Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

Mooi gegroeid, hopelijk ben word je even goed verzorgt als hen , dan ben je snel weer beter
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Tnx manne voor de reacties.
      Ik zal straks eens een mooie update doen.

@ rebel. Fijn dat je meedenkt makker.
      Ik dacht ook dat ze wat vochtig stonden.
      Blumat wat terug gedraait, maar de volgende dag hingen ze slap.
      Dus toch maar weer terug gezet hoe het stond.
      We zullen wel zien. Blijven meedenken en kijken makker, dan komen we er wel.

Laters
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Daar zijn we dan met de nieuwe update,

Vandaag is het dag 26 groei voor de 2 Mega PPtjes.
        De lamp staat op 18/6, en dat blijft zo tot mijn net ongeveer voor 70% is gevuld,
        aangezien het een voor 90% indica plant is gaat het niet lang duren voordat de bloei erin schiet
        zodra de klok op 12/12 gaat. Meestal een week.
        Heel anders als bij sativa, die vaak een week of 4 nodig hebben om in bloei te schieten..

Ik heb ze beide vorige week zaterdag getopt bij de derde internodes.
        Het zijn echt hele compacte plantjes, vooral de rechtse, het is ook daarmee dat ik twijfel
        of scrogg wel een goeie keuze is voor dit soortje.

Mijn net hing oorspronkelijk op een afstand van 35 cm boven de potten,
        doordat de dames zo compact zijn en meer in de breedte groeien heb ik het net 10 cm verlaagd.
        Vol zal tie komen GVD.

Morgen kan ik al wel gaan beginnen met binden aan de linker kant, de rechter dame zit nog 2 cm onder het net.
        komt wel goed.

Nog steeds de halve dosis METROP volgens schema en ik zie nu toch al een beetje tekenen van overvoeding.
        We houden het in de gaten.

Wat kan ik nog vertellen..... de temp. is 27/28 graden met de lamp aan en 22/23 graden met de lamp uit.

Pfff............. Foto's dan maar.

009.JPG

003.JPG

006.JPG 007.JPG
        008.JPG

Nou dat was het wel weer zo'n beetje.
        Ik wou nog wel even iets kwijt over de geur, in de informatie van de Mega PP staat dat ze bijna geen geur afgeven.....

Ja dat is dus niet het geval hier in berry's kast, echte , zodra de kast open gaat komt de geur je al tegemoet.
        Niet dat ik dat erg vind maar toch. Ik denk dat elke plant wel een geur afgeeft toch.

Oke dit was het dan toch echt.

Laters manne van de goeie hobby.

sigpic

Comment

Netjes Berry, kan niets anders zeggen. Ze zien er super groen uit als je al overvoeding ziet dan is het vast nihil want ik zie het niet. Ach en de geur als het er niet zou zijn zou je het dan niet missen ? Ik wel

Op naar een groen veld!
          Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
          done

Comment

Als ze te slap hangen met 1 dag iets minder water dan krijgen ze te weinig water dan gaat het blad net zo staan....

Zou dan is proberen om iets meer te geven, dus 1 streepje verder dan nu op de blumat.....en dan even aankijken.

Comment

Ze komen alleszins niks te kort. Donkergroen tot en met! Dit wordt een superscrog! Succes verder!
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ik heb er mijn stoeltje ook bij gezet wil bij men volgende ook een acrog gaan doen met white russian
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Goed gevulde plantjes, met je net naar beneden kan je beginnen met scroggen... mooie actie
                  Gaat weer de ouwe kant op, daar gaan we weer vanuit (zie hem nog staan buiten autoww)
                  Stinkertje is altijd aanwezig, zeker binnenkweekDoe je best makker en knalle maar
                  Nog lekker aan de rook van de vorige oogst? Die van mij is al op, je weet wellaters weer
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Berry kan weer gaan binden! Top hoe ze er qua kleur bij staan; gezonde dames!!
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

hahahaha mooi hoor Berry, nu begrijp je waarom ik aangaf dat indica's echt heeeel
                      anders groeien, maar niet getreurd vriend ze zullen je nog verbazen. als ik trouwens
                      de hoogte van de rechter bekijk mag het net nog wel een stuk naar beneden. die andere
                      is alleen groter door de 2 uitschieters. ik zou hem erop kwakken en gelijk gaan binden.
                      maar goed.... wie ben ik he

en volgens mij mag je rechterplant iets meer vanuit de blumat krijgen. til je potten even op
                      om te voelen of ze veel in gewicht schelen. anders een kraantje 1 puntje verder open zetten.
                      het zou het verschil in groei kunnen zijn.

ze doen het wel weer uitstekend, kan niet anders zeggen. de indica's kan je het beste heel
                      strak erop binden. ze hebben veel kortere internode's dus je kan een dicht bloemenveld krijgen
                      als het allemaal goed gebonden is.

veel succes alvast.

Comment

Worden mooie dames.
                        Op naar een vol net.

Comment

Gaat lekker, neem die straks maar klaar!
                          Gaan voor dat dichte veld , lekker groen!
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Plantjes zien er super gezond uit.

Stoeltje staat klaar.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Tnx manne voor de reacties, dat is altijd fijn he.

@ rebel, is gebeurt makker, blumat weer wat beter afgesteld.
                              @ bramonius, toen jij je bericht poste, was ik mijn net net weer aan het verlagen, nog eens 5 cm.
                              dus het net hangt nu 20 cm boven de pot. en binden kunnen we.

We zijn vandaag aanbeland bij alweer dag 28 van de groei dus 4 weken boven nu die lekkere dames.
                              De temp. is zoals het altijd is, een mooie 28 graden tegenover 23 graden.
                              De LV schommelt tussen de 60 en 45%.

En ja we zijn begonnen met binden,, dus even wat foto's van voor de binding.

001.JPG002.JPG003.JPG

004.JPG
                              En dan zijn we aan de slag gegaan, weer met ty-rips, want die heb ik er een heleboel liggen.
                              Ik hoop toch over een week of 2 zover te zijn dat de lamp op 12/12 kan.
                              Maar we zullen zien hoe het verder verloopt.

Tot nu toe nog geen klagen, ook de voeding van METROP doet lekker zun ding.

De bindfoto's dan maar he.
                              005.JPG006.JPG007.JPG

008.JPG010.JPG

Zo dat was het wel weer zo'n beetje,
                              Als er nog vragen cq. opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

Dus voor nu, tot.

Laters

sigpic

Comment

Ziet er goed uit m8 ik zou alleen de takjes wat minder strak vast binden. Ik heb de afgelopen ronde gemerkt dat het aardig wat schade op kan leveren aan je dames. Ik ben over gestapt op die clipjes kosten geen drol en erg makkelijk in het gebruik-----) http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=3143

Verder weinig maat
                                Keep up the good work

Greets

Comment

Bezig...
                                X