Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Dan heb je ze zelf niet in de bloei gezet maar heb je moeder natuurlijk haar werk laten doen?

Dat verklaart ook wel waarom het dan zo veel langer duurt, lijkt me...
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

De moeder natuur heeft de mannen in de voorbloei gezet, dan kunnen ze de kliko in.

de vrouwtje gaan over het algemeen wat later in de bloei dus die konden nog doorgroeien. Pas toen de vrouwtjes in de voorbloei stonden deed ik ze weer binnen met wat meer lichturen.
      Voorbloei betekend nog geen bloei, dus de plant zal niet reveggen.

Comment

Update #12

Ontkiemperiode afgerond ( 6 dagen)
        Groeiperiode gestart dag 33
        Bloeiperiode nog niet gestart
        Droogperiode nog niet gestart
        De groeiperiode is bijna aangebroken. Ik denk dat ik lamp over een dag of 2 op 12/12 ga zetten. Dan hebben de dames precies 5 weken groei gehad. Ik heb beperkte hoogte. Ik verwacht ook dat ze nog wel aardig zullen groeien de komende weken. Tijd om om te schakelen dus!

De temperatuur is nog steeds constant tussen de 22 en 27 graden. Het Lv% blijft gehandhaafd rond de 60%. Eind van deze week wil ik het Lv% rond de 50% hebben. Het ziet er naar uit dat ik dan de luchtbevochtiger niet meer nodig heb.

Ik heb van de week voor het laatst de nieuwe uitlopers, de 8 hoofdtoppen, nog wat begeleid om hoogte te besparen. Dit ging uitstekend, behalve bij AK-47-2; deze heeft er nu nog maar 7! Foutje!

Verder staan ze er netjes bij, alleen AK-47-5 begint nu duidelijker lichter te worden vergeleken met de rest. Bij de eerst volgende waterbeurt zal ik dit plantje wat extra voeding meegeven.

Zoek de verschillen!

Zoals altijd weer een 'Toen' en 'Nu' foto om te vergelijken en de rest van de plantjes!

07102013-AK47-2.jpg30092013-AK47-2.jpg
        07102013-AK47-1.jpg07102013-AK47-3.jpg07102013-AK47-4.jpg07102013-AK47-5.jpg

Wees kritisch en laat je commentaar achter!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@Cookaap: Wat heb jij gedaan met de eerste zijtakken na de laatste keer toppen? Haal je die nog weg?

Comment

zo das lekker snel Roll, je plantjes hebben ook echt een dikke stam. The Purps heeft als eigenschap een dunne stam. Volgens mij zijn ze nu even dik

Ik heb die zijtakken later wel weggehaald ja.

Comment

Goed bezig Rollup, je ziet nu al het voordeel in de ontwikkeling.

Comment

Dat is een lekkere dikke stam inderdaad. Mooi gelukt dat main-lining. Kan niet wachten tot die van mij ook wat groeter worden dat ik ze kan gaan mishandelen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                Dat is een lekkere dikke stam inderdaad. Mooi gelukt dat main-lining. Kan niet wachten tot die van mij ook wat groeter worden dat ik ze kan gaan mishandelen
                Heej Pas op he! Ik heb ze niet mishandeld, ik heb ze netjes begeleid zo als een heer dat betaamd

Nou ja, oke.. enige vorm van mishandeling was er wel ja...

Comment

Ledematen afgerukt en een flinke partij bondage ...

We hebben mazzel dat het geen Triffids zijn

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Nou maat, ben echt onder de indruk hier. Het ziet er echt heel goed uit, mooie dikke stam. Staan er ook gewoon heel goed bij. Ben een hoop van je aan het leren hier.

Comment

Bondage is geen mishandeling, maar pure sex voor deze dames!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                      Nou maat, ben echt onder de indruk hier. Het ziet er echt heel goed uit, mooie dikke stam. Staan er ook gewoon heel goed bij. Ben een hoop van je aan het leren hier.
                      Leuk om te horen maatje

Comment

Ik sluit me bij Ronson aan; hoog educatief gehalte!!
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Nee hoor die bondage is nodig, dit waren hele stoute dames.

De spanking is jamer genoeg achterwege gebleven, daar kwam ik eigenlijk voor
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hoe dan ook, de dames hebben er duidelijk van genoten

Comment

The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Update #12

Ontkiemperiode afgerond ( 6 dagen)
                                Groeiperiode afgerond (34 dagen)

Bloeiperiode gestart dag 1
                                Droogperiode nog niet gestart
                                De groei periode is definitief ten einde. Vanaf vandaag krijgen ze 12 uur licht en 12 uur donker. Tijd voor een update!

De AK-47-3, 4 en 5 waren wat lichter van kleur dan de rest. Over deze plantjes heb ik vandaag water met Alg-A-Mic gespoten. Op deze manier gebruik ik het als een soort bladvoeding.

. (Bron)

Vanaf vanavond zullen ze ook voor het eerst een mix krijgen van de groei voeding. Dit uiteraard weer volgens schema

Als laatste actie heb ik nog de plantjes extra gebonden om ze zo laag mogelijk te krijgen. Hopelijk is dit de laatste keer dat dit hoeft en groeien ze nu mooi de hoogte in!

Een overzicht van hoe ze er nu bij staan:

09102013-AK47-Overview.jpg

Vergelijk je rijk!

Voor de gelijkende foto gebruik ik al even AK-47-2. Laat ik dit dan maar handhaven.

07102013-AK47-2.jpg09102013-AK47-2.jpg

En dan natuurlijk de rest van de dames!

09102013-AK47-1.jpg09102013-AK47-3.jpg09102013-AK47-4.jpg09102013-AK47-5.jpg

Een POLL!!!! LAAT JE STEM ACHTER!!

IK VOND HET WEL EEN LEUK IDEE ALS JULLIE VANAF NU GAAN INSCHATTEN WAT DE GEDROOGDE OPBRENGST ZAL WORDEN OP BASIS VAN ALLES WAT TOT NU TOE VERMELD STAAT IN DIT KWEEKVERSLAG. LAAT JE HOREN DAN!
                                Attached Files
                                Last edited by RollUp; 10 October 2013, 00:11. Reden: Daar waar ik bloei zei, bedoelde ik groei, waar ik groei zei bedoelde ik bloei. Stop de tijd!

Comment

Bezig...
                                X