Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek 10x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek 10x white widow

heb een kleine update. 3 plantjes hebben het niet zo naar de zin ze hangen en bovenop worden ze lichtgroen.
    in eerste instantie had ik het idee dat ze dorst hadden ik had goed naar ondere gespit en alles was vrij droog. dus had ze 250 ml water gegeven. na een dag hielp dat niet en kon dus niks anders zijn dat ze dan toch te nat stonden gister dus maar 40 ml water gegeven. en vandaag ook maar een heel klein beetje. wat mijn verder opvalt is dat het lijkt alsof ze niet echt groeien ( weinig nieuw blad aanmaken ) 4 maken er een heleboel bij en de rest is wat matig. als ik andere kweekverslagen volg dan zie ik na 3 weken (indica )groei toch veel grotere blad en planten in het geheel. waar kan het bij mijn liggen. gebruik een 400 hpi dus dat zou geen probleem moeten geven. en als het dan toch zo lang moet voorgroeien is het dan niet beter om de volgende ronde tl gaan te gebruiken
    als het net zo lang duurt. ben voor de rest niet ongeduldig hoor
    ik heb bij de praxis een ph meter voor de aarde gekocht echter geeft deze niks aan als ik ze in de potten steek me gewone huiskamer planten geeft deze wel de ph aan. daar is de aarde echter wel wat vochtiger.
    verder zijn volgends mijn de beestjes weg door de canna cure thnx shakeiteasy. maar ook de geur van de planten. voordat ik ze behandelt had roken ze al behoorlijk maar als je er nu vlak boven hangt ruikt het veel minder.
    uiteraard ook weer wat foto's voor de reactie's

groetjes

20130828_213220.jpg20130828_213225.jpg20130828_213228.jpg20130828_213322.jpg20130828_213327.jpg20130828_213330.jpg20130828_213341.jpg20130828_213346.jpg20130828_213352.jpg20130828_213401.jpg

Comment

goedenavond alle,

ben een weekje ertussen uit geweest plantjes zijn hard gegroeid maar niet zonder slag of stoot. bladeren krullen en staan bol. wat puntjes zijn verbrand. ( je zou denken aan overvoeding maar heb zo ook al meerdere dagen geen voeding gegeven ) hou me aan de voedingslijn van plagron. de lamp hangt niet te laag en de temperatuur is rond de 27 graden. gaf ze steeds rond de 150 a 200 ml water dit heb ik sinds vanavond verhoogd naar een halve liter omdat nu de bladeren helemaal naar beneden gingen hangen. en ik even niet weet wat me plant wil. de plantjes staan nu sinds dinsdag op 12/12 geschakeld
      heb al een paar weken last van 1 soort beesje. krengen zijn naar 5 behandelingen nog steeds niet dood zag vanavond wederom zo een mormel lopen. heb de bladeren 2x behandelt met cannacure en 3 x met pokon bio insectenspray. dit laatste zou helpen tegen trips, luizen en witte vlieg... niet dus. had ondertussen wel bayer PYRETHRUM en bayer EXACT in huis gehaald. nu is de vraag aan jullie welke ik voor morgenochtend het beste kan gebruiken. bekijk de foto's en vertel maar wat jullie denken. foto's zijn helaas met de hps aan gemaakt

20130909_200420.jpg20130909_200732.jpg20130909_200746.jpg20130909_201010.jpg20130909_203006.jpg

Comment

Kun je niet eerst kijken of het probleem biologisch te bestrijden valt? Heb je een foto van de beestjes?

Comment

Had er een andere topic over gemaakt. Kwam tot de conclusie dat het trips zijn. Cannacure en pokon zijn bio producten die niet werken. Heb 500 ml water aangemaakt met pyrethrum en ga dat er morgen op spuiten! ! Hopelijk ben ik er dan voorgoed vanaf

Comment

Volgens mij hebben ze ook wat droog gestaan, en staan ze dat nog steeds, vandaar de verbrande bladpunten.
            Wanneer je aarde te droog komt te staan loopt de EC op.

Comment

hier weer een update van hoe het erbij staat. ze staan nu 15 dagen in bloei en sinds 7 dagen bloeiverschijnsels.
              dames krijgen nu geen power roots en enzyme meer. ben ook gelijk begonnen met terra bloom na het overschakelen van de lamp. langzaam aan begin ik ook steeds meer dode trips te zien op me blad ( helaas ook nog steeds levende ) heb een microscoop aangeschaft en daar kan je heel duidelijk zien wat voor beestje het is.

20130917_194514.jpg20130917_194519.jpg20130917_194534.jpg20130917_194540.jpg20130917_194544.jpg20130917_194554.jpg

Comment

Plantjes zien er lekker gezond uit. Mooi voor een eerste kweek.

Veel succes nog!
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Je bent positiever dan ik
                  Had met me stomme kop maandag veels te veel voeding meegegeven vraag me niet waarom maar geloof 4x zo veel.
                  Spoelen was geen optie. ( moest ik ze 1 voor 1 naar beneden meenemen kan het boven niet doen namelijk.) heb ze dus nu 3 dagen alleen afgezuurd water gegeven en wil dit tot zondag doen )De schade lijkt mee tevallen maar niet te vermijden hier en daar wat gele punt jes enzo.
                  Dus ben blij dat je zegt dat ze er goed uit zien. Ga niet nog zo een fout maken

Comment

hey man ben ook aan men eerste kweek ooit bezig,je planten zien er goed uit naar mijn mening in ieder geval groter dan die van mij.
                    heb 3weken groei gedaan en zondag zit ik in de 4de week bloei. succes met je kweek!
                    HOBBY GROWER

Comment

Je dames staan er keurig groen bij, als mij dat straks ook lukt teken ik er direct voor! Ik zou zeggen ga zo door!

Groet El Plantos
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Hallo snijder, toppen beginnen al lekker aan te zwellen, ziet er goed uit... mooie planten!

Kut van die thrips... Hopen dat ze je planten niet te veel aantasten. Behandel je alleen de bladeren of ook de grond?

Advies kan ik je helaas niet geven maar ik wens je veel succes!

Grtz

Comment

Bedankt shakeiteasy. Denk dat de andere lezers het ook niet meer weten. Krijg weinig reactie.
                          Ben maar even gestopt met voeding geven want bladeren worden in rap tempo geel.
                          En ja dr aarde heb ik ook ieder keer zeiknat gespoten met gif. Sinds vandaag heb ik nu vliegende beestjes erbij die grijs zijn. Morge maar even opzoeken wat dat nu weer voor ellende is. Buiten het krullen en vergelen van me blad doen de toppe het wel ok.

Comment

bestel eens killertjes voor je trips
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Zoals?? Alles wat ik tot nu tot gespoten heb wss tegen thripss

Comment

Bezig...
                              X