Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey peeps daar ben ik weer.Na lang zoeken gaan we achter 4 weken verhuizen.Mijn huur baas is een maat van me en tot mijn verbazing liepen we door het huis.Waar we bij de kelder uit kwamen.De bewoners waren op dat moment aanwezig,maar die gaan er nu uit.Maar om terug te komen op de kelder zij hij lachend.Onder in de kelder is een verwarming en een aansluiting voor de afzuiging op het riool.Kun je mooi je airbrush ruimte maken.Hahaha daarna liep hij naar de meterkast en zij,kijk een anologe meter hahaha niet dat ik met 3 lampen ga aftappen betaal gewoon netjes zoals ik nu ook doe.Maar terug te komen op mijn kweek ik ga nu wk 7 in en ik vind ze redelijk moet ik zeggen hier wat foto s
thx ik heb 3\4 getopt en gedieft en moet zeggen zien leuk uit hahaha.Maar next time i go profi haha mooi deldertje 3 bij 4 meter met verwarming aangesloten op huisverwarming .Dus daar draaien we s nachts en overdag met lampies uit verwarmingkje aan.Daar wil ik 3 x 600 en 27 x 15 liter smartpots
ik ga dit weekend verhuizen en dan ben ik er weer sorry druk druk pffffffff
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ps heb ze 2 wk eerder moeten omhakken inverband met voorcontrolle van woningbouw en dit huis was snel besproken dus update komt dit weekend alles ligt klaar voor te bouwen
Comment