Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

    Update #17

    Ontkiemperiode afgerond ( 6 dagen)
    Groeiperiode afgerond dag (34 dagen)

    Bloeiperiode gestart dag 27
    waarvan zichtbare bloei 19 dagen
    Droogperiode nog niet gestart


    04112013-AK47-Overview.jpg

    De plantjes staan nu bijna 4 weken in de bloei. Ik verwacht volgende week een groeispeurt van de toppen
    , meestal is dit rond de 5de week. Alle plantjes staan er verder mooi bij met elk lekker topjes in de maakt!

    Klimatologische Omstandigheden


    Temperatuur ... 19 graden - 27 graden
    Lv % ............. 50% - 40%

    Vorige week heb ik de eVSA omgezet naar de 10% boost. De dames genieten nu van een zonnetje van 660W (excl. verlies van de cooltube). De Cooltube hangt nu boven verwachting laag, ongeveer 35cm. De plantjes lijken hier geen last van de te hebben. Ik laat de lamp ook zo hangen. De plantjes zullen nog wel een cm of wat hoger worden waardoor ze toch weer wat dichter bij de lamp komen. Mocht dit problemen gaan geven hang ik alsnog de lamp hoger.

    De afzuiger is inmiddels wel wat harder aan het werk in de lichtperiode, al vind ik het nog steeds heel erg meevallen (30-35% capaciteit). Er is nog geen moment geweest dat mijn hok ineens leeggezogen moest worden vanwege een veel te hoge temperatuur.

    Voor nu: steady as it goes!

    Consumptieve behoeftes

    Als je goed kijkt naar de overzicht foto zie je dat mijn plantjes redelijk hoog in de voeding zitten. Sprake van overvoeding is er zeker niet, voeding geef ik echter ook niet op dit moment. Het algemeen beeld van de plantjes is redelijk homogeen. Dat is ook wat ik probeer na te streven door elke plant eventueel bij te voeden om ze weer gelijk te trekken. Waarom geef ik dan geen voeding? Er zijn een aantal zaken waar ik op let en voor mij in dit geval doen besluiten even geen voeding te geven.

    Een groot aantal bladpunten wijken iets en de tipjes van de bladeren zijn ook iets verbrand. De kleur is wel mooi groen.

    Het voedingsschema deze week was: Dag 1 afgezuurd water + Alg-A-Mic, BioHeaven. Dag 2 niks. Dag 3 Afgezuurd water + Topmax. Dag 4 niks. (en dan weer dag 1)

    Morgen krijgen ze weer een watergift. Dan bepaal ik ook of ze weer voeding moeten krijgen of niet. Ik kan daar nu nog niks over zeggen omdat ik geen idee heb hoe lang ze met de huidige voorraad voeding kunnen doen. Ik hou in mijn achterhoofd dat ze de laatste week geen voeding mogen krijgen, ook geen voeding dat nog in de pot zit. Dat laatste is natuurlijk alleen te realiseren door net genoeg voeding te geven. Om deze manier kunnen ze de laatste week de voeding uit de bladeren gaan trekken.

    De hoeveelheid water is nu ongeveer 450-500ml per 2 dagen. Het moment dat ik water geef beginnen de plantjes er ook wat slapjes uit te zien, niet heel erg. Maar wel een teken dat ze water nodig hebben. Ik lijk nu elke keer te balanceren op de grens. Dit is wel leerzaam omdat ik nu veel beter kan zien wat de waterbehoefte van de plantjes is.

    Foto's

    Uiteraard beginnen we weer met de twee vergelijkende foto's:
    28102013-AK47-2.jpg04112013-AK47-2.jpg

    04112013-AK47-1.jpg04112013-AK47-3.jpg04112013-AK47-4.jpg04112013-AK47-5.jpg

    Toppen!


    De toppen zijn nu leuk aan het ontwikkelen. Dan vind ik het ook wel leuk om toppen extra te volgen. In 1 van mijn vorige post had ik al 2 toppen uitgekozen hiervoor. Hier weer een update hiervan!

    AK-47-2 01112013-AK47-2 TOP ONTWIKKELING.jpg04112013-AK47-2 TOP.jpg

    AK-47-301112013-AK47-3 TOP ONTWIKKELING.jpg04112013-AK47-3 TOP.jpg

    Leave your comment!
    Last edited by RollUp; 4 November 2013, 07:21.
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment


      Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

      Dat gaat serieus goed daar. Staan er erg goed bij Rolly. Mooie update ook weer. Lekker bezig!!!! High Quality

      Comment


        Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

        Tsjonge, ben je in de voorbereiding ????


        Olympisch goud.jpg
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

          Thnx Ronsie!

          Wat bedoel je Slak?
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment


            Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

            ze staan zo mooi in cirkel.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

              De rollup rolt er vandoor.
              Je dames staan er mooi bij. Prille bloei vind ik zo mooi.
              Succes verder kerel.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                Ziet er hier inderdaad lekker uit
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                  Thnx!
                  Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                  Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                  Comment


                    Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                    Je toppen gaan super man!! Mooi werk!
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment


                      Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                      Nice man! ziet er echt vet uit dat mainlining
                      Je toppen zijn lekker aangedikt in de vergelijkings foto's

                      Comment


                        Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                        Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                        Nice man! ziet er echt vet uit dat mainlining
                        Je toppen zijn lekker aangedikt in de vergelijkings foto's
                        Ze moeten nog veeeeeel meer aandikken! hihi
                        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                        Comment


                          Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                          Staan er top bij RollUp!
                          Blijf zo doorgaan
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

                          Comment


                            Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                            Zo krijg je inderdaad een mooi stel toppen bij elkaar. alleen zit er in de midden niks? :O
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                              Dikke mik moooie planten !

                              Comment


                                Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                                In het midden hoeft ook niks te zitten, zo krijgen de binnenste toppen ook licht

                                Al wil ik voor de volgende ronde wel een andere groeistructuur bereiken.
                                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                                Comment

                                Bezig...
                                X