Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS
Heb je bij die plant van de vergelijkingsfotos en zijtak eraf geknipt?
En moet je ze niet wat hoger laten groeien, anders heb je niet echt het 8 hoofdtoppen idee.
Niet vanaf geknipt, die heeft nog maar 7 hoofdtoppen. Foutje
Ik heb niet al te vel hoogte, vandaar dat ik ze nu al in de bloei zet. Het blijft een gokje wanneer ik dit het beste kan doen, ze groeien nog 3 weken he. We zullen zien of ik te vroeg ben geweest of niet
Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmigeView Post
Zeer apart hoe je met je plantjes bezig bent.. denk dat jij je ook goed zou kunnen vermaken met een bonsai boompje
*stoeltje stond al wegens educatie gehalte*
Apart ja! haha
Wel erg leuk om allemaal te ontdekken Dat bonsai boompje weet ik zo net nog niet. Ik heb de gekke eigenschap dat ik mijn plantjes prima in leven kan houden, maar elke andere (kamer)plant begeeft het na 2 weken al. En aangezien ik ongeduldig ben, is dat bonsai boompje binnen een week terug geknipt tot zaadje
Roll, ik had gehoord van een kennis dat die witte folie niks uit maakt. Je kan hem beter omdraaien voor het zwarte. De witte kant, zou warmte afstoten. Ik weet niet of je een temp meter heb maar misschien kan je even vergelijken of dit correct is. Hij zei igg dat het op wf was uit getest, maar hij kon de topic niet zo 1 2 3 terug vinden.
Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige
Refresh jij je pagina dan voordat je post? :O
En ja zulke onzinnigheid kon ik niet over m'n kant laten gaan. dacht dat zoiets onder de algemene kennis viel... aangezien iedereen er hoe dan ook mee te maken heeft.
Hoef je nog niet eens wetenschappelijk voor opgeleid te zijn
Zucht... Dus (en jah kvoel me aangevallen) je wilt nu zeggen.. Dom is het niet maar komt wel in de buurt.. ben? Nogmaals sigh.. Denk dat ik het daar maar gewoon bij hou
Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
Nopen, normaal nooit
ik kreeg een snel telefoontje waarna ik vergat waar ik ook weer gebleven was.
Die heb ik wal vaker, ik loop bijvoorbeeld naar de keuken
En onderweg, ben ik totaal vergeten, wat ik nu in de keuken wilde gaan zoeken.
Komt jou dat nooit voor ???
Of het fenomeen wat kom ik hier nu eigenlijk zoeken , ga je weer naar je stoel en een maal je zit weet e het weer . Een vork was het dat ik nodig had :-p
Waarom geen agrex korrels gebruiken boven op je bodem i.p.v zeiltjes? Of perliet?
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Sorry dat was niet mijn bedoeling
Wou er nog bij editten van: Neem het niet persoonlijk op i'm not mad :p
Maar dacht dat het overbodig zou zijn. verkeerd ingeschat. mensen
Overigens was het je kennis waar het vandaan kwam
Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
Nopen, normaal nooit
ik kreeg een snel telefoontje waarna ik vergat waar ik ook weer gebleven was.
Die heb ik wal vaker, ik loop bijvoorbeeld naar de keuken
En onderweg, ben ik totaal vergeten, wat ik nu in de keuken wilde gaan zoeken.
Komt jou dat nooit voor ???
De grote boosdoener in dat soort gevallen is de Deur.
Je hersens binden je gedachte vast aan de ruimte waarin je op dat moment bent. als je door een deur gaat verlaat je die ruimte en kom je in een nieuwe ruimte.
op een of andere gekke manier besluit je hersens dan van nieuwe ruimte schone lijst.
Vaak heb je dan het moment van... wat moest ik ook alweer doen... dan loop je terug naar de ruimte waar je eerst was.. Terwijl je door de deur loopt opent je hersenen de lijst die bij die ruimte hoort.. en poef je weet het weer.
Dat is tenminste wat ik vanuit de wetenschap heb vernomen.
Last edited by DenSchimmige; 11 October 2013, 18:24.
If life keeps putting you down, You better stay high
Ten eerste goed dat je er nog even op terug kwam Schim. Netjes van je. Ik kan me wel voorstellen dat SmokinDad zich enigszins aangevallen voelde. Ik waardeer elke inbreng; dat je alleen al de moeite neemt om mee te denken is al erg waardevol.
Ik wil dat we respectvol met elkaar omgaan in mijn topic. Dit is een goed voorbeeld hoe het ook kan. Super jongens!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Na ten eerste, volgt meestal een Ten tweede;
Ten tweede; Ik heb de zeiltjes inmiddels weggehaald. De aarde is inmiddels weer wat ingezakt, dus dat heb ik weer aangevuld met nieuwe aarde. Omdat de bevochtiger er nu uit is wil ik weer gebruik maken van de verdamping uit de potten voor het behouden van een goede Lv%.
Comment