Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gizmo s deel twee 14 x witsoort 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gizmo s deel twee 14 x witsoort 600 watt

Korting op 420shop
    Hey mensen
    Deze week of volgende week ga ik weer beginnen.Ik ga nu 14 x 12 literpotten gebruiken.
    Heb 20 stekken besteld en zoek de beste 14 uit om te kweken.Kast heb ik aangepast,bak leeggehaald en onderin 3 x 110 buis de kast in.In de buizen geb ik gaten geboord voor luchtcirculatie in het hele hok.doordat ze op de grond liggen komt frisse lucht van onder na boven zie foto s.Daarbij heb ik een airco gemaakt die ik hier gezien heb bij cookaap.Hij had hem ook ergens zien staan.Best een goed idee en nu vol op testen zonder dames.Gisteren getest zonder airco,en vandaag met airco .

Voeding gebruik ik nog steeds cannalijn
    ph - groei en bloei
    Groei en bloeimiddel
    Ryzothonic
    Enzymen
    Pk13/14
    Toppenbooster

Daarbij heb ik nieuwe grond gepakt voor de zekerheid.Nou zo snel mogelijk planten en gaan met het verslag hobby roy 2 005.jpghobby roy 2 006.jpghobby roy 2 007.jpghobby roy 2 008.jpghobby roy 2 009.jpghobby roy 2 010.jpghobby roy 2 011.jpghobby roy 2 012.jpghobby roy 2 013.jpghobby roy 2 014.jpghobby roy 2 015.jpghobby roy 2 016.jpghobby roy 2 017.jpghobby roy 2 018.jpghobby roy 2 019.jpghobby roy 2 020.jpghobby roy 2 022.jpghobby roy 2 023.jpgzo daar zijn ze dan en twee bijtenplantjes haha

Re: Gizmo s deel twee 14 x witsoort 600 watt

Leuk hok mede limburger. Maakt dat nou veel verschil, die "airco"?

Comment

Mooi, weer een nieuwe start! Ik ben benieuwd hoe de airco werkt.

Je hebt water in de bak zitten nu? en dan met koelelementjes erin.
      Ik denk dat het beter werkt als je een stuk of 6 compleet bevroren bijv cola flessen erin doet (tnx to bacos)

Als je radiator folie hebt kun je m ook nog isoleren!

Comment

Dat ga ik zeker nog doen ja omdat er licht door de kist na binne komt.En indd ga nu flessen er in gooien en morge testen .Thx to bacos en cookaap

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

spacefrog Ja met weinig ijs nu van 35,6 na 30 gr overdag morgen met veel ijs want je kunt het zelf maken haha

Comment

Succes weer Gizmo.

Comment

thanks krasi trouwens vorige ronde maar 2 ons helaas door warmte boven de 35 gr

Comment

Hey Cookaap dat ding werkt echt Heb gisteravond 5 bakjes met water gevuld.Die in de diepvries gedaan,heb de bak van airco gevuld met het ijs.Heb hem nu twee uur aan het draaien zonder airco 35,6 met het weer van vandaag 30 gr hier.Is het nu in de kast 29 gr.Daarbij heb ik vorige ronde overdag gedraaid.Nu ga ik van 9 s avonds tot 9 s morgens draaien.In verband met warme weer.Daarbij denk ik dat 4 flessen water bevroren ong 3 uur koelen.Ik heb 2 vriezers dus flesjes vullen maar zou ik zeggen.thx Cookaap en Bacos

Comment

Haha mooi man! Ik ga ook mn flessen invriezen straks want vandaag is het weer warm op zolder, door het warme weer.
                Sws moeten ze volgende week op zolder staan ivm geslachtstoning.

Mooi dat die werkt, en dat we je hebben kunnen helpen

Comment

draai jij overdag of s nachts dan en thx man super goedkope oplossing

Comment

ik draai overdags, dan kan ik het beter in de gaten houden en ff kijken af en toe

Comment

hoe krijg jij je warmte goed geregeld dan ik heb 1000m3 afzuiger maar kom nu niet onder de 32 gr moet ik dan meer ventilators in de kast zetten.Want vol open nog 32 gr

Comment

Als je luchtinvoer te warm is kun je afzuigen wat je wilt maar het word niet koeler!
                        Dus daarom is je airco zo handig.

Mijn flessen liggen nu ook in de vriezer.

Ik ga mijn plantjes zeer binnenkort (lees binnen 5 a 7 dagen) binnen zetten in de tent.
                        Dus nog geen problems.

Comment

Ik ga vanacht van 10 uur tot 10 uur proef draaien kijken wat dat doet.DIt schiet niet op met 32 gr en kijken of we s nachts gaan draaien.Deur dicht dus van buiten frisse lucht aantrekken als die 28 a 29 aan geeft.Ga ik s nachts draaien

Comment

Ik heb toch besloten om nu een 400 er in te hangen.Puur omdat het hok te klein is voor 600

Comment

Heb je al eens getest of het koeler blijft als je het eind van de buizen openmaakt, van je luchtinvoer, zodat je meer inlaat hebt ?
                              Je inlaat is erg klein natuurlijk. Als ik goed geteld heb zie ik 149 gaatjes in die buizen . Als je dat bij elkaar optelt is dat te klein als inlaat, als je met 500-1000m3 afzuigt.
                              Die "airco" is wel handig natuurlijk, daarmee kun je mooi de eerste paar uur coveren, als het nog wat warm is.
                              Ik had misschien geen parket gebruikt, omdat ik weleens een kweekje gezien heb waar dat niet goed ging.
                              't Is vaak verlijmd en als dat een beetje warm wordt weet je soms niet wat er gebeurt.
                              Misschien iets om in het achterhoofd te houden mocht je rare dingen zien.
                              Verder mooi hokkie, hoe groot is het dan ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X