Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x mazar gavita pro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4 x mazar gavita pro

Korting op 420shop
    Hallo welkome in mijn verslag 4 x mazar de opstelling die ik in deze kweek gebruik is

Mammoth darkroom 120

g tools fancontroller 2 x 600 watt

softbox 700 kuub afzuiger

softbox inlaat 500 kuub

Can light filter vernieuwde versie

Gavita pro 600 watt

schakel kast davin

smart pot 4 x 26 liter

clip on fan nog een fan

termo hygro meter

Sonoconnect geisoleerde slang

gativa light hanger

Als medium gebruik ik bad mix van plagron bio aarde als voeding gebruik ik bac bio.

Door de aarde heb ik ongeveeer 75 gram perfect start toegevoegt per pot ook zit er 5 gram mycorrhiza schimmels
    4 gram door de pot 1 gram dicht tegen de wortels dit heb ik een week voor het planten gedaan ingewaterd met sannie,s bacto en het boden leven even op gang laten komen na 5 dagen heb ik de kleintjes geplant.

hier alvast een paar fotos vanavond als de lamp weer aan is zal ik nog wat foto,s maken.

004.jpg010.jpg

groeten mediwiet

Re: 4 x mazar gavita pro

mooie plantje mediwiet kga u volgen greets

ik werk ook met smartpot binnen en buiten
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Staan ze al op 12/12?

Comment

Leuke setup!! Ga straks ook met smart pots kweken! Alleen nog ff kijken waar je die goedkoop kunt bestellen... Iemand tips? Thanks!!
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

djw4 dank je leuk dat je meekijkt dit is de eerste keer dat ik met smart pots kweek maar tot nu toe bevalt het prima !

krasi ze staan nog niet op 12/12 ik was van plan ze eerst nog te toppen en over een paar dagen op 12/12 en hoop het mooi vol te krijgen.

thanx guerillaboy dit is ook mijn eerste keer met smartpots volgens mij scheelt het niet zoveel in prijs ik heb ze zelf van greensell.

groeten medi

Comment

Thanks, dan ga ik ze daar bestellen samen met wat ok nu nog mis voor mijn te bouwen kweekkast!! Veel succes in ieder geval!

Comment

succes deze run alleen rustig aan met voeding en water

Comment

hee vapoman dankjewel heb deze ronde enkel nog kraanwater gegeven nog niks aan voeding.

ik zit nog te wachten tot mijn tensio meters binnen zijn bij de growshop hadden ze nog niet op voorraad zo kan ik de watergift beter in de hand houden voeding heb ik nog helemaal niet gegeven in de bloei zal ik rustig gaan bijvoeden als de plant er om vraagt.

groeten medi

Comment

Die mogen na het toppen nog wel een weekje of langer groeien denk ik, anders hou je een hoop ruimte over in de tent.

Wat voor lamp heb je in de Gavita ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dank u QnQ ik ga ze vanavond toppen en dan kijk ik het nog een paar daagjes aan de tent moet nartuurlijk wel aardig vol komen

volgens mij werd deze geleverd met Phillips GreenPower 600W al heb ik er niet eens goed op gelet ik ga het nog eens even nakijken.

groeten mediwiet

Comment

Toffe set up hoor maar heb wel een vraagje.. zie dat je op 1200 watt 700 kuub afzuigt.
                      Hoe houd je de temperatuur dan onder controle met de afgelopen hete dagen??

Comment

thanx spacefrog het is maar 1 lamp van 600 watt heb idd 700 kub afzuiger en een 500 inblaas de kamer waar in de inblaas lucht uit haal hou ik goed koel heb geen erge problemen gehad met de temp

gr mediwiet

Comment

Ziet er goed uit.Mooie opbouw.Gaan we het rookstoeleke bijzetten,succes

Comment

Wel grappig, je hebt bijna de zelfde setup als die ik klaar heb liggen om straks mee te gaan draaien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mediwiet View Post
                              thanx spacefrog het is maar 1 lamp van 600 watt heb idd 700 kub afzuiger en een 500 inblaas de kamer waar in de inblaas lucht uit haal hou ik goed koel heb geen erge problemen gehad met de temp

gr mediwiet
                              Mijn fout ik dacht te lezen 2 x 600 watt maar dat gaat om je controller

Comment

Bezig...
                              X