Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer kweken !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste keer kweken !

    Guzzie Trek je niks aan van cannarebel Natalie vond het niet erg hoor
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Eerste keer kweken !

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Guzzie Trek je niks aan van cannarebel Natalie vond het niet erg hoor
      Haha dat was ook niet mijn eerste zorg hoor

      Comment


        #18
        Re: Eerste keer kweken !

        Die reptiel-lamp zou ik misschien veranderen. Mercury vapor lampen zijn echt niet geschikt om onder te kweken. Plantjes houden van licht dat in golflengte tussen de 400 t.em. 500nm en 600 t.e.m 700nm. Volgend plaatje toont aan dat er van dit licht waar plantjes van houden niet zo veel aandeel in zit. Er zit redelijk wat violet in, waar ze wel van houden, maar veel te veel groen en UV licht.
        Mercury_Vapour_Lamp_Spectrum.jpg

        Die warmtebron zendt veel infrarood uit. Zet die nooit aan als je plantjes slapen, dit zou hun nachtritme sterk kunnen verstoren.

        Mooie armatuur, dat wel Waar heb je die gekocht?
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment


          #19
          Re: Eerste keer kweken !

          Ik denk nu da echt alles uit de dierenwinkel komt heb men vriend van wie deze lampen komen aangesproken
          men heeft het bevestigt zo heeft die gelijk wat geld terug gegeven want deze lampen zijn veel goed koper ,
          Ga het nu hier is met probere of het lukt , anders als ik nieuw kweekje start ander lampe erin , de warmtebron ga
          eruit vliege ik moet al veel moeite doen om men kast ni te warm te Late worde dus die is totaal overbodig

          Maar nee hoor vind het totaal niet erg da je hier perongeluk je fotos plaatste er zijn erger dinge in het leve

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Hallo bombadil ,bedankt voor je interessante antwoord dan zal ik die 1 toch maar verandere,
          ik ga deze week nog tot in growshop rijde moet nog zand bijhalen ook ,
          dus dat komt goed uit
          groetjes Natallie
          Last edited by Natallie; 21 August 2013, 06:57.

          Comment

          Bezig...
          X