Hoi,
mijn tweede kweek, eerste kweekverslag.
vorige kweek weet ik nog niet wat de resultaten zullen zijn. Ligt nog te drogen. Ben wel bang voor tegenvallend resultaat, de laatste weken was midden in de hitte van afgelopen weken. Was geen houden meer aan, voor het eerst dat ik de temperatuur niet meer onder controle had en dat in de meest kritische weken. We zullen zien en weer wat geleerd.
Opstelling:
600 watt hps
12 planten, 18 liter potten
dit op 1,2 meter2
blumat tensiometer
Inlaat 500m3
uitlaat 1500m3
filter 2000m3
Ik heb een afzonderlijke groei en bloei ruimte. De groei ruimte gebruik ik ook om te drogen.
groei ruimte heeft eigen afzuiging 500m3 met filter 750m3. Met 400 watt HPI.
zoals ik net aangaf, vorige ronde is aan het drogen. Dit kweekverslag zal ik je groei en eerste week bloei schuldig moeten blijven. Zitten nu in tweede week bloei.
Zaadjes zijn 10 dagen gekiemd, daarna 2 weken in de groei.
met ongeveer 15cm zijn ze naar de bloei gegaan.
Vorige kweek was op allmix, deze keer probeer ik de lightmix (scheelt toch weer de helft in de aankoop) van BioBizz. Tevens maak ik gebruik van de BioBizz voedingslijn. Waarbij ik de Bloom afwissel met Canna Terra Flores. De laatste 3 weken werk ik met Bloombastic van Atami.
dit zou toch iets moois moeten worden
Ik lees trouwens weinig over de Blond Bud, iemand ervaring mee?
Hoor graag jullie tips en hoop dat jullie het leuk vinden om mee te kijken.
gr. J
mijn tweede kweek, eerste kweekverslag.
vorige kweek weet ik nog niet wat de resultaten zullen zijn. Ligt nog te drogen. Ben wel bang voor tegenvallend resultaat, de laatste weken was midden in de hitte van afgelopen weken. Was geen houden meer aan, voor het eerst dat ik de temperatuur niet meer onder controle had en dat in de meest kritische weken. We zullen zien en weer wat geleerd.
Opstelling:
600 watt hps
12 planten, 18 liter potten
dit op 1,2 meter2
blumat tensiometer
Inlaat 500m3
uitlaat 1500m3
filter 2000m3
Ik heb een afzonderlijke groei en bloei ruimte. De groei ruimte gebruik ik ook om te drogen.
groei ruimte heeft eigen afzuiging 500m3 met filter 750m3. Met 400 watt HPI.
zoals ik net aangaf, vorige ronde is aan het drogen. Dit kweekverslag zal ik je groei en eerste week bloei schuldig moeten blijven. Zitten nu in tweede week bloei.
Zaadjes zijn 10 dagen gekiemd, daarna 2 weken in de groei.
met ongeveer 15cm zijn ze naar de bloei gegaan.
Vorige kweek was op allmix, deze keer probeer ik de lightmix (scheelt toch weer de helft in de aankoop) van BioBizz. Tevens maak ik gebruik van de BioBizz voedingslijn. Waarbij ik de Bloom afwissel met Canna Terra Flores. De laatste 3 weken werk ik met Bloombastic van Atami.
dit zou toch iets moois moeten worden
Ik lees trouwens weinig over de Blond Bud, iemand ervaring mee?
Hoor graag jullie tips en hoop dat jullie het leuk vinden om mee te kijken.
gr. J
Comment