Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!
Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!
Tnx manne.
Na wat overleg met mijn kweekmakker bramonius, hebben we besloten om vrijdag de klok op 12/12 te zetten.
De dames hebben dan precies 6 weken voorgroei erop zitten, en het net gaat toch niet vol raken dus kom maar
op met die dikke kaarsen van toppen.
Ik blijf erbij, het is echt een prachtige indica plant, echt super compact, ik denk zeker heel geschikt voor LST
of zoals cookaap met de main lining. wie weet probeer ik dat nog wel eens met deze Mega Power Plant.
Nog maar even wat foto's voor de klok op 12/12 gaat.
Ik snap niet waarom het net niet zou vol geraken? Als tijd (en eletriek :p) geen issue is kun je toch nog een weekje of 2 verder groeien? Soit, ziet er wel nice uit
Tnx manne voor de reacties.
Maar het is zoals rebel zegt, met deze echte indica gaat mijn net niet volraken.
Ja, ik zou nog langer kunnen voorgroeien, maar waar trek je de grens he.
Ik ben zowiezo tevreden, ze staan er prachtig bij, mooi groen.
Het is vandaag dag 42 van de groei.
De lamp is vandaag op 12/12 gegaan dus laat die bloemen maar komen.
@ thugz,ik laat mijn net zakken tot aan het getopte stuk, 2 takken ieder een andere kant op.
Maar om echt goed te leren scrogge, moet je QnQ zijn kweekverslaggen lezen.
Verder is er maar weinig aan de hand, alles gaat goed in mijn ogen.
De temp. is 27/28 graden met de lamp aan, 22/23 graden met de lamp uit.
De LV schommelt tussen de 40 en 65%.
Ze krijgen de volle dosis METROP voeding volgens schema, vinden ze toch wel lekker.
De foto's zijn nog niet zo spannend, dus heb ik ze maar een beetje aangepast, voor mijn plezier.
Je kan er zelf ook wat van ey.....mooi hok, lekker clean, en nette scrog tot nu toe.
Maar nu komt het moeilijkste deel, want ze gaat nog verder groeien, hoe ver, dat weet je nog niet.
Om volgende keer sneller meer oppervlak te vullen zou je idd een strain met wat meer Sativa kunnen zoeken en zien of je iets grotere potten kunt vinden die passen.
Maar..deze is ook nog niet uitgegroeid, ze kan best nog een stukje, er zit tenslotte ook wat Thai in volgens de papieren.
Succes.
Comment