Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hier gaan we dan de noobie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hier gaan we dan de noobie

    Korting op 420shop
    Het is me eindelijk gelukt me eerste plantje Ik zou graag tips willen hebben om deze groot te brengen.
    Ik heb voor de rest nog geen apparatuur.Ik doe het met een kleine kas die bij het raam staat.Nu heb ik al gelezen dat ze onwijs hoog zullen worden als ik ze daar laat staan.
    Maar ik zoek gewoon een staande lamp aangezien ik nog geen tent wil kopen en andere duren spullen.Dit is omdat mocht het falen dat ik niet meteen een gods vermogen kwijt ben.
    Mocht dit lukken dan komen die spullen er wel. Als er iemand een lamp weet die je gewoon staand kan neerzetten hoor ik het graag.
    Zo ziet het er nu uit.


    #2
    Re: Hier gaan we dan de noobie

    Als je er zo min mogelijk aan wilt uit geven kan je die het best gewoon buiten zetten... Al begint het wel wat laat te worden denk ik?
    Als je het binnen wilt doen, dan ga je toch iets van materiaal moeten aanschaffen. Anders is de kans van falen groter.
    Denk ik toch..


    grts
    -

    Comment


      #3
      Re: Hier gaan we dan de noobie

      Jups Buiten zetten, en een andere pot kiezen.

      Buiten kan nog wel lukken, maar het is nu echt wel de limiet hoor.
      Tegen het onmogelijke aan, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #4
        Re: Hier gaan we dan de noobie

        Denk dat je voor buiten haast te laat bent.... met de kans op toprot die steeds groter gaat worden als de dagen straks natter zullen worden. Ga voor binnenkweek of wacht tot volgend jaar is mijn advies! Succes!!
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment


          #5
          Re: Hier gaan we dan de noobie

          Ah thanks jongens ja ik heb een kleine kas dus. Alleen ik zoek het liefst een bureau lamp met zon warmte lamp erin alleen ik kan nergens de juiste vinden. Ieman een idee?

          Comment


            #6
            Re: Hier gaan we dan de noobie

            Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
            Als je er zo min mogelijk aan wilt uit geven kan je die het best gewoon buiten zetten... Al begint het wel wat laat te worden denk ik?
            Als je het binnen wilt doen, dan ga je toch iets van materiaal moeten aanschaffen. Anders is de kans van falen groter.
            Denk ik toch..


            grts
            Kijk met deze jongen ben ik het dus totaal eens.
            Hij begrijpt het tenminste, ook Guerillaboy geef ik gelijk, het is laat, maar toch niet onmogelijk.
            Voor de binnenteelt heb je een aantal dingen nodig die je eerst dient aan te schaffen.
            Speur hier eens en lees.
            Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!


            Met een warmte lamp of een gewone gloeilamp bereik je helemaal niets, noppes, nada

            Jouw enige optie, als je niet wil investeren, is buiten zetten. in de tuin, op het balkon, dakterras, dakgoot in het bos, weiland overal, maar niet binnnen.
            Kans op slagen is gewoon veel te klein.
            Last edited by Escargot; 8 August 2013, 16:51.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #7
              Re: Hier gaan we dan de noobie

              Kijk ik wil geen 600 euro uitgeven ik ben zeker wel bereid om tot 150 euro te gaan.Maar ik zoek gewoon een lamp die ik in me washok kan zetten dus het liefstr een bureau lamp.Maar is dat dus mogelijk of raden jullie dat af ? Ik zie bijna overal tlbalken

              Comment


                #8
                Re: Hier gaan we dan de noobie

                Kijk anders even bij de microkweekruimtes http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ekruimte-Micro daar zijn vaak kweekruimtes waar je niet zo'n groot budget voor nodig hebt, als je je washok vol wil gooien is 150 inderdaad te krap.
                Ik zeg ook naar buiten met die plant, tot je iets beters hebt iig.

                Comment


                  #9
                  Re: Hier gaan we dan de noobie

                  Ik heb 190 gegeven aan mijn kweek kast.. all inclusive...

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
                  -

                  Comment


                    #10
                    Re: Hier gaan we dan de noobie

                    Lovis zou jij kunnen neerzetten wat je heb gehaald kastje zelf bouwen komt wel goed.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hier gaan we dan de noobie

                      en pot vullen tot aan de rand .. of zei iemand dit al .. las het snel dus jah

                      Comment


                        #12
                        Re: Hier gaan we dan de noobie

                        Mendill, ik heb er en post over gemaakt in de micro afdeling. Kijk daar maar, en als je vragen hebt mag je altijd en pm sturen
                        Het kan zelfs goedkoper gedaan worden denk ik, als je hier en daar goed zoekt.

                        Groeten
                        -

                        Comment

                        Bezig...
                        X