazekweker, sativa`s en sativa dominanten, vreemd genoeg kweek in nu al 2 ronden achter elkaar indica`s, het kwam nu eenmaal zo uit, en sativa`s zijn uitbundige groeiers zoals je weet.
            Toch is het wel weer een extra ervaring en ik vind ze trouwens wel lekkerder om te roken, het gevoel dan.

Ronson, je mag me gerust van alles vragen hoor, no probz.
            Ik heb lang Sannie`s way gekweekt, met succes, foolproof kweken, iedereen kan het, zolang je de instructies volgt.
            De buffertabs in de pot steken zoals je zegt, niet te ver naar de buitenkant en met de Myco`s idd 4 gram door je aarde mengen per 11ltr pot de rest bij het aanplanten in het plantgat.
            Spliff timmert lekker aan de weg, goed bezig die jongens, succes met je nieuwe ronde.

Berry, thanks, ongeduld is 1 van m`n zwakheden, toch zie ik het wel goed komen hier, ze worden steeds groter, groener en sterker.

CannaRebel, ik ga het nu per dag bekijken, als ze allemaal even groot waren als de grootste dan had ik zondag geswitched, ik probeer iig een jungle te voorkomen deze keer.

Comment

Dank je, daar zat ik ff mee in me haren met die resterende 4 gr. Duidelijk. Ja tof he, kreeg van de week een PM van ze. Moest er wel iets voor doen natuurlijk, maar he voor freebies in de vorm van zaden doe ik veel. Niet alles natuurlijk. Maar was wel aangenaam verrast.

Comment

He Krasi!

Die tegenslagen ga ik straks vast ook krijgen... zou het tof vinden als je mij een beetje wilt gaan volgen en vooral van advies voorzien! Kan jou ervaring vast goed gebruiken... Bedankt alvast!!

P.s.: kweekverslag is alvast geopend ;-p

Groet El Plantos
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Dat trekt wel weer bij joh tis nog vroeg stadium immers, plantje is sterk zat om die lichte bladeren nog donkergroen te krijgen Krasi, niks mis mee dus Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent loopt wel weer los !
                  Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                  done

Comment

Ronson, cadeautjes zijn altijd leuk.

El Plantos, het wachten is op beeldmateriaal in je topic, je zal hulp genoeg krijgen op JD, ik zal het ook in de gaten houden.

Bacos, daar ga ik van uit, ik maak me geen zorgen, thanks for the big up.

Comment

Thanks mate, I appreciate!

Comment

goed bezig m8 zien er mooi groen uit probeer te houden zo.deze ronde gaat goed komen ik voel het.

grt vapo

Comment

El Plantos, dat is de kracht van JD.

Vapoman, thanks kerel, ik heb ze niet geheel per ongeluk toch gefimmed ipv getopt (de meesten) vandaar een nog tragere groei de afgelopen dagen, ze beginnen zich te herpakken en maken mooie vertakkingen aan, ze zijn ook behoorlijk gedrongen.
                          Ik heb wat blad naar beden geduwd om zo de nieuwe kelken van meer licht te voorzien zodat deze zich maximaal gaan ontwikkelen.
                          Woensdag staat nu in de planning als switch dag, maar dat is slechts hypothetisch.

Comment

Ja JD is idd een fantastisch en verslavend forum, al heel wat uurtjes doorgebracht en veel van geleerd...

Ben benieuwd of je fim meer gaat opleveren dan planten die getopt zijn! Lijkt me leuk het verschil te zien!

Greetz El Plantos

Comment

El Plantos, dat is idd wel interessant om te bekijken aan het einde.

Topic:

Fototijd!!!

Er komt wat schot in de zaak, en het is waar dat het fimmen meer toppen bovenin garandeert, dit heb ik eigenlijk gedaan om iets minder te hoeven knakken.
                              Met sativa`s heb ik daar gewoon meer vertrouwen in.

Er zijn er nog 2 die ik iets groter wil hebben wil hebben en daarom zet ik de klok woensdag pas om.
                              Ik heb net alle planten van neem, kelp, humus/fulvine/amozuur voorzien in de vorm van een frisse douche.

Vanavond krijgen de big pots plain water, de kleine potjes ga ik nu om de dag van Bac bio groei voorzien, zij lusten meer voeding doordat zij minder medium voor handen hebben en vaker drinken.

DSC00550.jpgDSC00551.jpgDSC00552.jpgDSC00553.jpgDSC00554.jpgDSC00555.jpg

Comment

Gaat goed hier,mooie groene dames op de foto`s.
                                Kom op met die voeding

Comment

Bezig...
                                X