Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

    Korting op 420shop
    Hallo luitjes !

    Na veel rondgekeken en gelezen te hebben op het forum en na jarenlang rookplezier leek het mij eens tijd om zelf eens een poging te wagen.

    OPSTELLING :

    Secr Jardin 240x120x200
    afzuiging Trinatec Silent Air 700M3
    Greenfilter 800M3
    2 pasieve intakes
    1 via airco unit die in een andere ruimte staat
    4 potten van grrot naar klein om te testen wat het effect is van de potten.
    2 x 600watt
    1 x 400watt

    TIJD:
    Eind mei stekjes gehaald van zaad
    10 Juni 4 potten de tent in gehesen

    2 weken groei

    VOEDING:
    B'Cuz A+ B
    Hortifit Topfocus

    MEDIUM :
    B'cuzz Janeco lightmix

    `Alles is al weken in volle gang

    Aangezien dit mijn eerste keer is zijn tips en kritiek zeer welkom !!!

    Ik zit nu in Bloeiweek 9 (zucht)
    Ik geef 2.2 Ec voeding elke 24 uur
    Water varieert van grote pot naar kleine pot .. ik heb ze nooit echt droog laten worden .

    Wat te doen ?? en hoe lang duurt het nog ??
    IMG_0473.jpgIMG_0474.jpgIMG_0475.jpgIMG_0476.jpgIMG_0477.jpgIMG_0478.jpgIMG_0479.jpgIMG_0480.jpgIMG_0481.jpgIMG_0482.jpgIMG_0483.jpgIMG_0484.jpgIMG_0485.jpgIMG_0486.jpgIMG_0487.jpgIMG_0488.jpgIMG_0489.jpgIMG_0490.jpgIMG_0491.jpgIMG_0492.jpgIMG_0493.jpgIMG_0494.jpgIMG_0495.jpgIMG_0496.jpgIMG_0497.jpg

    #2
    Re: Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

    Zoo das een mooie setup! En ook nog zoon groot veld van 4 JH's!

    Je bent tot nu toe goed bezig

    Ik zou alleen wel gaan dieven als ik jouw was.
    Dus zoek even op google "dieven" en ff goed inlezen, maar dat kan je wel als dit het resultaat is van je eerste keer.

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

      Hier zijn wat recenter fotos
      IMG_9273.jpgIMG_9274.jpgIMG_9275.jpgIMG_9276.jpgIMG_9277.jpgIMG_9278.jpgIMG_9279.jpgIMG_9280.jpgIMG_9281.jpgIMG_9282.jpgIMG_9283.jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Bedankt man !

      Complimentje is goed aangekomen Ik ga me direct ff informeren over dieven en dan ga ik ze vanavond een kleine diefbeurt geven
      Zalik ze nog voeding geven ?

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

        Kijk dat vind ik nou mooi, 4 planten volle tent.

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

          Trichonen beginnen bruin te worden.Als de topjes voor 70% bruine haartjes heeft zijn ze klaar.Deze zou ik nog een weekje laten staan en goed kijken met licht uit.Dan zie je hoe bruin ze zijn.Ben je al begonnen met spoelen afgezuurd water en geen voeding meer.Ziet er heerlijk vol en groen uit.Ik heb der niet veel op aan te merken.Alleen succes met knippen

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

            Hoeveel liter zijn de potten.

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

              40 liter + 35 liter + 25 Liter + 15 Liter

              Ik dacht ik ga gelijk ff experiimenteren bij mijn eerste kweek .. haha

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Hai Tx voor de tip .

              Ik heb gekeken met de loep en alles is nog helder wit en ze staan nog fier overeind .. de trichomen dan .
              Ik denk dat ik beter kan wachten tot deze tot 20 tot 50% beginnen te verkleuren ... toch ?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              40 liter + 35 liter + 25 Liter + 15 Liter

              Ik dacht ik ga gelijk ff experiimenteren bij mijn eerste kweek .. haha

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Tx ! Nu nog een vol droogrek

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer 4 x J Herer zaalingen in dr240wII tentje getopt en gescrogged

                Hai..

                even een update ... De dames groeien nog als kool en de trichs zijn nog helder en fris.... Volgens mij moeten ze nog wel ff...
                Ik heb fotos van de trichs kunnen nemen die zal ik morgen wel ff uploaden.
                Dus nog niet begonnen met spoelen en ik geef ze nog 2.2 ec voeding met co2 tabs...

                ben benieuwd hoe lang ik moet gaan knippen rn mag roken tering wat een leuke hobby

                Comment

                Bezig...
                X