Hallo welkome in mijn verslag 4 x mazar de opstelling die ik in deze kweek gebruik is
Mammoth darkroom 120
g tools fancontroller 2 x 600 watt
softbox 700 kuub afzuiger
softbox inlaat 500 kuub
Can light filter vernieuwde versie
Gavita pro 600 watt
schakel kast davin
smart pot 4 x 26 liter
clip on fan nog een fan
termo hygro meter
Sonoconnect geisoleerde slang
gativa light hanger
Als medium gebruik ik bad mix van plagron bio aarde als voeding gebruik ik bac bio.
Door de aarde heb ik ongeveeer 75 gram perfect start toegevoegt per pot ook zit er 5 gram mycorrhiza schimmels
4 gram door de pot 1 gram dicht tegen de wortels dit heb ik een week voor het planten gedaan ingewaterd met sannie,s bacto en het boden leven even op gang laten komen na 5 dagen heb ik de kleintjes geplant.
hier alvast een paar fotos vanavond als de lamp weer aan is zal ik nog wat foto,s maken.
004.jpg010.jpg
groeten mediwiet
Mammoth darkroom 120
g tools fancontroller 2 x 600 watt
softbox 700 kuub afzuiger
softbox inlaat 500 kuub
Can light filter vernieuwde versie
Gavita pro 600 watt
schakel kast davin
smart pot 4 x 26 liter
clip on fan nog een fan
termo hygro meter
Sonoconnect geisoleerde slang
gativa light hanger
Als medium gebruik ik bad mix van plagron bio aarde als voeding gebruik ik bac bio.
Door de aarde heb ik ongeveeer 75 gram perfect start toegevoegt per pot ook zit er 5 gram mycorrhiza schimmels
4 gram door de pot 1 gram dicht tegen de wortels dit heb ik een week voor het planten gedaan ingewaterd met sannie,s bacto en het boden leven even op gang laten komen na 5 dagen heb ik de kleintjes geplant.
hier alvast een paar fotos vanavond als de lamp weer aan is zal ik nog wat foto,s maken.
004.jpg010.jpg
groeten mediwiet
Comment