Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!
Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!
hey berry kerel wat leuk bedacht,
deze ga ik volgen mooi hokje man echt top ben erg benieuwd
Volgend jaar wil ik buiten een scrogg doen in me tomaten kas.
kan ik mooi wat leren
Tnx gizmo en wamy, we gaan knalle met deze Mega Power Plant.
Omdat ik eigenlijk voor het eerst met plagron lightmix werk en niet echt goed weet of er iets van voeding inzit,
heb ik gisteren alvast een liter water met daarin een kwart voeding van METROP gemengd en de kleintjes al iets gegeven.
Gehehe, ze vinden het lekker hoor.
Om maar even te vergelijken met gisteren.
Hoi Berry, zo doe ik het ook, volgens mij is het niet veel soeps wat er in zit. Die Deense van mij
die naar de 15ltr. pot lightmix is gegaan geef ik gewoon de volle dosis HP terra, geen spoor te bekennen
van overvoeding. Dat vinden ze zeker lekker. Alleen met de Canna PK 13-14 heb ik niet zo'n
vooruitgang gezien of het zit tussen mn oren Mijn zegen heb je, gewoon doen!!! Laters weer makker
Leuk dat je meekijkt LR2 en inderdaad ze gaan echt hard, zeg maar MEGA hard.
Ik keek dus daarstraks toen de lamp aanging en de wortels kwamen er langs alle gaten uit.
Bij alle 2, 4 wortels eruit. Prachtig. Mega Power.
Dus nu was het ook tijd om ze in andere potten te zetten, ik wou nog even wachten, maar ach, ik heb vakantie.
12 liter potten, hydro korrels op de bodem en dan de plagron lightmix, goed bewaterd, en nog een liter water met METROP er door (kwart dosis van het schema). Ook gelijk een voedingsvat van 10 liter aangemaakt met Metrop (halve dosis van het schema). En de blumat geinstaleerd natuurlijk.
goedeavond.
leuk verslag weer berry!
zat je buitenverslag ook vaak aandachtig te lezen, nu helaas niet meer.
om even te reageren op nik
op mijn voedingslijn (aptus) geven ze aan het binnen 3 dagen te gebruiken.
zat zelf ook al te rekenen hoe ik dat ga doen . word lastig mixen als ik met kleine hoeveelheden ga werken .
gebruik niet zoveel water ivm weinig planten.
kan het veel kwaad als je gewoon 10 liter mixt en dit donker wegzet?
Comment